Ja, eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat we de gulden middenweg moeten zoeken. En dan zeg ik:
Geen HAKKUH plaatjes meer
Uberhaupt geen gifjes meer
Geen twitter-achtige prietpraat
GEEN SNUFPOSTS MEER
Geen niets toedoende posts meer (ajacied)
Wel dat je elkaar gewoon in de ochtend begroet, en voor het slapen gaan. Dat vind ik wel normaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, eens.
Vooral die eerste 5..
En geen lapohunt
Ja inderdaad, het blijft een SC.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel dat je elkaar gewoon in de ochtend begroet, en voor het slapen gaan. Dat vind ik wel normaal.
en fipogedoe hoeft ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, eens.
Vooral die eerste 5..
En geen lapohunt
Ja, dat ga ik gewoon achter al mijn baggerposts plakken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en fipogedoe hoeft ook niet.
Tuurlijk kun je wel eens zeggen dat je lekker hebt gegeten, maar als je dat nou combineert:
Ik heb echt heel gleuf gegeten. Goeie plaat trouwens dit
word niet gewaardeerd.. die suggestie deed ik ook alquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik gewoon achter al mijn baggerposts plakken.
Kan die Worm ook niet huilen.
Nou alsnog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
word niet gewaardeerd.. die suggestie deed ik ook al
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Hoewel ik snap dat ze niet teveel gebagger willen, snap ik niet waarom dit topic zo clean moet zijn, wij zijn de luisteraars en verder heeft niemand last van dit topic. Als luisteraar vind ik het niet erg als ik een paar topics mis hoor. En de rest van onz heeft geen last van ons omdat we het hier houden.
Ik snap de logica van het gezeur gewoon niet. Wees blij dat we hier zitten :S
Ja, maar al die shit mensen soms lopen te ijlen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Hoewel ik snap dat ze niet teveel gebagger willen, snap ik niet waarom dit topic zo clean moet zijn, wij zijn de luisteraars en verder heeft niemand last van dit topic. Als luisteraar vind ik het niet erg als ik een paar topics mis hoor. En de rest van onz heeft geen last van ons omdat we het hier houden.
Ik ben het wel eens met die bagger (snuf/ajacied) maar als we midden in de nacht een online orgie organiseren moet dat kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Absoluut..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met die bagger (snuf/ajacied) maar als we midden in de nacht een online orgie organiseren moet dat kunnen
Inderdaad, en niet zo veel gaan spammen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Ja, vind ik ook, we zitten hier, de modjes hebben geen last van ons..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met die bagger (snuf/ajacied) maar als we midden in de nacht een online orgie organiseren moet dat kunnen
Niet gehaat, het is gewoon onnodig en irritant.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wist helemaal niet dat snuf en ajacied zo erg gehaat werden om hun bagger
![]()
Oooh mooi plaatje
Slaap lekker..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ik ga slapenik ben er morge weer
Jij kan er ook wat van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wist helemaal niet dat snuf en ajacied zo erg gehaat werden om hun bagger
![]()
Oooh mooi plaatje
Tuurlijk zit er soms irritante bagger tussen, maar zolang het beperkt blijft tot deze reeks kunnen de luisteraars de te ver gaande bagger ook reporten, dan is het klaar. Doe dan in plaats van topic report, post report en je bent zo klaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mee eens.. maar dat vind ik sowieso ook van dat achterlijke capslock gedoe.. en dat 'straattaal' gebeuren...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet gehaat, het is gewoon onnodig en irritant.
Daar kan ik zo misselijk van worden he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mee eens.. maar dat vind ik sowieso ook van dat achterlijke capslock gedoe.. en dat 'straattaal' gebeuren...
welke van de 2?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar kan ik zo misselijk van worden he.
Beide.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welke van de 2?
dacht dat ik de enige was
Het "ik ga nu muten" omdat de muziek je niet bevalt mag van mij ook weg blijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mee eens.. maar dat vind ik sowieso ook van dat achterlijke capslock gedoe.. en dat 'straattaal' gebeuren...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het "ik ga nu muten" omdat de muziek je niet bevalt mag van mij ook weg blijven.
Inderdaad, muziek die je niet bevalt interresseert mij niet hoor..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het "ik ga nu muten" omdat de muziek je niet bevalt mag van mij ook weg blijven.
Jij al denken wat draait die Rock opeens goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
oh god ik zit zonder dat ik het doorheb weer naar mn eigen muziek te luisteren
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
Nou dan denk ik dat WIJ er wel uit zijn. Maar wat stel je voor: snuf/ajacied gebagger elke keer reporten?
Ik zal eens gaan denkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij al denken wat draait die Rock opeens goed![]()
Oh trouwens, is er al een idee voor de nieuwe monsterhit?
Dat moet ook niet, dan is het niet leuk meer. Gewoon denken: geen inhoudloze bagger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga nu wel bij elke post denken.. mag dit wel![]()
Kale kano ga ik steeds meer waarderen.. vind hem nu zelfs leuk
Of die Robburt ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon reporten.
Laat ze maar geband worden, dan snappen ze t misschien wel.
Oja, tuurlijk. Op die foto wist ik niet eens dat hij dat was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rock kent hem goed, die kan hem evt instrueren
Hem zou ik niet schenken, want tarrels. De andere 3 welquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oja, tuurlijk. Op die foto wist ik niet eens dat hij dat was.
Is mijn bf zegmaar. Hoezo dan? Post ie ook alleen maar bagger?quote:
Mn plaat is af?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet ook niet, dan is het niet leuk meer. Gewoon denken: geen inhoudloze bagger.
Ik denk dat het ook niet zo zeer op ons was maar meer op de echte baggeraars.
En Rock je plaat is af
heb al een paar keer het verwijt gekregen dat ik alleen hoog in de lijst wou staan.. en daarom postte... dus uhmquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet ook niet, dan is het niet leuk meer. Gewoon denken: geen inhoudloze bagger.
Ik denk dat het ook niet zo zeer op ons was maar meer op de echte baggeraars.
En Rock je plaat is af
Dat plaatje van "altijd boos" ofzo heeft hij wel 20x gepost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is mijn bf zegmaar. Hoezo dan? Post ie ook alleen maar bagger?
Let er nooit zo op.
Gelijk boos?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat plaatje van "altijd boos" ofzo heeft hij wel 20x gepost.
Onzin lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb al een paar keer het verwijt gekregen dat ik alleen hoog in de lijst wou staan.. en daarom postte... dus uhm![]()
Heb je het meegekregenik heb er vanaf vrijdag weer een luisteraar bij gekregen
Ow zo, nee dat leek zo, omdat dat begin van Troy heeeel zacht is..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er was een halve minuut stilte net.
Ah ok.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow zo, nee dat leek zo, omdat dat begin van Troy heeeel zacht is..
True, met dit stukje is het goed te merken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat een boutkwaliteit dit. Doet pijn aan mijn oren
Van de youtube, bezig met hele album te downen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat een boutkwaliteit dit. Doet pijn aan mijn oren
Ik zou mijn hele collectie wel flac willen hebben, maar er zijn te weinig players die het ondersteunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:54 schreef ToT het volgende:
Met sommige nummers moet de bitrate echt NIET onder de 192 zitten, anders gaat het echt helemaal vervormen.
die is al een tijdje weg...wou niet meer op fok omdat ik er ook op zit.. en ach ingewikkeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onzin lijkt me.
Nee niet meegekregen. En waar is MissBullshit gebleven?
Deden ik en Roburtt ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is al een tijdje weg...wou niet meer op fok omdat ik er ook op zit.. en ach ingewikkeld.
Jaaaa Rietjesterreur komt op fokvrijdagmiddag ff account voor dr aanmaken. vanmiddag heeft ze onder mijn account al even geprobeerd om te snappen hoe het werkt... lag dubbel.
Best sneu.. gaan we vrijdagmiddag met laptops tegen over elkaar fokken
Wat stom. Zij was juist ook leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is al een tijdje weg...wou niet meer op fok omdat ik er ook op zit.. en ach ingewikkeld.
Jaaaa Rietjesterreur komt op fokvrijdagmiddag ff account voor dr aanmaken. vanmiddag heeft ze onder mijn account al even geprobeerd om te snappen hoe het werkt... lag dubbel.
Best sneu.. gaan we vrijdagmiddag met laptops tegen over elkaar fokken
Haha, 3 fouten in 1 zin, prachtig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
EY BRADA! DEZE TUNES ZIJN NIET LAUW MAN! IK GA HEM MUTEN!
Ja ik heb de eerste pagina doorgelezen!
Word onwijs lachen denk ik.. ze maakt zoveel spelfouten.. en gewoon domme zinnen... vanmiddag ook... quote ze de verkeerde enzoquote:
Beginnersfoutjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Word onwijs lachen denk ik.. ze maakt zoveel spelfouten.. en gewoon domme zinnen... vanmiddag ook... quote ze de verkeerde enzo
ik vind het niet zo erg dat ze van fok af is... eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat stom. Zij was juist ook leuk.
Ik heb iets gelezen over een meisje dat te stom was voor het VMBO ofzo.
Ja, daar gaat mijn hapjequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg dat ze van fok af is... eerlijk gezegd
Nah, Paul draait synthesizermuziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor allemaal muziek die ik normaal nooit hoorlijkt wel een beetje paul muziek
Dit niveau is zelfs voor Paul nog te laag!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor allemaal muziek die ik normaal nooit hoorlijkt wel een beetje paul muziek
haha.. je hebt nog genoeg andere op fokquote:
Pics danquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. je hebt nog genoeg andere op fok
en rietjesterreur is ook onwijs leuk![]()
al word het miss wel erger voor de mede fokkers die mij niet zo leuk vinden
quote:
Ik vind jou ook lievvvquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
webhawk nam het op voor mij gisteren![]()
nu vind ik hem lievvv
over deze muzak.. neej dit ga ik nooit leuk vinden denk ik
Twerd tijd. Nog even dit nummertje dan. Daarna afsluiten en eindjingle, and then it's all yours!quote:
Ernstig geefbaar!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmiddag gemaakt tijdens het fokken
Hmm schenkbaar, zo op het eerste gezicht iigquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was er al even klaarvoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Twerd tijd. Nog even dit nummertje dan. Daarna afsluiten en eindjingle, and then it's all yours!
Yes, die wordt van mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gotta catch em all?quote:
Dat valt nog wel te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou webhak, vermaak onsquote:
quote:
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft wel een vriend, is 21... zwaar boers.. zwaar gestoord.. en giga leuk
Mooien muzak gedraaid!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat valt nog wel te doen.
Ik ga pitte.
jij hebt popjequote:
En daar hebben we DM, PM voor want dat gezeik was er al genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt popje
maar hete, stomende internetseks kan altijd natuurlijk
Popje doet graag mee, die heeft niet zo veel moeite met meer kano'squote:Op donderdag 3 februari 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt popje
maar hete, stomende internetseks kan altijd natuurlijk
Kom nou, dit moet kunnen hoor, ik zie geen gebagger, het gaat over een van de nieuwe luisteraars.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar hebben we DM, PM voor want dat gezeik was er al genoeg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom nou, dit moet kunnen hoor, ik zie geen gebagger, het gaat over een van de nieuwe luisteraars.
ja dat doe je toch ook via dm/pm... anders kan de rest gratis meegenietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar hebben we DM, PM voor want dat gezeik was er al genoeg
het interesseert je alleen maar omdat het een meisje isquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom nou, dit moet kunnen hoor, ik zie geen gebagger, het gaat over een van de nieuwe luisteraars.
Warm zal het wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het interesseert je alleen maar omdat het een meisje is
ze is blond, slank, uhmmmm best knap enzomaar niet typisch knap
ga je haar een warm welkom geven vrijdag
Ok!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:10 schreef Rockiejj het volgende:
Koelkast, kan je mij droppen voor morgen van 12 tot 14?
Ben 11.20 uit, dus doorfietsen 11.50 thuis. Red ik precies!
En als ik (max) 5 minuutjes later ben, wil jij dan nog ff doordraaien?quote:
Rustig aan joh, komt wel goed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En als ik (max) 5 minuutjes later ben, wil jij dan nog ff doordraaien?Dat is wel chill.
Maar denk wel dat ik op tijd ben.
Sure!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
Webhak, jij zin in een uurtje morgen van 20:00-21:00 uur?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rustig aan joh, komt wel goed.
aaaaaaw ziek!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:11 schreef Zokunen het volgende:
Ik denk dat ik maar weer op bed ga, hoe relaxed deze muziek ook is. Heb bijna de hele dag ziek op bed gelegenNormaal zit ik met t-shirt, nu met turtleneck en fleece trui en ik heb het nog steeds koud.
Luister misschien nog wel ff via de mobiel, maar ben hier weg
slaap lekker veel plezier in dromenland... en top gedraaidquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:13 schreef Rockiejj het volgende:
Slaap lekker lieve FOK!kertjes van me
Je mag je altijd laten inplannen hoorquote:
Hier is ook barre weinig te doen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:14 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
er is geen fuck te doen, dus ik kom hier even hangen
*tuned in*
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:16 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg echt een harde stijfje van je stem![]()
dragems word er geloof ik echt boos om hequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
En tussen die billen hingen tarrels![]()
En hij zit in de ONZ-Radio rap!
Tarrels zijn kontkorsten.
Dragems is een nerd.
Ja, maar hij lijkt ook nog eens op van Leemhuysen van Samson & Gertquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dragems word er geloof ik echt boos om he
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar hij lijkt ook nog eens op van Leemhuysen van Samson & Gert![]()
Kan ik er wat aan doen. Hij is wel tof en heel leuk om voor de gek te houden want hij neemt ALLES serieus.
tisser mis mee?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn accent als ik het terug luister
Klinkt raar als ik mezelf terug hoorquote:
vin ik ook van mezelf.. daarom zal ook niet snel bellen met onzin radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klinkt raar als ik mezelf terug hoor
Dat hij whiskers 3000 ziektes toewenste noem jij licht opnemen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
idd
Maar snachts nam hij de dingen veel lichter... dragems is iemand met 2 persoonlijkheden
*insert vlaamse stem*quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
idd
Maar snachts nam hij de dingen veel lichter... dragems is iemand met 2 persoonlijkheden
Je bent niet de enige die dat opvaltquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn accent als ik het terug luister
Neeeeej.. dat vond ik te ver gaan... toen hij nog snachts draaide.. toen wij een stiekeme relatie kregen.. die voorbij was op het moment dat hij van de nacht af gingquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hij whiskers 3000 ziektes toewenste noem jij licht opnemen?
een hardequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat opvalt![]()
Garpje. Ik krijg er bijna een stijfje van.
Even promotenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
Patje je hebt een veul mooiere jingle nu!
Ah webhawk is terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Webhawk in de nacht (alias Dj My Server Name)
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
nicequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs morgenavond kunnen boeken
Ik ben ook beschikbaar om al uw feesten en partijen te verzieken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs morgenavond kunnen boeken
een blond jochie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik voel een blond jochie aankomen![]()
WH, heb je misschien een fijne synthplaat?
http://i.imgur.com/NccQe.pngquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een blond jochie?
ik wil alleen even een wat hardere plaat, dan kan ik daarna lekker vredig gaan tukken
Je kunt je bij mij laten inplannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:31 schreef Viro het volgende:
Ik heb vandaag een reggae set in gedeeltelijk elkaar gedraaid, heb ook ff van de top 40 een playlist gemaakt.
alles wat ingevoerd is op de site?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
De verzoekjesdatabase is inmiddels 15500 platen groot![]()
En groeiende
Kun je wel PM ontvangen? Zo ja, kijk daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit me nu wel af te vragen wat die dm was
ik moest glimlachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kun je wel PM ontvangen? Zo ja, kijk daar
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/NccQe.png
[..]
Je kunt je bij mij laten inplannen![]()
say what?quote:
Hou op zeg, dat gaat allemaal vanuit een database gelukkigquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles wat ingevoerd is op de site?
Zo te horen word er achter de schermen hard gewerktquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hou op zeg, dat gaat allemaal vanuit een database gelukkig![]()
Wordt dus automatisch uitgelezen en geplaatst. En dit is nog maar een test op een oude laptop met een externe harddisk. Er komt een apart systeem voor.
Er komt een nachtautomaat als een soort The Box, dat je je verzoekjes kunt aanklikken, die komen dan in de wachtrij en worden automatisch gespeeld met jingles er tussen en alles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo te horen word er achter de schermen hard gewerkt
Nice, nicequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komt een nachtautomaat als een soort The Box, dat je je verzoekjes kunt aanklikken, die komen dan in de wachtrij en worden automatisch gespeeld met jingles er tussen en alles.
De 20 meest gedraaide platen worden dan elke week automatisch van 20 naar 1 uitgezonden met de stemmen van onze dj's en inspreeksters at random er tussendoor![]()
Voor deze test is er de keuze uit 20.301 platen, waaronder de hele top 40 van 1965-2008 ofzo.
Ik doe het in eerste instantie automatisch, dus vanuit een script die dan random van iedereen die heeft ingesproken de "nummers" pakt. Wellicht kunnen we er een echt showke van maken ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Nice, nice
Is het misschien leuker als iemand de top 20 "presenteert" ?
ff snel op het rooster gekeken, zie dat er iedere vrijdag middag een gat is van 17.00 t/m 20.00.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe het in eerste instantie automatisch, dus vanuit een script die dan random van iedereen die heeft ingesproken de "nummers" pakt. Wellicht kunnen we er een echt showke van maken ja.
Ben ook verbaasdquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien muzak.. kom je daar helemaal zelluf op
We zitten nu nog wel met een "primetime" slot wat je moet verdienen. Dat is tussen 17-23.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ff snel op het rooster gekeken, zie dat er iedere vrijdag middag een gat is van 17.00 t/m 20.00.
Ik zou wel van 18.00/19.00 t/m 20.00 reggae willen draaien. tussen 17.00 en 18.00/19.00 zou de top 20 kunnen worden gepresenteerd. Is een idee.
Ik moet nog 1 goed nummer horenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien muzak.. kom je daar helemaal zelluf op
Lijkt me een puik idee. Ik kan deze week overigens niet. 11 feb kan ik beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zitten nu nog wel met een "primetime" slot wat je moet verdienen. Dat is tussen 17-23.
Maar omdat het nu rustig is kan ik je inplannen wanneer je wil, tot we de primes opnieuw hebben ingedeeld.
wutt.. dat kan niet he koelkast.. wij staan tegenover elkaar.. dus jij moet zeggen van welquote:
Dit is gewoon een zeiknummer en ik ben hard aan 't werk dus eis goeie muziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. dat kan niet he koelkast.. wij staan tegenover elkaar.. dus jij moet zeggen van wel
Hij is schattig hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jullie vinden mijn varken niet koewl![]()
ik gelukkig wel![]()
wat gebeurde er?
Jij bent toch altijd hard aan het werk.. jij grote held jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zeiknummer en ik ben hard aan 't werk dus eis goeie muziek
Ik wil dat verzoekjessysteem iig in teststaat hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd hard aan het werk.. jij grote held jij
he he.. dat dacht ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
Hij is aan het downloaden, stream happert soms
[..]
Hij is schattig hoor![]()
Aaaaaah dat is lievquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
he he.. dat dacht ik![]()
![]()
speciaal voor mij gemaakt.. door de gehandicapte schatjes op mijn stage
idd.. daarom ben ik er ook zo blij meequote:
* Knetterkrankjorum draait zich omquote:
Faal.quote:
Ik lees je sig net, ik vind jou wel liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorumdraait zich om
Geen zin in anaal ben aan het werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorumdraait zich om
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik lees je sig net, ik vind jou wel lief
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen zin in anaal ben aan het werk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, lees mijn sig maar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan vind ik jou ook liev
Nu nog een Forever Friends UI en het beeld dat ik van je heb klopt helemaalquote:
vind jij mij ook officieel wel lief?quote:
Niet zo'n klein beetje ook...quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind jij mij ook officieel wel lief?
Hij startte ongewenst doorquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dit is goed, maar niet meer doorheen praten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet zo'n klein beetje ook...
Niet in caps praten. puntquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
IK GA ZO MAAR EENS IN MIJN POLSEN SNIJDEN VAN DEZE MUZIEK
Mesa bevestigtd zijn standpunt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet in caps praten. punt
STFUquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet in caps praten. punt
Ninja edit failquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mesa bevestigtd zijn standpunt!
quote:
Pffff SWJ zeker weer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Serieus, mag niet meer anders sluiten ze de topicreeks
Dit dus en SC'en heel beperkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Serieus, mag niet meer anders sluiten ze de topicreeks
quote:
Was er bij gistermorgen toen SWJ kwaad werd. Het is geen Twitter blabla.quote:
Dat was mijn schuld en die van Zokunen. Maar om te dreigen om de hele reeks te sluiten vanwege onze melige gedrag icm met tv tunes op ONZ Radio vond ik te ver gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was er bij gistermorgen toen SWJ kwaad werd. Het is geen Twitter blabla.
Dat van die caps is weer nieuw
Alleen als je even mijn sig adoreert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wh.. echt met een kwartier moet je echt even herrie gaan draaien..
Dat is een mooi moment om te slapen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alleen als je even mijn sig adoreert.
Zet ik Dragonforce klaar.
ooooooooooooohquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alleen als je even mijn sig adoreert.
Zet ik Dragonforce klaar.
Idd is sindsdien geen ruk meer aan. Constant opletten dat je niet per ongeluk in SC vervalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was mijn schuld en die van Zokunen. Maar om te dreigen om de hele reeks te sluiten vanwege onze melige gedrag icm met tv tune op ONZ Radio vond ik te ver gaan.
Ik bedoel we hadden alleen maar tv tunes van oude cartoons serie in de queue tot 6.15. We hadden echt de grootste lol, ik was zelfs aan het meezingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd is sindsdien geen ruk meer aan. Constant opletten dat je niet per ongeluk in SC vervalt.
zijn er ook filmbeelden vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik bedoel we hadden alleen maar tv tunes van oude cartoons serie in de queue. We hadden echt de grootste lol, ik was zelfs aan het meezingen
Helaas nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn er ook filmbeelden van
SC dat niet met onz-radio te maken hadquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom mocht aan onz-radio gerelateerde slowchat ookalweer niet?
Heb jij een poezie album hoe oud ben je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik probeer een poeziealbum versje te bedenken... dat lukt dus echt niet snachts![]()
is nog steeds leuke muziek
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij een poezie album hoe oud ben je?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sukkel...
nee van een bewoonster.. en die is al 50+
maar ik moet er dus wat in schrijven
Ik doe dan altijd mijn gordijnen open, ga in mijn lounge stoel zitten en staar naar de maan om inspiratie op te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik probeer een poeziealbum versje te bedenken... dat lukt dus echt niet snachts![]()
is nog steeds leuke muziek
ik verzin nog wel wat.. kan normaal redelijk dichten.. maar lukt me nu gewoon niet.. ach ze hoeft het morgen nog niet terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd mijn gordijnen open, ga in mijn lounge stoel zitten en staar naar de maan om inspiratie op te doen.
Kijk dan heb je meer tijd om een leuk versje te schrijvenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik verzin nog wel wat.. kan normaal redelijk dichten.. maar lukt me nu gewoon niet.. ach ze hoeft het morgen nog niet terug
Dit is nou precies wat niet meer mag, en ik snap heul goed waarom.quote:
slaap lekker straks, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat niet meer mag, en ik snap heul goed waarom.
Hoe dan ook ik ben er vandoor
Slowchatten over je poëziealbum zeker wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat niet meer mag, en ik snap heul goed waarom.
Hoe dan ook ik ben er vandoor
Don't shoot the messenger. Ik wil de topics behouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slowchatten over je poëziealbum zeker wel.
Come on man.
Ik heb nog geen enkele note of waarschuwing of iets dergelijks ontvangenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Come on man.
plaatjes mogen niet, beperkt SC mag welquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Come on man.
Ja ik ook. Zal dan naast geen hoofdletters en geen SC ook geen plaatjes meer postenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger. Ik wil de topics behouden.
Waar precies is dan te lezen dat plaatjes niet mogen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef Viro het volgende:
[..]
plaatjes mogen niet, beperkt SC mag wel
Ja gelijk heb jequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik blijf lekker gewoon doen wat ik nu doe.. tenzij mensen me aanspreken op baggeren.. dan stop ik met posten.. iig voor een uur.
Moeten wel serieuze mensen zijn natuurlijk
Dan kan die beter snel hele slechte muziek gaan draaien wil jij nog wat nachtrust pakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is goeie muziek.. als ik om 3 uur ga slapen.. dan ben ik toch nog wel een beetje uitgerust voor mijn examen om kwart voor negen?
uhm.. maar als ik om 3 uur ga slapen.. en om half 8 eruit ga.. dan heb ik best wel wat slaap gehad toch..quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kan die beter snel hele slechte muziek gaan draaien wil jij nog wat nachtrust pakken
Als ik het goed heb; een topic of 7 geleden. Zal het wel opzoeken en PM'enquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar precies is dan te lezen dat plaatjes niet mogen?
Veel slaap idd:Pquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. maar als ik om 3 uur ga slapen.. en om half 8 eruit ga.. dan heb ik best wel wat slaap gehad toch..
Het staat ook in de OP zie ik nu. Excuus....quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik het goed heb; een topic of 7 geleden. Zal het wel opzoeken en PM'enOogjes vallen bijna dicht.
isse beetje moe?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik het goed heb; een topic of 7 geleden. Zal het wel opzoeken en PM'enOogjes vallen bijna dicht.
5 uur slapenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Okeeej.. tegenwoordig baggeren mensen ook al via pmlol...
Ik blijf gewoon tot 3 uur.. en dan gauw naar bed
Niet die kutsmiley naar mij jhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |