Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Perruche het volgende:
Stel je voor, ben je aan het hardlopen, 's avonds in Den Haag, word je overmeesterd door zo'n shirtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!
Nee, niet tweetalig opgevoed en ook een vrij lage middelbare schoolopleiding, volgens mij. Hij zou iig proberen via een cd naar de uni te gaan, geen idee of dat gelukt is. Dus ik geloof er geen bal van!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan hou jij gewoon niet van fantasy!! Ik las het ook op mijn tiende of zo hoor, wel gewoon in het Nederlands, maar ik vond het fantastisch en als je iets leuk vindt, dan word je erin meegezogen en is het voor jou niet moeilijk. Ik kom bv weer niet door de Slinger van Foucault heen. Met geen mogelijkheid. Maar voor iemand anders is dat weer zijn lievelingsboek en dat moet ik dan maar aannemen.
Maar als hij 8 was en al Engels las, dan moet hij op zijn minst tweetalig zijn opgevoed toch? Dan geloof ik het best, anders is het misschien wat vreemd, óf het was een heel very special en bijzonder kind.
Er staan zoveel moeilijke woorden in!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Perruche het volgende:
de slinger van focault ben ik ook in begonnen en nooit uitgelezen. Moet het toch nog eens proberen.
sowieso staan er een heleboel woorden in. En idd, 50% daarvan is moeilijk! Maar tegenwoordig ben ik wel meer gewend om moeilijke boeken te lezen dan 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staan zoveel moeilijke woorden in!.
Your wish is my command.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
Co doe dat plaatje eens in een spoiler![]()
(wel mooie buik hoor, daar niet van )
Ja je weet kantoorpikkies enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Your wish is my command.....
Zo ik ga weer even terug naar m'n bonnetjes....
^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef Perruche het volgende:
Wat pas irritant is is van die mannen die heel opvallend naar sportende vrouwen gaan kijken
Of mannen die hun eigen spieren zo sexy vinden
of vrouwen met make up in de sportschool
Maar ja ik kom er nooit
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
sowieso staan er een heleboel woorden in. En idd, 50% daarvan is moeilijk! Maar tegenwoordig ben ik wel meer gewend om moeilijke boeken te lezen dan 5 jaar geleden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!Dat denk ik ook.
Met hoepeloorbellen.crap in = crap out
[..]
Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:Ik betwijfel of dat pakje mij wel past CoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Achjoh, die extra gaten geven vast wel wat speling!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat pakje mij wel past Co
[..]
Hahaha, ik dacht een XMetje te doen en hier een plaatje bij te zoeken maar op mijn 'gevecht met tshirt' opdracht, kwamen alleen wat wolvenshirts én het volgende naar voren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk zomaar dat V1z0r dit wel een prima sportoutfitje vindt!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Beetje undermoob showen zeg maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Achjoh, die extra gaten geven vast wel wat speling!
Gymnasium afgerond hebben helpt iig al vastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
sowieso staan er een heleboel woorden in. En idd, 50% daarvan is moeilijk! Maar tegenwoordig ben ik wel meer gewend om moeilijke boeken te lezen dan 5 jaar geleden
Als dat nodig is om Focault te lezen ben ik gedoemdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gymnasium afgerond hebben helpt iig al vast.
Maar ik beleef echt geen lol aan een boek waarin op 1 blz zó veel moeilijke woorden staan dat het verhaal niet meer te snappen is / het lezen ernstig vertraagd wordt. En ik wil ook niet met een woordenboek lezen.
Iets wat leidt tot jarenlange opsluiting?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik word maar niet gegrepen door Haar naam was Sarah, terwijl iedereen er zo lyrisch over is. What's wrong with me?
Ohja, als iemand (...) aanbiedt om nog dingen voor je mee te nemen uit Amerika, wat zouden jullie dan noemen? Ik weet niks! Ik wil geen Uggs. En om nou de opdracht te geven om de Victoria's Secret leeg te kopen... Maar misschien zie ik wel iets geweldigs Amerikaans over het hoofd. Tips?
een kitchenaid!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik word maar niet gegrepen door Haar naam was Sarah, terwijl iedereen er zo lyrisch over is. What's wrong with me?
Ohja, als iemand (...) aanbiedt om nog dingen voor je mee te nemen uit Amerika, wat zouden jullie dan noemen? Ik weet niks! Ik wil geen Uggs. En om nou de opdracht te geven om de Victoria's Secret leeg te kopen... Maar misschien zie ik wel iets geweldigs Amerikaans over het hoofd. Tips?
Abercrombie & Fitch!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
mint chocolate chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
goedkope spijkerbroeken, merkkleding...
Die is in de aanbieding bij de Makro zag ik net toen ik voor een fiets keek, die ze dan weer niet hadden.quote:
Ik vond 'em ook niet geweldig. Maar heb het midden niet helemaal gelezen geloof ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik heb bepaalde schoenen op het oog, maar om die nou mee te laten nemen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou gaan voor Victoria's Secret. Of anders iets uit SaksPaar mooie schoenen ofzo. Victoria's Secret heeft overigens niet alleen lingerie, maar ook erg leuke kleding.
Anders vraag je of ie niet naar een outlet kan gaan en daar een geweldig paar designer pumps te kopen.
quote:
Nou die A&F blousjes zitten echt erg sexy. En ik ben ook fan voor hun hoodies om in te sporten en zo. Dus ik zou hem gebruiken als pakezel!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Merel het volgende:
Ik vind het wel schattig hoe beschermend de mannen in het topic hier zijn
Co, de scharrel is er maar een weekend hè. En daar laat ik me niet door weerhouden als ik een mooi koopje op de kop kan tikkenMaar nee, ik vraag wel niks
Ik ook niet echt, wegens omgekeerd dezelfde reden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, blousejes (volgens FF is dit goed) draag ik niet
Een vikjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
Oh en het is Foucault met een u. Ik begon al te twijfelen, maar heb het gechecked in mijn kast.En in de Naam van de roos was veel beter te doen en Basic heb ik ook nog gedaan! Dan was je een uur bezig en dan had je het voor elkaar dat er een bliksemschicht over je scherm vloog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |