Is hij verliefd op het buurpoesje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris is al heel lang buiten, zonder een teken van leven te geven. normaal miauwt ie altijd direct terug als ik 'm roep, of komt hij aanrennen
Foute filmkeuze of alleen fout publiek?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef anna82 het volgende:
Ik ging naar een bios vol irritantelingen en nu voel ik me heel intolerant tov het mensdom. En een beetje vadsig van de popcorn.
Oh ja hoor primaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Blurred86 het volgende:
oh Chico, ik heb een van je foto's (van je flickr) als bureaubladachtergrond gebruikt, hoop dat je dat ok vindt! die met dat gedichtje achter het raam, ik vind hem zo mooi
Verhelderend in de zin dat je je er beter door voelt? Ik hoop het maar, PM staat open in ieder gevalquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Merel het volgende:
Best verhelderend dit. En verwarrend tegelijk.
en ik?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen maar weer.
Merel, mag ik ook een PM?.
ik lig ook nog in mijn nest hoor +Oquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lig nog lekker in m'n nest.
vrije dag
Dat ik nog van alles moet doen vandaag, negeer ik maar even.
Niet. Ze gaan ervan uit dat je bakt in boter of oliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een ei gekookt zoveel minder calorieen bevat dan gebakken? Ik bedoel, als ik bak zonder olie, hoe kan het dan dat er magisch extra kcals bijkomen?
Wat vind je een goed alternatief? "Hallo?"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
Afhankelijk van de functie vind ik een meer informele toon wel kunnen, alhoewel " beste mensen" mij een beetje vreemd klinkt
Ik zoek een acceptabel alternatiefquote:
Bel het bedrijf even en vráág aan wie de sollicitatiebrief gestuurd mag worden. Het wordt gewoonlijk gezien als een positief punt wanneer je wat initiatief ontplooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, even een vraagje: ik ben een brief aan het schrijven, maar bij de vacature staat niet aan welke persoon ik mijn brief moet richten. Ik heb natuurlijk geleerd dat je dan 'geachte heer, mevrouw' schrijft, maar dat vind ik een beetje suffig. Bovendien is het - volgens mij - een vrij hip bedrijf en mijn brief wordt derhalve ook geen saai en droog epistel, dus ik vroeg me af of ik dat ook anders kan doen? Bijvoorbeeld: beste mensen van < naam bedrijf >? Wat vinden jullie?
Ik zal wel even bellen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Bel het bedrijf even en vráág aan wie de sollicitatiebrief gestuurd mag worden. Het wordt gewoonlijk gezien als een positief punt wanneer je wat initiatief ontplooit.
Het is wel passend bij een hip bedrijf én je valt wel opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zoek een acceptabel alternatief.
Ik heb ook even een topic in WGR geopend, want ik wil wel even met iets goeds komen. Niet dat ik straks een fantastische brief heb en dat ze dan uiteindelijk afknappen op m'n aanhef.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik Nachtwacht zal wel even bellen ja.
Je kan toch bellen, tegenwoordig?quote:
Bij de weg, heb altijd geleerd dat het "mevrouw, mijnheer" is ipv de man eerst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Punt is ook: als ik met 'geachte meneer, mevrouw' begin is er een enorm contrast tussen aanhef en openingszin.
Oh, dat verklaart waarom ik tot nu toe steeds ben afgewezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de weg, heb altijd geleerd dat het "mevrouw, mijnheer" is ipv de man eerst.
Damesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Dames.
.
* Viking84 verder gaat met brief. De opening is er
.
Alleen heeft het niks met doven te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan natuurlijk ook in drie plaatjes de gebaren voor 'h', 'o' en 'i' invoegen bovenaan!
wat is het nu geworden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
Dames.
.
* Viking84 verder gaat met brief. De opening is er
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel is wel dat we meestal wel goede gesprekken hebben in de auto.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik zei dat de opening (dus inleiding er isquote:
Tis dat ik die kutusername van je kan copypastenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand Merels PM ook even naar mij doorfietsen?
Mag ik ook een PM?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik die kutusername van je kan copypasten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
och jawel, maar het is allemaal 'ver' rijden.Drachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel is wel dat we meestal wel goede gesprekken hebben in de auto.. The place to be
.
Niet meer actief op Fok!
Als er ooit nog weer zo'n naamsveranderingsactiedonatiegebeuren komt, zal ik 'm wel omturnen naar XM. Dan kunnen ook de minder toetsenbordbegaafden ermee omgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik die kutusername van je kan copypasten.
Tekenen en boeken lezen. Het eerste kon en kan ik niet en het 2e kan je geen droog brood mee verdienen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Even iets heel anders. Weet je wat imho zķ waar is? Dat je, als je als volwassene nadenkt over wat je nu eigenlijk wilt, te rade moet gaan bij je kinderjaren. Wat vond je als kind leuk om te doen enzo? Discjockeys hadden vroeger al een piratenstation, schrijvers schreven vroeger al verhalen, docenten gaven vroeger hun broertjes / zusjes les... Ik zeg niet dat het altijd opgaat, omdat je natuurlijk ook op latere leeftijd je passie kunt ontdekken (omdat er geen kindervariant is van je volwassen baan bijv) maar het is wel een leuk idee
Zeg, houd eens op mijn mooie theorie aan diggelen te helpen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef sigme het volgende:
Er zijn veel meer piraatjes dan diskjockeys. Kinderen die aan de lopende band verhaaltjes vertellen/schrijven die geen schrijver worden. Eindeloos veel tekenende kindertjes zonder een spoortje van talent. Enzovoorts. Achteraf terugredeneren zal vást opleveren dat je als kind graag iets deed dat er best op leek, maar het een heeft weinig te maken met het ander.
Laat ons nou even in de waan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef sigme het volgende:
Er zijn veel meer piraatjes dan diskjockeys. Kinderen die aan de lopende band verhaaltjes vertellen/schrijven die geen schrijver worden. Eindeloos veel tekenende kindertjes zonder een spoortje van talent. Enzovoorts. Achteraf terugredeneren zal vást opleveren dat je als kind graag iets deed dat er best op leek, maar het een heeft weinig te maken met het ander.
Nee, jij was aan het werk!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef Merel het volgende:
Ja hey als jullie allemaal mijn PM lezen mogen jullie ook wel even reageren met advies en wijze woorden hč![]()
Denk dat Co die theorie mooi kan relativeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, houd eens op mijn mooie theorie aan diggelen te helpen!.
Als kind deed ik ook niets liever dan de wijsneus uithangenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, houd eens op mijn mooie theorie aan diggelen te helpen!.
En ik!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Als kind deed ik ook niets liever dan de wijsneus uithangen.
Het hoeft ook niet voor álles te gelden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
Ik was altijd aan het tekenen: check
Ik was kleertjes voor poppetjes aan het maken: verleden check
Ik speelde weleens winkeltje: check
Ik las en schreef: nog niet check, maar ik weet zeker dat ik ooit een boek schrijf.
Maar goed, ik liep ook met allerlei dieren te zeulen en ik ben geen dierenarts geworden, ik klom erg veel op van alles en nog wat en nu heb ik somewhat hoogtevrees, dus boomchirurg is het ook niet geworden, ik vond het fantastisch om mee te helpen cake bakken en ik ben geen bakker.
Conclusie: de theorie is niet sluitend.
Ook los daarvan twijfelt 'ie. En daar baal ik natuurlijk van en daardoor weet ik niet of ik zelf sowieso nog verder zou willen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, jij was aan het werk!!
En ik vind dat hij Amerika met haar moet afzeggen. Dat vind ik.
^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Wil iemand mij even de PM doorsturen ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
Ik was altijd aan het tekenen: check
Ik was kleertjes voor poppetjes aan het maken: verleden check
Ik speelde weleens winkeltje: check
Ik las en schreef: nog niet check, maar ik weet zeker dat ik ooit een boek schrijf.
Maar goed, ik liep ook met allerlei dieren te zeulen en ik ben geen dierenarts geworden, ik klom erg veel op van alles en nog wat en nu heb ik somewhat hoogtevrees, dus boomchirurg is het ook niet geworden, ik vond het fantastisch om mee te helpen cake bakken en ik ben geen bakker.
Conclusie: de theorie is niet sluitend.
en naar mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand Merels PM ook even naar mij doorfietsen?
En naar mij?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef sararaats het volgende:
ik weeg nu 51 kg terwijl ik vorig jaar nog 56 woog bij een lengte van 1m50. mijn BMI was 24,9.
ik drink iets minder frisdrank en eet gezonder.
ik vond dat ik het moest melden
Hmmmm, ja, dat kan ik me wel voorstellen, maar dat niet iedere liefde begint met patsboem-jou-wil-ik-voor-de-rest-van-mijn-leven dat weet ik ook en jullie kennen elkaar natuurlijk nog maar kort en hij haar al wat langer en nou ja, die twijfels zijn kut, maar ik begrijp wel dat hij ze heeft. Maar hij zou die vakantie in ieder geval moeten afzeggen imo. Dat zou het voor mij onmogelijk maken om hem daarna nog te willen en ik probeer de vinger erop te leggen waarom dat precies is, maar ik denk omdat het zo pragmatisch is en dat hij blijkbaar niet genoeg in de war is om er gewoon rustig en alleen over na te denken. En dat lompe smsje, blijft wat het was: volslagen verkeerde manier van aanpak. Nu weet ik natuurlijk niet wat voor fantastische eigenschappen hij er tegenoverstelt......maar het voelt niet echt als een fijn begin van een mooie relatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ook los daarvan twijfelt 'ie. En daar baal ik natuurlijk van en daardoor weet ik niet of ik zelf sowieso nog verder zou willen.
Zolang dat gezonder niet inhoud dat het abnormaal weinig is, zeg ik doorgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef sararaats het volgende:
ik weeg nu 51 kg terwijl ik vorig jaar nog 56 woog bij een lengte van 1m50. mijn BMI was 24,9.
ik drink iets minder frisdrank en eet gezonder.
ik vond dat ik het moest melden
Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Boeken lezen, tekenen, verhaaltjes schrijven, "waarom" vragen, computers bouwen, gamen.
Eigenlijk is mijn werk nu het 3e 4e en 5e punt gecombineerd. Waarom is het dan toch niet mijn droombaan
ik eet meer groenten zoals rode kool enz...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zolang dat gezonder niet inhoud dat het abnormaal weinig is, zeg ik doorgaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...
Ik zie al zo een kleine Jagartje aan het turven bij verslagen over Srebrenicaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
Bwehe. Da's best erg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik!.
Mijn broer begint nog ieder jaar over die kleine taalnazi die bij iedere Sinterklaasviering luidkeels de fouten in de gedichten verbeterde.
Heb jij iets met deze meneer te maken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik!.
Mijn broer begint nog ieder jaar over die kleine taalnazi die bij iedere Sinterklaasviering luidkeels de fouten in de gedichten verbeterde.
Hehe. Misschien was je altijd al idealistisch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En sport?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik eet meer groenten zoals rode kool enz...
verder eet ik nog genoeg
quote:Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
[..]
Nee, ik doe alleen maar iets met mensen die omgekomen zijn door geweld....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij iets met deze meneer te maken?
http://www.ted.com/speakers/hans_rosling.html
pff inderdaad best puzzelen soms, zit nu wat bugs op te lossen, puzzel de puzzelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
Ach programmeren is wel enigszins puzzelen dus heb toch iets meegenomen van eerder!
Eten ze echt zo vaak taart bij jou op het werk?quote:
Ai, das minderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik deed fitness maar sukkel nog met m'n knie.
*2?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar Merels meneren situatie, dus wil iemand mij de PM doorsturen?
best vaak, maar 9 van de 10 keer neem ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eten ze echt zo vaak taart bij jou op het werk?
Hoi.Ja. Hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Merel het volgende:
Degenen die er om vroegen hebben een PM. En die mag eventueel ook doorgestuurd worden aan andere vaste Slankies die erom vragen, want ik moet nu werken dus dat kan ik niet bijhouden
*4quote:
gelukkig maar!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. En volgens de assistente van de dokter van gisteren doet ze dat wel vaker, zulke rare uitspraken doen. Ik mag het van haar neit persoonlijk aantrekken
Toch fijn dat dat even gezegd wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. En volgens de assistente van de dokter van gisteren doet ze dat wel vaker, zulke rare uitspraken doen. Ik mag het van haar neit persoonlijk aantrekken
Door Biereco geverherknipt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben geknipt / verknipt. Doorhalen wat niet van toepassing is.voor Tink en Merel. Ik heb helaas niet echt zinnig advies voor je, maar als 'ie nu al twijfelt.. hmja
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |