Ik bedoelde het niet lelijk hoor! Maar goed als de livebeelden niet terugkomen ga ik zo ook maar in bed liggen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen. Ik zit ook maar met lapje op schoot met een rotverbinding.
Ben eigenlijk afhankelijk van jullie reports.
Ik moet echt rap maffen nu.
Ja plein zal wel live zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:54 schreef GeileSoeplepel het volgende:
BBC Arabic links lijkt me live, rechts niet
Het plein rechts misschien, maar is lastig in te schatten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
BBC Arabic ook niet meer live, als het live was
lijkt er wel opquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef MangoTree het volgende:
Slecht gevoel, alle streams opgeruimd?
http://bambuser.com/channel/RamyRaoof/broadcast/1378621 10 minuten geleden gefilmt is ook redelijk lichtquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Nee is het veel te licht voor, zijn beelden van rond 10 uur
quote:LaraGibaly Lara El Gibaly
Inexplicably, fireworks now in #Tahrir square. Can anyone tell me wtf is going on? #Egypt
Alles is down!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Iemand update over AJE of zijn zij nog steeds down?
Slaap lekker, ik ga ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lelijk hoor! Maar goed als de livebeelden niet terugkomen ga ik zo ook maar in bed liggen..
livestream van Tahrir/Caïro down, uitzending momenteel reclamequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
down, komen zometeen weer emt een update, maar dat zal nogwel via telefoons komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |