Kun je wel PM ontvangen? Zo ja, kijk daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit me nu wel af te vragen wat die dm was
ik moest glimlachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kun je wel PM ontvangen? Zo ja, kijk daar
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/NccQe.png
[..]
Je kunt je bij mij laten inplannen![]()
say what?quote:
Hou op zeg, dat gaat allemaal vanuit een database gelukkigquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles wat ingevoerd is op de site?
Zo te horen word er achter de schermen hard gewerktquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hou op zeg, dat gaat allemaal vanuit een database gelukkig![]()
Wordt dus automatisch uitgelezen en geplaatst. En dit is nog maar een test op een oude laptop met een externe harddisk. Er komt een apart systeem voor.
Er komt een nachtautomaat als een soort The Box, dat je je verzoekjes kunt aanklikken, die komen dan in de wachtrij en worden automatisch gespeeld met jingles er tussen en alles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo te horen word er achter de schermen hard gewerkt
Nice, nicequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komt een nachtautomaat als een soort The Box, dat je je verzoekjes kunt aanklikken, die komen dan in de wachtrij en worden automatisch gespeeld met jingles er tussen en alles.
De 20 meest gedraaide platen worden dan elke week automatisch van 20 naar 1 uitgezonden met de stemmen van onze dj's en inspreeksters at random er tussendoor![]()
Voor deze test is er de keuze uit 20.301 platen, waaronder de hele top 40 van 1965-2008 ofzo.
Ik doe het in eerste instantie automatisch, dus vanuit een script die dan random van iedereen die heeft ingesproken de "nummers" pakt. Wellicht kunnen we er een echt showke van maken ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Nice, nice
Is het misschien leuker als iemand de top 20 "presenteert" ?
ff snel op het rooster gekeken, zie dat er iedere vrijdag middag een gat is van 17.00 t/m 20.00.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe het in eerste instantie automatisch, dus vanuit een script die dan random van iedereen die heeft ingesproken de "nummers" pakt. Wellicht kunnen we er een echt showke van maken ja.
Ben ook verbaasdquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien muzak.. kom je daar helemaal zelluf op
We zitten nu nog wel met een "primetime" slot wat je moet verdienen. Dat is tussen 17-23.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ff snel op het rooster gekeken, zie dat er iedere vrijdag middag een gat is van 17.00 t/m 20.00.
Ik zou wel van 18.00/19.00 t/m 20.00 reggae willen draaien. tussen 17.00 en 18.00/19.00 zou de top 20 kunnen worden gepresenteerd. Is een idee.
Ik moet nog 1 goed nummer horenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien muzak.. kom je daar helemaal zelluf op
Lijkt me een puik idee. Ik kan deze week overigens niet. 11 feb kan ik beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zitten nu nog wel met een "primetime" slot wat je moet verdienen. Dat is tussen 17-23.
Maar omdat het nu rustig is kan ik je inplannen wanneer je wil, tot we de primes opnieuw hebben ingedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |