Was er bij gistermorgen toen SWJ kwaad werd. Het is geen Twitter blabla.quote:
Dat was mijn schuld en die van Zokunen. Maar om te dreigen om de hele reeks te sluiten vanwege onze melige gedrag icm met tv tunes op ONZ Radio vond ik te ver gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was er bij gistermorgen toen SWJ kwaad werd. Het is geen Twitter blabla.
Dat van die caps is weer nieuw
Alleen als je even mijn sig adoreert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wh.. echt met een kwartier moet je echt even herrie gaan draaien..
Dat is een mooi moment om te slapen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alleen als je even mijn sig adoreert.
Zet ik Dragonforce klaar.
ooooooooooooohquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alleen als je even mijn sig adoreert.
Zet ik Dragonforce klaar.
Idd is sindsdien geen ruk meer aan. Constant opletten dat je niet per ongeluk in SC vervalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was mijn schuld en die van Zokunen. Maar om te dreigen om de hele reeks te sluiten vanwege onze melige gedrag icm met tv tune op ONZ Radio vond ik te ver gaan.
Ik bedoel we hadden alleen maar tv tunes van oude cartoons serie in de queue tot 6.15. We hadden echt de grootste lol, ik was zelfs aan het meezingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd is sindsdien geen ruk meer aan. Constant opletten dat je niet per ongeluk in SC vervalt.
zijn er ook filmbeelden vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik bedoel we hadden alleen maar tv tunes van oude cartoons serie in de queue. We hadden echt de grootste lol, ik was zelfs aan het meezingen
Helaas nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn er ook filmbeelden van
SC dat niet met onz-radio te maken hadquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom mocht aan onz-radio gerelateerde slowchat ookalweer niet?
Heb jij een poezie album hoe oud ben je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik probeer een poeziealbum versje te bedenken... dat lukt dus echt niet snachts![]()
is nog steeds leuke muziek
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij een poezie album hoe oud ben je?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sukkel...
nee van een bewoonster.. en die is al 50+
maar ik moet er dus wat in schrijven
Ik doe dan altijd mijn gordijnen open, ga in mijn lounge stoel zitten en staar naar de maan om inspiratie op te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik probeer een poeziealbum versje te bedenken... dat lukt dus echt niet snachts![]()
is nog steeds leuke muziek
ik verzin nog wel wat.. kan normaal redelijk dichten.. maar lukt me nu gewoon niet.. ach ze hoeft het morgen nog niet terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd mijn gordijnen open, ga in mijn lounge stoel zitten en staar naar de maan om inspiratie op te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |