mooi, kunnen de journo's eruitquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef wdn het volgende:
AJE live commentaar :
Het plein is in een 1/2 uur volledig volgelopen
Pro-muba's zijn verdwenen volgens AJE
Anti-muba's zijn al bij de ingang van het Hilton
Leger heeft net voor het Hilton een barricade opgetrokken waar pro en anti niet voorbij mogen.
Die vrouw zei net dat ze net niet bij het Hilton kunnen. Hilton ligt dus nog net in pro-muba gebiedquote:
Thnx.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Mandurago het volgende:
http://rt.com/on-air/protests-egypt-live-pictures/ weet niet of deze link al bekend was, het is een goeie.
veel plezier er mee.
Heel spontaan jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
'spontane' pro mubarak mensen van gisteren
quote:13:59 uur: Onze verslaggever Alex Burghoorn: 'Om op het plein te komen moest ik eerst door een cordon van ordediensten van de betogers. Ze staan bij elke toegangsweg vier rijen dik. Ik moest mijn ID laten zien en ze hebben me gefouilleerd. Pas toen mocht ik het plein op.'
Lees het hele ooggetuigenverslag
13:48 uur: Ondanks de gevaarlijke situatie zijn Volkskrant-verslaggever Alex Burghoorn en Volkskrant-fotograaf Raymond Rutting vandaag afgereisd naar Caïro. Verslaggever Rob Vreeken is ook nog steeds ter plaatse. Alex Burghoorn was rond het middaguur op het Tahrirplein, het zenuwcentrum van de volksopstand. Zo meteen een verslag.
quote:marijndt marijndt
http://yfrog.com/h5ow5fkj stenengooiende demonstranten voor hotel.Opnieuw grijpen militairen niet in.Staan erbij en kijken ernaar. #Egypte
Noordkant van de overpassquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef Muridae het volgende:
Waar staat de camera van RT op gericht ?
Superstoerquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef horned_reaper het volgende:
Ze hebben best sterke linie's gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Strijkersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was geen gunfire hoor, dat waren echt hele zware knallen.
Idd viel mij ook al op.. erg vervelendquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef tralalala het volgende:
Wordt echt extreem snel donker daar.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
Ziet iemand de cnn stream met hotelkamer?
Hoe dichter bij de evenaar hoe stijler de zon ondergaat dus hoe sneller het donker wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef tralalala het volgende:
Wordt echt extreem snel donker daar.
Zie ik idd ook. Cameravrouw rende net naar binnen toen de reporter geweerschoten meldde.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
Hij is zn camera even vergeten mee naar buiten te nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Dekatria het volgende:
Die barricades zijn zo ontzettend gaaf. Ze maken stukje bij beetje gewoon een vesting van dat Tahrirplein.
Vervelend voor wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd viel mij ook al op.. erg vervelend
YUPquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
ik zie nu iemand zn achterkantquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
quote:RGjournalist RT @RamyYaacoub: Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend 1 minute ago via Dabr
Yup.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef danilel het volgende:
Sorry ben even weg geweest, was onderstaande al bekend??
[..]
cnn zit in hilton..quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef -jos- het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
BREAKING: thugs into hilton hotel.
Misschien heeft CNN de camera daarom weggezet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:54 schreef senesta het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
BREAKING: thugs into hilton hotel.
1 minute ago
Hij is vrijgelaten, niet ontsnaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie geraakt is door gunfire.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
http://rt.com/on-air/protests-egypt-live-pictures/ is een goede stream
zie een paar post boven je voor meer en jonger nieuwsquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef danilel het volgende:
[..]
Welke cnn stream kijken jullie ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Misschien heeft CNN de camera daarom weggezet!
nr 2quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Welke cnn stream kijken jullie ?
Deze? http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |