abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92325795
Had er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar bij A&F hebben ze best wel leuke kleding :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92325888
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
Oh en het is Foucault met een u. Ik begon al te twijfelen, maar heb het gechecked in mijn kast. :P En in Naam van de roos was veel beter te doen en Basic heb ik ook nog gedaan! Dan was je een uur bezig en dan had je het voor elkaar dat er een bliksemschicht over je scherm vloog! O+
:D zoiets ja, of dat de computer dan een liedje voor je piepte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 15:10:35 #253
70532 loveli
N
pi_92325935
En ik ben gefrustreerd. Net een massage geprobeerd te halen die ik nodig had, was er eerst een misverstand over wat ik moest hebben (nee, ik hoef geen ontspanningsmassage, als ik behoefte heb aan aaien ga ik wel naar de kinderboerderij). Heb zonder dollen meer dan 5 keer gevraagd of ze er harder in wilde gaan en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken dat ze me pijn deed.

Nou, ze heeft me geen pijn gedaan. Geen seconde.
crap in = crap out
pi_92326207
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef V1z0R het volgende:
Had er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar bij A&F hebben ze best wel leuke kleding :o
Dat dus idd. En nu vind ik het stom dat ik in NYC niet in de rij ben gaan staan om de winkel in te kunnen :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92326744
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat dus idd. En nu vind ik het stom dat ik in NYC niet in de rij ben gaan staan om de winkel in te kunnen :') .
Maar als er zoveel animo voor dat merk hier is, waarom hebben ze dan nog geen winkel hier :?

M'n neefje in de VS maar eens porren om een polotje mee te nemen voor me als hij weer naar NL komt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92327538
De (...) gaat naar Amerika met zijn scharrel?? I am in need of a PM.

Verder is mijn nieuwe baan hartstikke leuk hoor, maar wat een enorm wespennest is het hier!

lijstje:
O: havermout
T: stukje krentenbrood
L: twee boterhammen pindakaas
T: 1 boterham pindakaas
T: appel
S: evy les 15, een recordpoging
D: broccoli-soep met stokbrood en lekkers

Wel veel brood zeg..
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 15:43:18 #257
70532 loveli
N
pi_92327618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef anna82 het volgende:
Verder is mijn nieuwe baan hartstikke leuk hoor, maar wat een enorm wespennest is het hier!
Vrouwelijke collega's?
crap in = crap out
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:54:39 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92328202
De naam van de roos heb ik wel gelezen idd :Y En dat vond ik ook een tof boek!

Vodafone heeft gebeld over m'n abonnement. Vanaf volgende week kan ik dus via 3G internetten :'). Niet dat dat nu zoveel boeit, want ik zit toch veel thuis nu, maar dan hoef ik op weg naar de supermarkt niet van Facebook en Twitter verstoken te zijn :').

En ik heb mijn LinkedIn eens geüpdate, want ik vermoed dat potentiële werkgevers wel gaan kijken of ik daar ook actief ben.

Basic ken ik niet, maar daar ben ik vast ook te jong voor :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92328368
www.abercrombieandfitch-onlinestore.nl :o
Keurmerk is geverifieerd! Zal ik... ?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:05:55 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92328804
Zucht. Bedrijf X had een vacature bij een bepaalde vestiging, maar die is te ver weg. Gelukkig hebben ze dichterbij ook een vestiging, dus ik dacht: ik stuur een open solli voor dezelfde vacature bij de vestiging dichterbij en ik heb in mijn brief ook duidelijk geschreven dat het een open solli was voor dezelfde functie bij een andere vestiging, omdat ik recentelijk verhuisd ben en het hier naar mijn zin heb.

Krijg ik net mail terug dat de standplaats in het noorden is en dat de reisafstand te groot is en dat ze graag weer van me hoort als ik ga verhuizen :').

Hallo, heb je mijn brief eigenlijk wel gelezen? :|W . Blijkbaar niet. Naja, ik mail maandag wel weer even terug :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92329005
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Vrouwelijke collega's?
Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:10:49 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92329087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).
Daarvoor hoef je de liefde niet buiten beschouwing te laten hoor :P. Samenleven met een vrouw lijkt mij stiekem ook niets :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_92329298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je de liefde niet buiten beschouwing te laten hoor :P. Samenleven met een vrouw lijkt mij stiekem ook niets :@.
Je bent een soort vrouwelijke parkeerplaatshomo?
pi_92329308
Zou ik de PM van Merel ook mogen? :)

En ik deed toen ik klein was niet zoveel interessants. Ik las boeken. En dat was het wel zo'n beetje. Lesgeven vind ik nu leuk, maar had ik vroeger nooit het geduld voor. Artistieke dingen deed ik nooit, ik heb twee linkerhanden wat dat betreft dus het werd nooit mooi en van mn creativiteit moest ik het ook al niet hebben. Ik was een heel saai kind :').

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...
:D :').

Ik wil misschien een nieuw kapsel ... maar weet niet wat. Iets wat weinig onderhoud heeft, binnen 3 min al goed zit en waar geen gel/wax voor nodig is (schuim/mousse mag wel). Eens op kapselsites gaan kijken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:
www.abercrombieandfitch-onlinestore.nl :o
Keurmerk is geverifieerd! Zal ik... ?
Voor zover ik weet mag A&F niet online verkocht worden in NL? Dacht dat het altijd via de Amerikaanse site moest, en daar vragen ze hoge verzendkosten. Maar dit moet Co misschien even bevestigen/ontkrachten. Er is iig veel fake spul in omloop.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:17:38 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92329398
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je bent een soort vrouwelijke parkeerplaatshomo?
Nee, ze mogen wel bij me thuis komen :7. Maar niet 24/7 :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92329475
Merel, PM svp!
Worry is a misuse of imagination
pi_92329642
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o hoe oud ben jij dan?

Ik ken iemand die beweert op z'n 8e LOTR in het Engels te hebben gelezen. Yeah right :'). Ik vind de vertaling op mijn 27e nog niet om doorheen te komen :').
Dan moet je je Engels ophalen ;) Ik heb ze na het zien van de eerste film doorgelezen in het Engels. En ik vond het appeltje eitje :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:24:02 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92329706
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dan moet je je Engels ophalen ;) Ik heb ze na het zien van de eerste film doorgelezen in het Engels. En ik vond het appeltje eitje :?
Heeft niet eens zozeer met de moeilijkheidsgraad te maken, maar ik vind ellenlange beschrijvingen slaapverwekkend.
Niet meer actief op Fok!
pi_92329707
zo, allemaal lekkere gourmetvleesjes gehaald voor zondag, en wat vis en garnalen! :9

en wat een storm zeg! :o
Ja doei.
pi_92329764
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Lingeriezaak beroofd, buit 55 euro :')
wat heb je gehaald?

@ XM: Is het niet een kwestie van haar wassen en zelf stylen? Ze doen er meestal zoveel troep in }:|

@ Vik: Ik heb Sinead ergens ooit gezien met lang haar, daar was ze imo wel mooi :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:25:35 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92329781
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
zo, allemaal lekkere gourmetvleesjes gehaald voor zondag, en wat vis en garnalen! :9

en wat een storm zeg! :o
Nou poehee! Mijn huis staat amper nog overeind :P.

Hier is dus weinig aan de hand.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:26:28 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92329821
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wat heb je gehaald?
Ik gok zomaar dat ze lingerie gekocht heeft. Geen idee hoe ik erbij kom, though :+.

Sorry ik ben in een flauwe modus :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92329840
Dit blijft een mooi liedje:

pi_92330058
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sterkte dan maar! Ik zou mij denk ik niet op mijn gemak voelen....
pi_92330150
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heeft niet eens zozeer met de moeilijkheidsgraad te maken, maar ik vind ellenlange beschrijvingen slaapverwekkend.
Ah ok! Dat kan :P

Ik heb Sinead gevonden met lang haar:

http://www.mojvideo.com/video-sinead-o-connor-no-man-s-woman-2000/f1580757edd4e67cb44a

Ze maakt zichzelf lelijk met kort haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')