Ja, eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik denk dat we de gulden middenweg moeten zoeken. En dan zeg ik:
Geen HAKKUH plaatjes meer
Uberhaupt geen gifjes meer
Geen twitter-achtige prietpraat
GEEN SNUFPOSTS MEER
Geen niets toedoende posts meer (ajacied)
Wel dat je elkaar gewoon in de ochtend begroet, en voor het slapen gaan. Dat vind ik wel normaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, eens.
Vooral die eerste 5..
En geen lapohunt
Ja inderdaad, het blijft een SC.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel dat je elkaar gewoon in de ochtend begroet, en voor het slapen gaan. Dat vind ik wel normaal.
en fipogedoe hoeft ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, eens.
Vooral die eerste 5..
En geen lapohunt
Ja, dat ga ik gewoon achter al mijn baggerposts plakken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en fipogedoe hoeft ook niet.
Tuurlijk kun je wel eens zeggen dat je lekker hebt gegeten, maar als je dat nou combineert:
Ik heb echt heel gleuf gegeten. Goeie plaat trouwens dit
word niet gewaardeerd.. die suggestie deed ik ook alquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik gewoon achter al mijn baggerposts plakken.
Kan die Worm ook niet huilen.
Nou alsnog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
word niet gewaardeerd.. die suggestie deed ik ook al
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Hoewel ik snap dat ze niet teveel gebagger willen, snap ik niet waarom dit topic zo clean moet zijn, wij zijn de luisteraars en verder heeft niemand last van dit topic. Als luisteraar vind ik het niet erg als ik een paar topics mis hoor. En de rest van onz heeft geen last van ons omdat we het hier houden.
Ik snap de logica van het gezeur gewoon niet. Wees blij dat we hier zitten :S
Ja, maar al die shit mensen soms lopen te ijlen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Hoewel ik snap dat ze niet teveel gebagger willen, snap ik niet waarom dit topic zo clean moet zijn, wij zijn de luisteraars en verder heeft niemand last van dit topic. Als luisteraar vind ik het niet erg als ik een paar topics mis hoor. En de rest van onz heeft geen last van ons omdat we het hier houden.
Ik ben het wel eens met die bagger (snuf/ajacied) maar als we midden in de nacht een online orgie organiseren moet dat kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Absoluut..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met die bagger (snuf/ajacied) maar als we midden in de nacht een online orgie organiseren moet dat kunnen
Inderdaad, en niet zo veel gaan spammen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Ja, vind ik ook, we zitten hier, de modjes hebben geen last van ons..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met die bagger (snuf/ajacied) maar als we midden in de nacht een online orgie organiseren moet dat kunnen
Niet gehaat, het is gewoon onnodig en irritant.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wist helemaal niet dat snuf en ajacied zo erg gehaat werden om hun bagger
![]()
Oooh mooi plaatje
Slaap lekker..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ik ga slapenik ben er morge weer
Jij kan er ook wat van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wist helemaal niet dat snuf en ajacied zo erg gehaat werden om hun bagger
![]()
Oooh mooi plaatje
Tuurlijk zit er soms irritante bagger tussen, maar zolang het beperkt blijft tot deze reeks kunnen de luisteraars de te ver gaande bagger ook reporten, dan is het klaar. Doe dan in plaats van topic report, post report en je bent zo klaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mee eens.. maar dat vind ik sowieso ook van dat achterlijke capslock gedoe.. en dat 'straattaal' gebeuren...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet gehaat, het is gewoon onnodig en irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |