Heer Ollie.quote:
Nee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is dit weer live beeld op AJE?
Ik ben ban dat de verslaggevers uit het hotel gehaald zijn waar de strijd gaande wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:41 schreef tong80 het volgende:
De NOS was actueler vanmiddag.
Raar dat ze nu niet uitzenden.
CNN zendt alles gecencureerd uit.
Niehil; dan is de strijd al beslist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef RvLaak het volgende:
AJE had het net weer over D-Day Friday, hoe groot achten jullie de kans dat dat nog doorgaat?
Nee, al een uur niet meer, camera is gesloopt/kapot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is dit weer live beeld op AJE?
IDD het weerberichtquote:
Strijd op straat misschien, Moebie??quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:43 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Niehil; dan is de strijd al beslist.
Nog een kwartier hou ik mezelf nu echt voor. Moet echt vroeg op. De spijt is er nu al.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:41 schreef yavanna het volgende:
Mijn bed lonkt of eigenlijk het idee van de wekker over een paar uur. Sterkte voor de nachtbrakers & sweet dreams voor later.![]()
Hopelijk blijft het relatief rustig in Egypte...
de straat van Tahrir naar het museum, nu gericht richting Tahrir pleinquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:43 schreef horned_reaper het volgende:
WAAR? op de kaart is het beeld dat CNN nu laat zien?
75-80%, met een zeer hoge kans op massale confrontatiesquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef RvLaak het volgende:
AJE had het net weer over D-Day Friday, hoe groot achten jullie de kans dat dat nog doorgaat?
Vond het al zo vreemd vanmiddag dat ze zich niet onveilig voelden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ben ban dat de verslaggevers uit het hotel gehaald zijn waar de strijd gaande was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |