Kun jij zo goed multitasken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal het proberen. Zit wel in college
leek ff of onderkant richting barricade gooide , maar klopt nu zie ik op ?AJA dat pro ver achter de brug is gekomen , dus worden na achteren gejaagd ..quote:
Beweert de leraar iig van welquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke kijk maar gewoon.![]()
College is ook wel belangrijk.
Ben net een vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Kun jij zo goed multitasken?
pic?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beweert de leraar iig van wel
[..]
Ben net een vrouw
Plus dat het is aangekondigd. Semi iig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef IHVK het volgende:
Suez interventie zou best wel hypocriet zijn, maar goed ook niet verassend. Dat kanaal is te belangrijk.
Kut! Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vannacht rond 3.00 werd de brug ingenomen door anti's
Jonge, wat jat je m'n UI!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef IHVK het volgende:
Suez interventie zou best wel hypocriet zijn, maar goed ook niet verassend. Dat kanaal is te belangrijk.
jammer heb ik niet gezien , alleen toen ik in mn nest lag via tv eerst die brandende boom en daarna dat gebouw...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd jeej, tof was dat. Nu pas wakkerNog iets gemist de afgelopen 11 uur?
Waren ook geen livebeelden meer toen. Puur twitter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kut! Dat heb ik gemist
Maar goed dat die brug in iedergeval vrij is nu.
Ook mooi om te zien hoe de anti's dus oprukken en niet opgeven en de pro's enkel rellen en dan weer naar huis gaan.
Zo zie je maar welke partij echt achter hun idealen staat.
Weinig vrouwelijk....ZZ-TOP-ambities?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... is dat wel een goed idee, vraag ik me nou af. Fobo is toegankelijk
of juist om te voorkomen dat anti de Pro aanvalt. Zodat Anti als vredelievend gezien blijvenquote:
Nee maar vrienden kunnen dat toch doorgeven via de telefoon of whateverquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef Maitje het volgende:
NOS roept mensen op die in Egypte zitten om hun verhaal te doen..
Net of ze die oproep kunnen lezen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |