quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
Oh en het is Foucault met een u. Ik begon al te twijfelen, maar heb het gechecked in mijn kast.En in Naam van de roos was veel beter te doen en Basic heb ik ook nog gedaan! Dan was je een uur bezig en dan had je het voor elkaar dat er een bliksemschicht over je scherm vloog!
Dat dus idd. En nu vind ik het stom dat ik in NYC niet in de rij ben gaan staan om de winkel in te kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef V1z0R het volgende:
Had er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar bij A&F hebben ze best wel leuke kleding
Maar als er zoveel animo voor dat merk hier is, waarom hebben ze dan nog geen winkel hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat dus idd. En nu vind ik het stom dat ik in NYC niet in de rij ben gaan staan om de winkel in te kunnen.
Vrouwelijke collega's?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef anna82 het volgende:
Verder is mijn nieuwe baan hartstikke leuk hoor, maar wat een enorm wespennest is het hier!
Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).quote:
Daarvoor hoef je de liefde niet buiten beschouwing te laten hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).
Je bent een soort vrouwelijke parkeerplaatshomo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je de liefde niet buiten beschouwing te laten hoor. Samenleven met een vrouw lijkt mij stiekem ook niets
.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd al gek op dode mensen tellen...
Voor zover ik weet mag A&F niet online verkocht worden in NL? Dacht dat het altijd via de Amerikaanse site moest, en daar vragen ze hoge verzendkosten. Maar dit moet Co misschien even bevestigen/ontkrachten. Er is iig veel fake spul in omloop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:
www.abercrombieandfitch-onlinestore.nl
Keurmerk is geverifieerd! Zal ik... ?
Nee, ze mogen wel bij me thuis komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je bent een soort vrouwelijke parkeerplaatshomo?
Dan moet je je Engels ophalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]hoe oud ben jij dan?
Ik ken iemand die beweert op z'n 8e LOTR in het Engels te hebben gelezen. Yeah right. Ik vind de vertaling op mijn 27e nog niet om doorheen te komen
.
Heeft niet eens zozeer met de moeilijkheidsgraad te maken, maar ik vind ellenlange beschrijvingen slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dan moet je je Engels ophalenIk heb ze na het zien van de eerste film doorgelezen in het Engels. En ik vond het appeltje eitje
wat heb je gehaald?quote:
Nou poehee! Mijn huis staat amper nog overeindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
zo, allemaal lekkere gourmetvleesjes gehaald voor zondag, en wat vis en garnalen!
en wat een storm zeg!
Ik gok zomaar dat ze lingerie gekocht heeft. Geen idee hoe ik erbij kom, thoughquote:
Sterkte dan maar! Ik zou mij denk ik niet op mijn gemak voelen....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, vrouwelijke collega's met territorium-driften. Ik denk dat dat de ergsten zijn? Werken met mannen is een stuk omgecompliceerder (de liefde even buiten beschouwing latende).
Ah ok! Dat kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft niet eens zozeer met de moeilijkheidsgraad te maken, maar ik vind ellenlange beschrijvingen slaapverwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |