Ja, heel vrouwelijk inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... is dat wel een goed idee, vraag ik me nou af. Fobo is toegankelijk
nee, ik hou van muziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Weinig vrouwelijk....ZZ-TOP-ambities?
Als je crew wordt aangevallen en je cameras worden stukggegooid is het soms wat lastig filmen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef gehotseflotst het volgende:
Man man man, mijn ontzag voor AJE gaat nu wel wat omlaag hoorEerst zo verwend raken met zoveel (goede) live beelden, nu een hele boekbespreking aan moeten horen...
Dat is de intentie niet.. eigen haggie redden eejquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef Muridae het volgende:
Waarom beschermen de demonstranten de journalisten niet gewoon ? desnoods met geweld.
Dat zijn namelijk de ogen van de wereld, gewoon een kringetje om ze heen vormen.
Mocht dit al het geval zijn, dan heb ik dat nog niet gezien/gelezen.
'quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Pinzon het volgende:
RT @youseftv: 2 man crossed sidestreet near museum carrying something that looked like a bazooka #Egypt
gok eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
'
Wat willen ze daar in godsnaam mee doen?
Shahira Aminquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef RvLaak het volgende:
Hoe heette dat mens die bij NileTV weg is?
shahira aminquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef RvLaak het volgende:
Shahira Aminquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef RvLaak het volgende:
Ja, goed puntquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je crew wordt aangevallen en je cameras worden stukggegooid is het soms wat lastig filmen.
Schieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
'
Wat willen ze daar in godsnaam mee doen?
Ja, ik weet wel wat ze van plan zijn. Maar bedoelde meer: godverdomme, hoe kunnen ze dat nou doen.quote:
Inderdaad, daar was gister ook al sprake van. Zodat de demonstranten zich tegen het leger gingen keren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef -jos- het volgende:
estr4ng3d Abdelrahman
Can anyone confirm arrests of protesters where by MILITARY POLICE? If this is true the army HAS taken Mubarak's side #Jan25
of het zijn politieagenten in legeruniform
Da's op Tahrir toch, waar die Fox News-stream ook zit (http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=4)?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Axia het volgende:
Wie kan mij vertellen wat er links gebeurd bij AJA?
Leger schijnt kleren aan te hebben die nieuw zijn zodat ze niet worden overgenomen door de plisiequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef -jos- het volgende:
estr4ng3d Abdelrahman
Can anyone confirm arrests of protesters where by MILITARY POLICE? If this is true the army HAS taken Mubarak's side #Jan25
of het zijn politieagenten in legeruniform
Beetje snelle conclusie ook wel hoor, iemand ziet 2 mannen lopen met een bazooka, lijkt me al sterk met al dat leger daar. Kan ook makkelijk iets anders zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel wat ze van plan zijn. Maar bedoelde meer: godverdomme, hoe kunnen ze dat nou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |