Dit was officieel ook de finale, alleen er zijn wat afleveringen bijgekocht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef andre347 het volgende:
JEFFSTER![]()
Krijgen we nog meer afleveringen? Want die leek wel een seasonfinale...
Volgens wiki krijgt dit seizoen 24 episodes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit was officieel ook de finale, alleen er zijn wat afleveringen bijgekocht.
We krijgen nog:
Season 4, Episode 14: Chuck Versus the Seduction Impossible
Season 4, Episode 15: Chuck Versus the Cat Squad
Season 4, Episode 16: Chuck Versus the First Mate
Season 4, Episode 17: Episode #4.17
Season 4, Episode 18: Chuck Versus the A-Team
Meer @ http://www.imdb.com/title/tt0934814/
Vond dezequote:
Die 11 extra episodes, dus t/m 4.24 die krijgen we zeker. Hoewel Chuck helaas wat daalde is de verwachting dat die weer naar 1.9/2.0 stijgt volgende week, de dip van deze week wordt geweten aan een NASCAR aflevering van de Bachelor (het zal wel, ik heb het niet bedacht..) en blijft het ook met 1.8 cijfers een van de betere presterende series van NBC. Ze hebben gewoon niets anders dat het beter kan doen om er ineens voor in de plaats te zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Houniet het volgende:
Over die episodes, we zien het wel. Zeker omdat de ratings voor Chuck omlaag zijn gegaan.
Goh, alweer iets waar we het 100% eens over zijn. Het moet niet veel gekker worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef planethugo het volgende:
die act van jeffster is wel grappig maar wordt er de laatste tijd wel erg vaak met de haren bijgesleept, omdat het grappig gevonden wordt.
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Die 11 extra episodes, dus t/m 4.24 die krijgen we zeker. Hoewel Chuck helaas wat daalde is de verwachting dat die weer naar 1.9/2.0 stijgt volgende week, de dip van deze week wordt geweten aan een NASCAR aflevering van de Bachelor (het zal wel, ik heb het niet bedacht..) en blijft het ook met 1.8 cijfers een van de betere presterende series van NBC. Ze hebben gewoon niets anders dat het beter kan doen om er ineens voor in de plaats te zetten.
Of er een vijfde seizoen komt is de grote vraag al worden de kansen groter dan 50% geschat. (ik vind sowieso dat ze dan na een vijfde seizoen er mee moeten stoppen al zouden de rating nog zo goed zijn dan. Het verhaal is dan echt wel af)
Wel vaker bij series van McGquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef Silv het volgende:
[..]
aan het einde van de ep ook erg tof. Chuck heeft sowieso erg veel toffe tracks naar mijn mening.
shit, dat was niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Goh, alweer iets waar we het 100% eens over zijn. Het moet niet veel gekker worden.
Als jij nu even schrijft dat YS een omhooggevallen blondje is dan zijn we weer waar we wezen moeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:49 schreef planethugo het volgende:
"Goh, alweer iets waar we het 100% eens over zijn. Het moet niet veel gekker worden.
shit, dat was niet mijn bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |