Ik heb nomenteel geen geluid op mijn PCquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je kijkt de verkeerde CNN![]()
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Geeft niet, CNN ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nomenteel geen geluid op mijn PC
Stream heeft ook geen geluidquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nomenteel geen geluid op mijn PC
Hier nog 1 http://wwitv.com/tv_channels/b4302.htmquote:
Ik denk dat alles van het leger afhangtquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:45 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik denk dat Mubarak snel eieren voor zijn geld zal kiezen als het morgen weer net zo hevig wordt als vandaag. (of een andere uitkomst gaat forceren). Dus denk niet dat het tot vrijdag gaat duren.
Ik denk dat ik een Cup a Soupje ga makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat alles van het leger afhangt
Okquote:
volgens een man op AJE net, zijn de officieren op de hand van het regime. Niet per se proM, maar wel pro-regime.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat alles van het leger afhangt
Die arabier deed het ook al niet meer, nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:46 schreef horned_reaper het volgende:
And now we are totally cut off.....
Hoe zie je wanneer hij live gaat? Steeds refreshen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:48 schreef Badeend1 het volgende:
De held is er weer http://bambuser.com/channel/RamyRaoof/broadcast/1378401
Ik denk dat hij even druk is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:47 schreef ellevehC86 het volgende:
kan iemand ramyraoof even om een update vragen? tevens is hij de enige die nog voor livebeelden kan zorgen
quote:RamyRaoof Ramy Raoof
by monaeltahawy
NDP thugs are turning around to enter Tahrir Square to attack us. We are trying to spread to block the 7 streets leading to here. #Jan25
8 minutes ago
Egyptische staatstelevisie, jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neukende hel, Da's toch de propaganda zender?
Waarom doet AJE dat niet streamen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:50 schreef One_of_the_few het volgende:
BBC arabic wel live http://wwitv.com/tv_channels/b4302.htm
Nee, ik denk dat dit juist even zijn meerwaarde isquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:49 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Ik denk dat hij even druk is.
[..]
Is deze live?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hier nog 1 http://wwitv.com/tv_channels/b4302.htm
met toeval, ik kijk om de 15 minuten of hij weer een filmpie heeft van het frontquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zie je wanneer hij live gaat? Steeds refreshen?
Stream werkt hier voor geen ene flikker. Lang leve M$ bestandsformatenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:50 schreef One_of_the_few het volgende:
BBC arabic wel live http://wwitv.com/tv_channels/b4302.htm
De cam was stuk of zo ietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom doet AJE dat niet streamen dan?
De boom van een uur geleden, hij is niet live.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:51 schreef horned_reaper het volgende:
Er staat weer iets in de brand! Dit is een foto van dit moment!
[ afbeelding ]
Ik kan niet goed zien wat het is!
dit is van 40 minuten terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:51 schreef horned_reaper het volgende:
Er staat weer iets in de brand! Dit is een foto van dit moment!
[ afbeelding ]
Ik kan niet goed zien wat het is!
zag ook het filmpje, wat een die hard zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dit juist even zijn meerwaarde is
Niet zo lelijk doen. Ik zit ook maar met lapje op schoot met een rotverbinding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:46 schreef HyperViper het volgende:
Nou Staal, zo wordt het je toch wat makkelijker gemaakt.
Nee... dit is duidelijk een andere boom.quote:
Hij staat op mijn hero of the day-listquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:52 schreef Carine-C het volgende:
[..]
zag ook het filmpje, wat een die hard zeg.
en het linkerbeeld?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:53 schreef ellevehC86 het volgende:
BBC arabic lijk me nu ook niet echt live eruitzien.....teveel licht aan
Er staat duidelijk "RamyRaoof broadcast this 1 hour 45 minutes ago"quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee... dit is duidelijk een andere boom.
Als hij rondloopt herken je duidelijk dat dit een totaal andere positie is als de boom van 40 minuten geleden!
Ik bedoelde het niet lelijk hoor! Maar goed als de livebeelden niet terugkomen ga ik zo ook maar in bed liggen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen. Ik zit ook maar met lapje op schoot met een rotverbinding.
Ben eigenlijk afhankelijk van jullie reports.
Ik moet echt rap maffen nu.
Ja plein zal wel live zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:54 schreef GeileSoeplepel het volgende:
BBC Arabic links lijkt me live, rechts niet
Het plein rechts misschien, maar is lastig in te schatten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
BBC Arabic ook niet meer live, als het live was
lijkt er wel opquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef MangoTree het volgende:
Slecht gevoel, alle streams opgeruimd?
http://bambuser.com/channel/RamyRaoof/broadcast/1378621 10 minuten geleden gefilmt is ook redelijk lichtquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Nee is het veel te licht voor, zijn beelden van rond 10 uur
quote:LaraGibaly Lara El Gibaly
Inexplicably, fireworks now in #Tahrir square. Can anyone tell me wtf is going on? #Egypt
Alles is down!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Iemand update over AJE of zijn zij nog steeds down?
Slaap lekker, ik ga ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lelijk hoor! Maar goed als de livebeelden niet terugkomen ga ik zo ook maar in bed liggen..
livestream van Tahrir/Caïro down, uitzending momenteel reclamequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
down, komen zometeen weer emt een update, maar dat zal nogwel via telefoons komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
als....dan arabisch denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:00 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand of er radio stream op locatie zijn?
http://www.flickr.com/pho(...)5404618012/lightbox/quote:mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
At least 80% of people here are bruised/bandaged. You'll pay for this, Mubafuck. #Tahrir #Jan25
Ze zenden er teveel rotzooi tussen door om mij te doen geloven dat het live isquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:00 schreef Darklight het volgende:
plein was volgens mij wel live, dat licht komt van die lichtpalen die eromheen staan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef superworm het volgende:
Lekker wijf presenteert bij Egyptian State TV stream.
Oef iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef superworm het volgende:
Lekker wijf presenteert bij Egyptian State TV stream.
quote:MostafaMGaafar Mostafa M Gaafar
Police and thugs stopped a car carrying medical kits and equipment from reaching #tahrir square #egypt #jan25
Dat ging de laatste nachten elke keer zo. Alle media stoppen ermee na middernacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen enkele internationale zender?
Voelt verkeerd
Wat het live, of opgenomen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:04 schreef RobertVH het volgende:
[..]
zojuist overzicht op het tahrir plein, niks te zien (bijzonders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |