En ik!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Als kind deed ik ook niets liever dan de wijsneus uithangen.
Het hoeft ook niet voor álles te gelden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
Ik was altijd aan het tekenen: check
Ik was kleertjes voor poppetjes aan het maken: verleden check
Ik speelde weleens winkeltje: check
Ik las en schreef: nog niet check, maar ik weet zeker dat ik ooit een boek schrijf.
Maar goed, ik liep ook met allerlei dieren te zeulen en ik ben geen dierenarts geworden, ik klom erg veel op van alles en nog wat en nu heb ik somewhat hoogtevrees, dus boomchirurg is het ook niet geworden, ik vond het fantastisch om mee te helpen cake bakken en ik ben geen bakker.
Conclusie: de theorie is niet sluitend.
Ook los daarvan twijfelt 'ie. En daar baal ik natuurlijk van en daardoor weet ik niet of ik zelf sowieso nog verder zou willen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, jij was aan het werk!!
En ik vind dat hij Amerika met haar moet afzeggen. Dat vind ik.
^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Wil iemand mij even de PM doorsturen ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef conleche het volgende:
Ik was altijd aan het tekenen: check
Ik was kleertjes voor poppetjes aan het maken: verleden check
Ik speelde weleens winkeltje: check
Ik las en schreef: nog niet check, maar ik weet zeker dat ik ooit een boek schrijf.
Maar goed, ik liep ook met allerlei dieren te zeulen en ik ben geen dierenarts geworden, ik klom erg veel op van alles en nog wat en nu heb ik somewhat hoogtevrees, dus boomchirurg is het ook niet geworden, ik vond het fantastisch om mee te helpen cake bakken en ik ben geen bakker.
Conclusie: de theorie is niet sluitend.
en naar mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand Merels PM ook even naar mij doorfietsen?
En naar mij?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef sararaats het volgende:
ik weeg nu 51 kg terwijl ik vorig jaar nog 56 woog bij een lengte van 1m50. mijn BMI was 24,9.
ik drink iets minder frisdrank en eet gezonder.
ik vond dat ik het moest melden
Hmmmm, ja, dat kan ik me wel voorstellen, maar dat niet iedere liefde begint met patsboem-jou-wil-ik-voor-de-rest-van-mijn-leven dat weet ik ook en jullie kennen elkaar natuurlijk nog maar kort en hij haar al wat langer en nou ja, die twijfels zijn kut, maar ik begrijp wel dat hij ze heeft. Maar hij zou die vakantie in ieder geval moeten afzeggen imo. Dat zou het voor mij onmogelijk maken om hem daarna nog te willen en ik probeer de vinger erop te leggen waarom dat precies is, maar ik denk omdat het zo pragmatisch is en dat hij blijkbaar niet genoeg in de war is om er gewoon rustig en alleen over na te denken. En dat lompe smsje, blijft wat het was: volslagen verkeerde manier van aanpak. Nu weet ik natuurlijk niet wat voor fantastische eigenschappen hij er tegenoverstelt......maar het voelt niet echt als een fijn begin van een mooie relatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ook los daarvan twijfelt 'ie. En daar baal ik natuurlijk van en daardoor weet ik niet of ik zelf sowieso nog verder zou willen.
Zolang dat gezonder niet inhoud dat het abnormaal weinig is, zeg ik doorgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef sararaats het volgende:
ik weeg nu 51 kg terwijl ik vorig jaar nog 56 woog bij een lengte van 1m50. mijn BMI was 24,9.
ik drink iets minder frisdrank en eet gezonder.
ik vond dat ik het moest melden
Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Boeken lezen, tekenen, verhaaltjes schrijven, "waarom" vragen, computers bouwen, gamen.
Eigenlijk is mijn werk nu het 3e 4e en 5e punt gecombineerd. Waarom is het dan toch niet mijn droombaan
ik eet meer groenten zoals rode kool enz...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zolang dat gezonder niet inhoud dat het abnormaal weinig is, zeg ik doorgaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...
Ik zie al zo een kleine Jagartje aan het turven bij verslagen over Srebrenicaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Bwehe. Da's best erg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik!.
Mijn broer begint nog ieder jaar over die kleine taalnazi die bij iedere Sinterklaasviering luidkeels de fouten in de gedichten verbeterde.
Heb jij iets met deze meneer te maken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik!.
Mijn broer begint nog ieder jaar over die kleine taalnazi die bij iedere Sinterklaasviering luidkeels de fouten in de gedichten verbeterde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |