Strijkersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was geen gunfire hoor, dat waren echt hele zware knallen.
Idd viel mij ook al op.. erg vervelendquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef tralalala het volgende:
Wordt echt extreem snel donker daar.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
Ziet iemand de cnn stream met hotelkamer?
Hoe dichter bij de evenaar hoe stijler de zon ondergaat dus hoe sneller het donker wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef tralalala het volgende:
Wordt echt extreem snel donker daar.
Zie ik idd ook. Cameravrouw rende net naar binnen toen de reporter geweerschoten meldde.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
Hij is zn camera even vergeten mee naar buiten te nemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Dekatria het volgende:
Die barricades zijn zo ontzettend gaaf. Ze maken stukje bij beetje gewoon een vesting van dat Tahrirplein.
Vervelend voor wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd viel mij ook al op.. erg vervelend
YUPquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
ik zie nu iemand zn achterkantquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Badeend1 het volgende:
quote:RGjournalist RT @RamyYaacoub: Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend 1 minute ago via Dabr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |