Mooien muzak gedraaid!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat valt nog wel te doen.
Ik ga pitte.
jij hebt popjequote:
En daar hebben we DM, PM voor want dat gezeik was er al genoegquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt popje
maar hete, stomende internetseks kan altijd natuurlijk
Popje doet graag mee, die heeft niet zo veel moeite met meer kano'squote:Op donderdag 3 februari 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt popje
maar hete, stomende internetseks kan altijd natuurlijk
Kom nou, dit moet kunnen hoor, ik zie geen gebagger, het gaat over een van de nieuwe luisteraars.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar hebben we DM, PM voor want dat gezeik was er al genoeg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom nou, dit moet kunnen hoor, ik zie geen gebagger, het gaat over een van de nieuwe luisteraars.
ja dat doe je toch ook via dm/pm... anders kan de rest gratis meegenietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En daar hebben we DM, PM voor want dat gezeik was er al genoeg
het interesseert je alleen maar omdat het een meisje isquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom nou, dit moet kunnen hoor, ik zie geen gebagger, het gaat over een van de nieuwe luisteraars.
Warm zal het wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het interesseert je alleen maar omdat het een meisje is
ze is blond, slank, uhmmmm best knap enzomaar niet typisch knap
ga je haar een warm welkom geven vrijdag
Ok!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:10 schreef Rockiejj het volgende:
Koelkast, kan je mij droppen voor morgen van 12 tot 14?
Ben 11.20 uit, dus doorfietsen 11.50 thuis. Red ik precies!
En als ik (max) 5 minuutjes later ben, wil jij dan nog ff doordraaien?quote:
Rustig aan joh, komt wel goed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En als ik (max) 5 minuutjes later ben, wil jij dan nog ff doordraaien?Dat is wel chill.
Maar denk wel dat ik op tijd ben.
Sure!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
Webhak, jij zin in een uurtje morgen van 20:00-21:00 uur?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rustig aan joh, komt wel goed.
aaaaaaw ziek!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:11 schreef Zokunen het volgende:
Ik denk dat ik maar weer op bed ga, hoe relaxed deze muziek ook is. Heb bijna de hele dag ziek op bed gelegenNormaal zit ik met t-shirt, nu met turtleneck en fleece trui en ik heb het nog steeds koud.
Luister misschien nog wel ff via de mobiel, maar ben hier weg
slaap lekker veel plezier in dromenland... en top gedraaidquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:13 schreef Rockiejj het volgende:
Slaap lekker lieve FOK!kertjes van me
Je mag je altijd laten inplannen hoorquote:
Hier is ook barre weinig te doen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:14 schreef kutkabouter het volgende:
hoi
er is geen fuck te doen, dus ik kom hier even hangen
*tuned in*
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:16 schreef kutkabouter het volgende:
ik krijg echt een harde stijfje van je stem![]()
dragems word er geloof ik echt boos om hequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
En tussen die billen hingen tarrels![]()
En hij zit in de ONZ-Radio rap!
Tarrels zijn kontkorsten.
Dragems is een nerd.
Ja, maar hij lijkt ook nog eens op van Leemhuysen van Samson & Gertquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dragems word er geloof ik echt boos om he
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar hij lijkt ook nog eens op van Leemhuysen van Samson & Gert![]()
Kan ik er wat aan doen. Hij is wel tof en heel leuk om voor de gek te houden want hij neemt ALLES serieus.
tisser mis mee?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn accent als ik het terug luister
Klinkt raar als ik mezelf terug hoorquote:
vin ik ook van mezelf.. daarom zal ook niet snel bellen met onzin radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klinkt raar als ik mezelf terug hoor
Dat hij whiskers 3000 ziektes toewenste noem jij licht opnemen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
idd
Maar snachts nam hij de dingen veel lichter... dragems is iemand met 2 persoonlijkheden
*insert vlaamse stem*quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
idd
Maar snachts nam hij de dingen veel lichter... dragems is iemand met 2 persoonlijkheden
Je bent niet de enige die dat opvaltquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:20 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn accent als ik het terug luister
Neeeeej.. dat vond ik te ver gaan... toen hij nog snachts draaide.. toen wij een stiekeme relatie kregen.. die voorbij was op het moment dat hij van de nacht af gingquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hij whiskers 3000 ziektes toewenste noem jij licht opnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |