wutt.. dat kan niet he koelkast.. wij staan tegenover elkaar.. dus jij moet zeggen van welquote:
Dit is gewoon een zeiknummer en ik ben hard aan 't werk dus eis goeie muziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. dat kan niet he koelkast.. wij staan tegenover elkaar.. dus jij moet zeggen van wel
Hij is schattig hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jullie vinden mijn varken niet koewl![]()
ik gelukkig wel![]()
wat gebeurde er?
Jij bent toch altijd hard aan het werk.. jij grote held jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zeiknummer en ik ben hard aan 't werk dus eis goeie muziek
Ik wil dat verzoekjessysteem iig in teststaat hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd hard aan het werk.. jij grote held jij
he he.. dat dacht ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
Hij is aan het downloaden, stream happert soms
[..]
Hij is schattig hoor![]()
Aaaaaah dat is lievquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
he he.. dat dacht ik![]()
![]()
speciaal voor mij gemaakt.. door de gehandicapte schatjes op mijn stage
idd.. daarom ben ik er ook zo blij meequote:
* Knetterkrankjorum draait zich omquote:
Faal.quote:
Ik lees je sig net, ik vind jou wel liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorumdraait zich om
Geen zin in anaal ben aan het werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorumdraait zich om
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik lees je sig net, ik vind jou wel lief
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen zin in anaal ben aan het werk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, lees mijn sig maar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan vind ik jou ook liev
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |