Serieus, jij kijkt niet in HDquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Met die flippers!
[ afbeelding ]
Jeffster.
[ afbeelding ]
______ (..) "Jeffster!"..
Geniaal hoe Casey dat zei!
Lekker nummer inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef Silv het volgende:
[..]
aan het einde van de ep ook erg tof. Chuck heeft sowieso erg veel toffe tracks naar mijn mening.
quote:
Ze hadden idd best die verleidingsscene van sarah 40 minuten mogen loopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Nieuwe episode sucks dan weer monkey balls.
Totaal niet interessant..
Maar... Beckman had een raketwerper!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Nieuwe episode sucks dan weer monkey balls.
Totaal niet interessant..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze hadden idd best die verleidingsscene van sarah 40 minuten mogen loopen.
Ja was leuker geweest als ze ooit 1 aflevering int echt in beeld was geweest. Dat was toen echt speciaal momentje, altijd op tv en dan opeens was ze er echt. Dat dat zo'n epic episode was dat iemand int echt verscheen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het was duidelijk een halve filler aflevering om de opzet te maken naar een nieuw verhaallijn. Nu bijna alle lopende verhaallijnen waren afgerond.
Die Beckman mag van mij wel wat minder screentime krijgen. Irritant figuur is dat.
QFT! Damnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze hadden idd best die verleidingsscene van sarah 40 minuten mogen loopen.
De ouders van Sarah komen vast wel, maar niet volgende week:quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef planethugo het volgende:
volgende verhaaltje zal nu wel over de ouders van sarah gaan. En als dat voorbij is de ouders van Morgan ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tvfan42 op 09-02-2011 18:40:11 ]
Ik zat naar iets anders te kijken...quote:
quote:
http://forum.phun.org/showpost.php?p=5255141&postcount=4617quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:58 schreef dapluiz het volgende:
Nog steeds geen gif van de sarah de buikdanster ?
Normaal gesproken gooi ik de oude aflevering in de prullenmand als ik de nieuwe heb gedownload maar E14 zal ik toch maar bewaren denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef pberends het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Yvonne_StrahovskiChuck_S04E14_HD720p_01.avi
http://hotfile.com/dl/102(...)4_HD720p_01.avi.html
of
http://www.filesonic.com/(...)S04E14_HD720p_01.avi
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Normaal gesproken gooi ik de oude aflevering in de prullenmand als ik de nieuwe heb gedownload maar E14 zal ik toch maar bewaren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |