Niet nodig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je moet wel eerst op je kloon inloggen....
Hij twitterde me dat ik het voor hem mocht doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Is Socios niet degene die dat moet zeggen?
Ook al is ThaTim geestelijk zéér verward en volkomen ongeschikt om eigenlijk überhaupt achter de PC te zitten, in dit geval mag hij dat gewoon zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Is Socios niet degene die dat moet zeggen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef 9611Niels het volgende:
Wat ben je toch een lieverd, Stefan.
Dank.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ook al is ThaTim geestelijk zéér verward en volkomen ongeschikt om eigenlijk überhaupt achter de PC te zitten, in dit geval mag hij dat gewoon zeggen.
Onmogelijk. Ik twitter nooit. Sterker nog, ik heb een hekel aan Twitter, Hyves en Facebook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef ThaTim het volgende:
Hij twitterde me dat ik het voor hem mocht doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt verworpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik twitter nooit. Sterker nog, ik heb een hekel aan Twitter, Hyves en Facebook.
Ban op klbquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom kan je niet posten in klb dan?
Accepteer je mijn excuses nou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik twitter nooit. Sterker nog, ik heb een hekel aan Twitter, Hyves en Facebook.
Ik denk het ookquote:
Niemandquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, wie heeft stevenmacdinges zijn account gehackt?
Steven kan écht zo aardig zijn heur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, wie heeft stevenmacdinges zijn account gehackt?
Nee hoor lieverd, hoeft nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Socios het volgende:
En kan ik een bloemetje naar Yvonne sturen voor de gedane moeite?
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
nog steeds geen Ja ik accepteer je excuses
Doodsverwensingen mogen toch nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
Deze is mooi Socios, Smalspoor op de Brocken.
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso mijn topics sluiten
Hoe durf je SwJ?
Thanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezier
Zal ik een excuustopic voor je openen?quote:
Ik zeg: waarom niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een excuustopic voor je openen?
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.
3 mark, wanneer was dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.
De HarzquerBahn een paar keer gedaan.
Net na de Wende, was een kaartje nog 3 mark ofzoNu kost het voor een gezin 100 euro oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |