Ja, heel vrouwelijk inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... is dat wel een goed idee, vraag ik me nou af. Fobo is toegankelijk
nee, ik hou van muziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Weinig vrouwelijk....ZZ-TOP-ambities?
Als je crew wordt aangevallen en je cameras worden stukggegooid is het soms wat lastig filmen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef gehotseflotst het volgende:
Man man man, mijn ontzag voor AJE gaat nu wel wat omlaag hoorEerst zo verwend raken met zoveel (goede) live beelden, nu een hele boekbespreking aan moeten horen...
Dat is de intentie niet.. eigen haggie redden eejquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Muridae het volgende:
Waarom beschermen de demonstranten de journalisten niet gewoon ? desnoods met geweld.
Dat zijn namelijk de ogen van de wereld, gewoon een kringetje om ze heen vormen.
Mocht dit al het geval zijn, dan heb ik dat nog niet gezien/gelezen.
'quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Pinzon het volgende:
RT @youseftv: 2 man crossed sidestreet near museum carrying something that looked like a bazooka #Egypt
gok eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
'
Wat willen ze daar in godsnaam mee doen?
Shahira Aminquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef RvLaak het volgende:
Hoe heette dat mens die bij NileTV weg is?
shahira aminquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef RvLaak het volgende:
Shahira Aminquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef RvLaak het volgende:
Ja, goed puntquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je crew wordt aangevallen en je cameras worden stukggegooid is het soms wat lastig filmen.
Schieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
'
Wat willen ze daar in godsnaam mee doen?
Ja, ik weet wel wat ze van plan zijn. Maar bedoelde meer: godverdomme, hoe kunnen ze dat nou doen.quote:
Inderdaad, daar was gister ook al sprake van. Zodat de demonstranten zich tegen het leger gingen keren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef -jos- het volgende:
estr4ng3d Abdelrahman
Can anyone confirm arrests of protesters where by MILITARY POLICE? If this is true the army HAS taken Mubarak's side #Jan25
of het zijn politieagenten in legeruniform
Da's op Tahrir toch, waar die Fox News-stream ook zit (http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=4)?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Axia het volgende:
Wie kan mij vertellen wat er links gebeurd bij AJA?
Leger schijnt kleren aan te hebben die nieuw zijn zodat ze niet worden overgenomen door de plisiequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef -jos- het volgende:
estr4ng3d Abdelrahman
Can anyone confirm arrests of protesters where by MILITARY POLICE? If this is true the army HAS taken Mubarak's side #Jan25
of het zijn politieagenten in legeruniform
Beetje snelle conclusie ook wel hoor, iemand ziet 2 mannen lopen met een bazooka, lijkt me al sterk met al dat leger daar. Kan ook makkelijk iets anders zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel wat ze van plan zijn. Maar bedoelde meer: godverdomme, hoe kunnen ze dat nou doen.
Bokkade bij qashr el nile brug, durf ik niet zeker te zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Axia het volgende:
Wie kan mij vertellen wat er links gebeurd bij AJA?
Ik heb hetzelfde; mijn nieuwsbron is dit topic.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef Maitje het volgende:
Aljazeera engels is ook geen aars aan... dat cnn dinges ken ik ook niet volgen... NOS is ander nieuws.. grrrr
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1379999
Lid van parlement Saad el Hoseini, muslim brotherhood
met demo onderweg naar tahrir
quote:SarahKaram1 Sarah Karam
Thank god I have egyptian passport, and raised here... But @bloggerseif and others speaking in pure Lebanese. I'm worried #Jan25
Idd...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde; mijn nieuwsbron is dit topic.
euronews weer live beelden , nu interview ,word vertaald door verslaggeverquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef Maitje het volgende:
Aljazeera engels is ook geen aars aan... dat cnn dinges ken ik ook niet volgen... NOS is ander nieuws.. grrrr
Ok.. zal het ff opzoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
euronews weer live beelden , nu interview word vertaald door vergslaggever
Bron van dat USS Enterprise richting het Suez kanaal gaat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef Muridae het volgende:
Leger lijkt Mubarak te steunen.
Ik vrees dat er een US intervention eraan zit te komen.
De toch van de USS Enterprise richting het Suez kanaal kan een teken zijn.
Daarnaast heeft de VN en de VS al haar personeel geėvacueerd.
quote:12.38pm: My colleague Harriet Sherwood explains the difficulties of reporting on the protests in Alexandria.
Harriet Sherwood.
The situation here in Alexandria is now very difficult for journalists. Egyptian national TV has been broadcasting that there are Israeli spies disguised as western journalists, and people on the street are very suspicious.
People who are prepared to speak to us are being denounced by fellow protesters. We have been surrounded several times this morning by angry crowds and have had to retreat.
In general the protests here appear to be diminishing and many people are alarmed by the scenes from Cairo that they have seen on TV. But there are also signs of more involvement by the Muslim Brotherhood.
Talking to people away from the protests, a very mixed picture emerges. A lot are saying that Mubarak's speech on Monday night has swung them towards giving reform a chance. Many speak of wanting security and stability and are very nervous about the volatility of the situation.
There are police on the streets of Alexandria for the first time since I got here 48 hours ago. But they seem to be focusing on directing traffic, and neighbourhood security is still very much in the hands of locals.
Yescut Hosni Mubarakquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1379999
Lid van parlement Saad el Hoseini, muslim brotherhood
met demo onderweg naar tahrir
Leger lijkt Mubarak te steunen? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef Muridae het volgende:
Dat is vooral om te zorgen dat er niks met het kanaal kan gebeuren. En eventueel snel de US ambassade te evacueren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef Muridae het volgende:
quote:RamyYaacoub Ramy Yaacoub
by 1MichelArthur
Confirmed: Hisham Mubarak Law center is being attacked right now. The center is an active supporter of human rights #Cairo #Egypt #Jan25
quote:RT @waelabbas: Urgent : army and police storm hisham mubarak law center and arrests activists now !!!
quote:LaraGibaly Lara El Gibaly
Just saw someone, suspected journo, getting the shit kicked out of them before army stepped in and took him away. I don't know who to trust.
Eh? Maar die lui die je op dat plaatje ziet zijn allemaal anti's....ze lopen ook gewoon regelmatig ff door de schutting naar de andere kant en lopen daar rustig verder. Ik zie niemand ook stenen gooien hier...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds onrustig en chaos bij de blokkade bij het museum, beetje onduidelijk hoe of wat maar voornamelijk stenen gooierij naar elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |