Dat plaatje van "altijd boos" ofzo heeft hij wel 20x gepost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is mijn bf zegmaar. Hoezo dan? Post ie ook alleen maar bagger?
Let er nooit zo op.
Gelijk boos?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat plaatje van "altijd boos" ofzo heeft hij wel 20x gepost.
Onzin lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb al een paar keer het verwijt gekregen dat ik alleen hoog in de lijst wou staan.. en daarom postte... dus uhm![]()
Heb je het meegekregenik heb er vanaf vrijdag weer een luisteraar bij gekregen
Ow zo, nee dat leek zo, omdat dat begin van Troy heeeel zacht is..quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er was een halve minuut stilte net.
Ah ok.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow zo, nee dat leek zo, omdat dat begin van Troy heeeel zacht is..
True, met dit stukje is het goed te merken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat een boutkwaliteit dit. Doet pijn aan mijn oren
Van de youtube, bezig met hele album te downen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat een boutkwaliteit dit. Doet pijn aan mijn oren
Ik zou mijn hele collectie wel flac willen hebben, maar er zijn te weinig players die het ondersteunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:54 schreef ToT het volgende:
Met sommige nummers moet de bitrate echt NIET onder de 192 zitten, anders gaat het echt helemaal vervormen.
die is al een tijdje weg...wou niet meer op fok omdat ik er ook op zit.. en ach ingewikkeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onzin lijkt me.
Nee niet meegekregen. En waar is MissBullshit gebleven?
Deden ik en Roburtt ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is al een tijdje weg...wou niet meer op fok omdat ik er ook op zit.. en ach ingewikkeld.
Jaaaa Rietjesterreur komt op fokvrijdagmiddag ff account voor dr aanmaken. vanmiddag heeft ze onder mijn account al even geprobeerd om te snappen hoe het werkt... lag dubbel.
Best sneu.. gaan we vrijdagmiddag met laptops tegen over elkaar fokken
Wat stom. Zij was juist ook leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is al een tijdje weg...wou niet meer op fok omdat ik er ook op zit.. en ach ingewikkeld.
Jaaaa Rietjesterreur komt op fokvrijdagmiddag ff account voor dr aanmaken. vanmiddag heeft ze onder mijn account al even geprobeerd om te snappen hoe het werkt... lag dubbel.
Best sneu.. gaan we vrijdagmiddag met laptops tegen over elkaar fokken
Haha, 3 fouten in 1 zin, prachtig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
EY BRADA! DEZE TUNES ZIJN NIET LAUW MAN! IK GA HEM MUTEN!
Ja ik heb de eerste pagina doorgelezen!
Word onwijs lachen denk ik.. ze maakt zoveel spelfouten.. en gewoon domme zinnen... vanmiddag ook... quote ze de verkeerde enzoquote:
Beginnersfoutjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Word onwijs lachen denk ik.. ze maakt zoveel spelfouten.. en gewoon domme zinnen... vanmiddag ook... quote ze de verkeerde enzo
ik vind het niet zo erg dat ze van fok af is... eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat stom. Zij was juist ook leuk.
Ik heb iets gelezen over een meisje dat te stom was voor het VMBO ofzo.
Ja, daar gaat mijn hapjequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg dat ze van fok af is... eerlijk gezegd
Nah, Paul draait synthesizermuziekquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor allemaal muziek die ik normaal nooit hoorlijkt wel een beetje paul muziek
Dit niveau is zelfs voor Paul nog te laag!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor allemaal muziek die ik normaal nooit hoorlijkt wel een beetje paul muziek
haha.. je hebt nog genoeg andere op fokquote:
Pics danquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. je hebt nog genoeg andere op fok
en rietjesterreur is ook onwijs leuk![]()
al word het miss wel erger voor de mede fokkers die mij niet zo leuk vinden
quote:

Ik vind jou ook lievvvquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
webhawk nam het op voor mij gisteren![]()
nu vind ik hem lievvv
over deze muzak.. neej dit ga ik nooit leuk vinden denk ik
Twerd tijd. Nog even dit nummertje dan. Daarna afsluiten en eindjingle, and then it's all yours!quote:
Ernstig geefbaar!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmiddag gemaakt tijdens het fokken
Hmm schenkbaar, zo op het eerste gezicht iigquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was er al even klaarvoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Twerd tijd. Nog even dit nummertje dan. Daarna afsluiten en eindjingle, and then it's all yours!
Yes, die wordt van mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gotta catch em all?quote:
Dat valt nog wel te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou webhak, vermaak onsquote:
quote:
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft wel een vriend, is 21... zwaar boers.. zwaar gestoord.. en giga leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |