Ben ik in beeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:27 schreef Darklight het volgende:
lol staat weer een idioot voor de camera
walking with a limp = lopen mankquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:27 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Wth is "a limp" (met een b is het een lichaamsdeel)
Mank zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:27 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
wandelstokquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:28 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
walking with a limp = lopen mank
Kreupel/mankquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:27 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Is het ook, vergelijk het met "een mank been"quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ah zo, dacht dat ze het in dit geval als een ZNW bedoelden
Troll alert...quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef deleriouz het volgende:
Ik ben native English speaker. Een limp is een wandelstok hoor
Ja, sluiten ze alle polite mensen in op. Het had echt ironisch geweest als ze dat 3 stations verder in het station 'mubarak; hadden gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoor net op CNN (tv, geen stream) van die tvgast uit Caïro dat ze in de metro een gevangenis hebben gemaakt voor de pro's en wachten tot ze die kunnen uitleveren aan t leger. Was dat al bekend?
een wandelstok is "a cane", niet "a limp"quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkze refereren naar een stok.
quote:IvanCNN Ivan Watson
Tahrir Square Opposition voice on loudspeaker:we asked for a peaceful protest but when we were attacked we had to fight back.
4 minutes ago
Nog nooit van synoniemen gehoord?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:31 schreef Floxxx het volgende:
[..]
een wandelstok is "a cane", niet "a limp"
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef deleriouz het volgende:
Ik ben native English speaker. Een limp is een wandelstok hoor
juist...quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nog nooit van synoniemen gehoord?
Everyone seems to have bandages and is walking with a limp.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkze refereren naar een stok.
quote:"If you want a serious interrogation, you send a prisoner to Jordan. If you want them to be tortured, you send them to Syria. If you want someone to disappear - never to see them again - you send them to Egypt."
Dan heb ik niet goed geluisterd en niets gezegd, dat klinkt dan inderdaad veel aannemelijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Everyone seems to have bandages and is walking with a limp.
Mank lijkt me echt logischer, maar goed het doet er niet echt toe.
Ik ga ook slapen, ik wil dit blijven volgen maar dat wil ik al de hele week. Goede nacht jullie.
En natuurlijk Hup Anti's
quote:IvanCNN Ivan Watson
Tahrir square: Opposition activists whistling, rallying, running to fortify the western Nile entrance to the square.
1 minute ago
quote:evanchill Evan Hill
Heavy military presence at the museum, and there's a line of tanks and APCs, but they're pointed toward the square
1 minute ago
Ziet eruit als de oprit naar die brug, zouden dan dus pro's zijn. Maar ik weet het echt niet zeker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef HyperViper het volgende:
Heeft iemand een idee waar we nu naar kijken op CNN? Pro's of Anti's?
voorbode voor morgen?quote:
probeer deze eens http://www.youtube.com/aljazeeraenglishquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:34 schreef RvLaak het volgende:
heeft iemand een andere bron voor de AJE stream? de officiële site doet moeilijk in FF
[..]
voorbode voor morgen?
Livestation al geprobeerd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:34 schreef RvLaak het volgende:
heeft iemand een andere bron voor de AJE stream? de officiële site doet moeilijk in FF
[..]
voorbode voor morgen?
werkt, dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:35 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Livestation al geprobeerd?
http://www.livestation.com/channels/3-al-jazeera-english-english
GVD niet Koos Alberts sturen nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:35 schreef Ulpianus het volgende:
Veel mensen die mank lopen idd, als je let op CNN.
Fixedquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:36 schreef HyperViper het volgende:
"Alot of people are walking with a limp, using canes to keep themselves on their feet."
Veel mensen lopen mank, gebruiken stokken om zich staande te houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:36 schreef HyperViper het volgende:
"Alot of people are walking with a limp, using canes to keep themselves on their feet."
ja, tenminste het linkerbeeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:34 schreef One_of_the_few het volgende:
is http://wwitv.com/tv_channels/b4302.htm live?
Ja i know, ik verzon het net.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:37 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Veel mensen lopen mank, gebruiken stokken om zich staande te houden.
Die heeft zeker nog nooit verslag gedaan van Ajax - Feijenoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:38 schreef superworm het volgende:
TamerELG Tamer El-Ghobashy
Veteran conflict photographer Michael Appleton: this the ugliest scene I've ever witnessed. The violence is appalling. #egypt
Alotquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:36 schreef HyperViper het volgende:
"Alot of people are walking with a limb, using canes to keep themselves on their feet."
quote:
Net of niet, is nogal een verschil :pquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja i know, ik verzon het net.
Bonding through violence, zonde dat het nodig isquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef RobertVH het volgende:
[..]
![]()
// spreek net een vriend van me die in Cairo woont, zelfde als al veel gehoord, ze hebben daar in hun wijk snachts buiten gestaan met stokken om hun huizen en wijk te beschermen, was een goede manier om al je buren eens te ontmoeten.
Net.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Net of niet, is nogal een verschil :p
Gezamelijke vijand verbroederdquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bonding through violence, zonde dat het nodig is
Jij bent grappig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:38 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Die heeft zeker nog nooit verslag gedaan van Ajax - Feijenoord
Je moet wel, als je nu afkapt is alles voor niks geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bonding through violence, zonde dat het nodig is
Helaas welquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:40 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Gezamelijke vijand verbroederd
Was ook de standaard grap vandaag bij ons op school. overgens hadden we wel een beamer aangezet van AJE ;-)quote:
Heer Ollie.quote:
Nee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is dit weer live beeld op AJE?
Ik ben ban dat de verslaggevers uit het hotel gehaald zijn waar de strijd gaande wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:41 schreef tong80 het volgende:
De NOS was actueler vanmiddag.
Raar dat ze nu niet uitzenden.
CNN zendt alles gecencureerd uit.
Niehil; dan is de strijd al beslist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef RvLaak het volgende:
AJE had het net weer over D-Day Friday, hoe groot achten jullie de kans dat dat nog doorgaat?
Nee, al een uur niet meer, camera is gesloopt/kapot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is dit weer live beeld op AJE?
IDD het weerberichtquote:
Strijd op straat misschien, Moebie??quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:43 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Niehil; dan is de strijd al beslist.
Nog een kwartier hou ik mezelf nu echt voor. Moet echt vroeg op. De spijt is er nu al.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:41 schreef yavanna het volgende:
Mijn bed lonkt of eigenlijk het idee van de wekker over een paar uur. Sterkte voor de nachtbrakers & sweet dreams voor later.![]()
Hopelijk blijft het relatief rustig in Egypte...
de straat van Tahrir naar het museum, nu gericht richting Tahrir pleinquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:43 schreef horned_reaper het volgende:
WAAR? op de kaart is het beeld dat CNN nu laat zien?
75-80%, met een zeer hoge kans op massale confrontatiesquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:42 schreef RvLaak het volgende:
AJE had het net weer over D-Day Friday, hoe groot achten jullie de kans dat dat nog doorgaat?
Vond het al zo vreemd vanmiddag dat ze zich niet onveilig voelden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ben ban dat de verslaggevers uit het hotel gehaald zijn waar de strijd gaande was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |