abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92289598
quote ipv edit
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_92289663
Rocka, ik ben blij dat je het altijd vraagt, want persoonlijk hou ik er niet van als mensen steeds zomaar aan me zitten. Kijk, vriend, moeder en schoonmoeder is anders, maar kennissen, vrienden en collega's moeten dat echt niet ineens doen. Voelt toch als een soort inbreuk (moeilijk uit te leggen). Ik heb er ook gelijk minder moeite mee als het even gevraagd wordt. Ik vind het lastig om te gaan met die onverwachte aanrakingen.
Afgelopen zaterdag nog. Hebben we de 3D echo gehad, komen naar buiten en lopen de volgende wachtende mensen voorbij. Waarop één van de dames (ik denk aanstaande oma) ineens zomaar over mijn buik gaat aaien. Ik wilde echt roepen NIET DOEN!!!, maar ja dat doe ik dan ook weer niet. Ik begrijp het gewoon niet waarom vreemden ineens aan je moeten zitten?
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:00:07 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92289789
Ohnee, ik zou dat bij vreemden niet doen. Heb het een collega, een nichtje en mijn buurvrouw gevraagd dusver :D
Ik was er ook niet van iedereen van gediend hoor! Vooral leuk als mannen het deden (:') deed nl mijn ex niet dus ik denk vooral daarom). Maar het blijft me fascineren, een hele baby in een buik... zo maf! Zo buitenaards en toch ook weer zo menselijk. O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_92290086
Hahaha ja dat ben ik met je eens. Ik vind het af en toe ook heel onwerkelijk, ook al zijn er inmiddels al 27 weken voorbij.
Ik had eind van de middag trouwens weer even een hormonale bui (denk ik, maar misschien had ik sowieso wel boos geworden).
Vriend doet nl nu de boodschappen omdat ik niet meer mag tillen en we zouden vanavond pasta eten. Het ging ong. als volgt:
Ik: 'wat voor saus hebben we? tomaten of carbonara?
D: 'oh stom, ik ben helemaal de saus vergeten te kopen'.
Ik: 'haha lekker slim, nou ja dan eten we nu de zuurkool'
D: 'ja maar ik heb geen aardappelen meegenomen'
Ik: 'en nu?'
D: 'kun jij dan even naar de Jumbo gaan want ik ben nog niet gedoucht.'
Ik: 'ik wordt nu toch wel boos, denk voortaan even na als je boodschappen gaat halen. Nu moet ik met knallende koppijn de deur nog uit'. (was nog heel netjes).
Wordt ie boos om mijn reactie en krijg ik een 'zoek het uit dan eten we wel brood'. Dus ik mijn schoenen weer uit en naar boven om ff af te koelen. Komt ie na 3 minuten naar boven wat we nou gaan eten.......

Echt soms hè }:|
Maar goed ben maar gegaan anders werd het weer brood en wilde nu toch wel fatsoenlijk eten.
(sorry ff klaagmodus, staat alweer uit :P )
pi_92290299
Whahaha Danic!!! Hoe herkanbaar... Maar dit mag hoor als je zwanger bent, echt waar :Y
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92290310
Ik snap best dat je even boos werd hoor danic.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:13:54 #107
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92290500
Danic, dat is zelfs een normale reactie als je niet zwanger bent :D Welke muf*** vergeet nou de saus :D

Kijk zwanger is (vind ik): besluiten om pasta te gaan eten en lekker kip bakken, verse groenten erbij, sausje maken. Alles klaar en dan ontdekken dat je de pasta zelf niet hebt opgezet :D en nu dus met een pan saus zit te kijken.

Rocka, ik vind het ook nog steeds wonderlijk. Zat dat vanmiddag nog te denken toen ik de foto's van Huups mupke keek. "Gek zeg.... gister wist je nog helemaal niet hoe ze eruit zou zien, toen zat Huup er nog omheen en nu ligt daar ineens een nieuw mensje"
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 20:18:33 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92290734
Danic: Dat is dus de reden dat ik tegenwoordig weekmenu's maak, en die, plus de zware boodschappen, voor 2,50 laat thuisbezorgen door de Plus hier. Nu twee keer gedaan, maar 1) geen gezeur met "vergeten" boodschappen qua avondeten, 2) geen gezeur van m'n man dat hij nu alweer naar de winkel moet en 3) ik hoef niet te sjouwen en last but nog least: 4) ik ben inclusief bezorgkosten goedkoper uit qua boodschappen dan wanneer ik per dag boodschappen doe (en daar sta ik echt van te kijken :? )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:22:44 #109
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92290958
1) Idd
2) hier doet ivm mijn rug Manlief boodschappen. Hijs lief hoor, uit zichzelf. Maar ik haal het ook niet meer in huis.
3) Slim!!!
4) is ook logisch, tenminste, dat gaat hier ook op. Als we ff snel wat halen, neem je veel meer onzin mee, weekboodschappen is dat minder.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:23:30 #110
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92290999
Oh rekensommetje

3 senseo extra dark + 26 weken zwanger = ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

;(

:@
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 20:28:21 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92291258
ik krijg tegenwoordig 't zuur van frisdrank en ook koffie als ik dat te veel / te laat 's avonds drink :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 3 februari 2011 @ 20:30:00 #112
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92291356
Waar krijg ik het zuur niet van :D ;)

(en scheetjes :@ )
Niet mieten! Door gieten!
pi_92291549
Hier ook zuur van alles...
Maar ja dat heb je met 2 voeten in je maag en een meisje dat zich af en toe even strekt O+
En een dochter die het leuk vind om mama's buik als zitje te gebruiken O+
Zo lief...
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:33:54 #114
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92291582
Ik doe al een week of drie alle inkopen, en het eten klaarmaken.

Zou ook niet anders lukken, mijn O+ valt al ongeveer in slaap als ze thuiskomt van werken, en ik moet zelf toch ook eten :P
pi_92292050
Mijn vriend kookt gelukkig altijd al, want ik vind het echt niets! Hij zegt ook altijd: 'ik krijg bij jou altijd een 3-gangenmenu, 1. het vlees, dan de aardappelen en daarna de groenten :@
Ik ben gewoon niet zo goed in timen.

Sinds een paar weken haalt vriendlief de boodschappen, maar moet eerlijk zeggen, er is altijd wat.
Dan is er iets op (heb ik dus dan niet) of net als nu vergeet ie de helft en op de één of andere manier is ie altijd duurder uit.
Ik denk dat ik me er stiekem weer tussenwurm en het zelf ga doen en dan vraag of hij het even uit de auto wil sjouwen.

En Seilram: jouw kleine lettertjes zijn heel herkenbaar! Zuur heb ik dan weer geen last van.
pi_92292223
ik lees nu pas de update van kersjes
dikke knuf voor jou :* (niks zo vervelend als die slang ook weer uit spugen)

40 wk mijlpaal dml! jeetje wat gaat dat snel :*

kruipt weer in lurk stand
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:46:45 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92292353
Ik neem 's avonds na half negen in principe niets meer. En zeker geen koffie en/of sapjes.
Als ik dan nog iets drink is het Arla drinkyoghurt of thee en als ik wat wil eten zijn het droge toastjes of een bakje vla of iets dergelijks.

Anders, zuur.....
Nu gaat het weg met een of twee Rennies, maar toch voorkom ik het liever.
pi_92292549
Ik had vandaag witte aqaurius gekocht. Wellicht vult dat wat mineralen aan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 20:50:16 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92292555
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef danic het volgende:
Mijn vriend kookt gelukkig altijd al, want ik vind het echt niets! Hij zegt ook altijd: 'ik krijg bij jou altijd een 3-gangenmenu, 1. het vlees, dan de aardappelen en daarna de groenten :@
Ik ben gewoon niet zo goed in timen.

Sinds een paar weken haalt vriendlief de boodschappen, maar moet eerlijk zeggen, er is altijd wat.
Dan is er iets op (heb ik dus dan niet) of net als nu vergeet ie de helft en op de één of andere manier is ie altijd duurder uit.
Ik denk dat ik me er stiekem weer tussenwurm en het zelf ga doen en dan vraag of hij het even uit de auto wil sjouwen.

En Seilram: jouw kleine lettertjes zijn heel herkenbaar! Zuur heb ik dan weer geen last van.
éérst de aardappels opzetten, zodra ze beginnen te koken het vlees aanbraden en de groente aanzetten (mits blik/potgroente, met verse groente, gelijk opzetten met de aardappels :P )

donderdag 3 februari 2011 @ 20:52:06 #120
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92292660
Ik pak ook niks na een uur of acht. Behalve Raketjes *smulsmul*....

En wellicht scheelt het voor jullie ook: bij mij heb ik het hoofdeinde van het bedje ietsje omhoog gedaan. Gewoon een handdoekske eronder. Scheelt behoorlijk wat hier.

@danic; herkenbaar...
Alexa en Seth zijn lief
pi_92292669
Oh Kersjes, wat een ellende meis. Ik hoop zo ongelooflijk met de rest mee dat ze je kunnen helpen in het ziekehuis, dat ze het in eder geval wat kunnen verlichten. Maar jee, wat klote zeg.

Heel veel sterkte. :*
Pffff.
pi_92292850
Gelukkig Takkembah haha! En het stomme is, DJMO post heel lief de instructies, maar die weet ik ook wel, en toch gaat er steeds iets mis. Of de timing klopt en dan ben ik vergeten het vlees te kruiden ofzo :P
Nou ja, laat vriendlief maar koken, die heeft er een veel beter gevoel bij.
pi_92292955
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef danic het volgende:
Hij zegt ook altijd: 'ik krijg bij jou altijd een 3-gangenmenu, 1. het vlees, dan de aardappelen en daarna de groenten :@
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:57:47 #124
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92292992
Bij mij is het dan

éérst de aardappels opzetten, zodra ze beginnen te koken uit elkaar vallen,
het vlees aanbraden aanbranden
en de groente aanzetten laten verpieteren

Wat ik dan wel weer goed kan, is voor Alexa wat maken. Daar maak ik vaak op zondag voor de hele week wat stamppotjes enzo voor :P
Alexa en Seth zijn lief
pi_92293107
Ja dat ben ik ook van plan om te gaan doen. Zodra ze groenten mag, om die op bv zondag te gaan koken en porties te maken voor de hele week. Makkelijk voor de werkdagen en zo uit de vriezer te halen.
Wat ik wel doe is pannenkoeken en ovenmaaltijden (schotels enzo, niet van die kant en klaar bakken, daar doen we eigenlijk niet aan).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 21:03:09 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92293323
nou ja, als ik hier m'n man moet laten koken, dan heb ik met sint juttemis wellicht een keer een glas aangebrand water en een zwart ei .. (oke, dat is wel heel overdreven, maar echt, hij kan nog steeds NIET koken, hoezeer ik er ook op hamer dat hij 't moet leren met straks twee kids :') )

† In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 21:17:32 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_92294115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef DJMO het volgende:
nou ja, als ik hier m'n man moet laten koken, dan heb ik met sint juttemis wellicht een keer een glas aangebrand water en een zwart ei .. (oke, dat is wel heel overdreven, maar echt, hij kan nog steeds NIET koken, hoezeer ik er ook op hamer dat hij 't moet leren met straks twee kids :') )
waarom zou hij? jij ben toch thuis en hij moet werken. moet hij nou ook nog koken?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 21:19:30 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92294231
beetje overtrokken reactie van je Lady-wrb ... het gaat mij erom dat hij het kán .. misschien moet ik wel wat langer blijven in het ziekenhuis, of als er een keer wat gebeurt ofzo.. hij kan z'n kinderen moeilijk elke avond patat voorzetten.

† In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 21:26:25 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_92294643
maak je niet zo druk. als het nodig is, kan hij het vast wel. en zo niet, koopt hij toch een magnetronmaaltijd? flesje melk opwarmen en een potje olvarit opentrekken lukt ook vast wel.
opgelost.
pi_92294796
Je kan ook voor een week eten in de vriezer zetten alvast, dan heb je daar straks weinig omkken meer naar. Of weet hij ook niet hoe de magnetron werkt?
On zeh laptop
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 21:32:53 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_92295023
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Je kan ook voor een week eten in de vriezer zetten alvast, dan heb je daar straks weinig omkken meer naar. Of weet hij ook niet hoe de magnetron werkt?
dat was het eerste dat ik kon bedenken, maar ja, dan moet zij weer koken en hij niet.
pi_92295284
Ja nou ja..tijd zat toch?
On zeh laptop
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:38:33 #133
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92295384
Kom op zeg, als het echt moet dan lukt het hem heus wel. En dan zal het geen culinair hoogstandje zijn, maar eten kan hij het wel.

Mijn man kookt 3 a 4 x per week. En ik de andere dagen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 21:38:53 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92295412
pfff .. zijn jullie op een rel uit ofzo? je kan het krijgen hoe je het hebben wil. Ik wilde het niet zo héél bot neerzetten, maar ik had het meer over: "als ik ooit weg mocht vallen" oftewel, de pijp uit zou gaan. Koken is een hobby van me, en ik doe het graag, maar als ik onder de groene zoden lig kan ik het niet meer he?

pi_92295590
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef danic het volgende:
Ja dat ben ik ook van plan om te gaan doen. Zodra ze groenten mag, om die op bv zondag te gaan koken en porties te maken voor de hele week. Makkelijk voor de werkdagen en zo uit de vriezer te halen.
Wat ik wel doe is pannenkoeken en ovenmaaltijden (schotels enzo, niet van die kant en klaar bakken, daar doen we eigenlijk niet aan).
Wat wij ook doen is net iets meer koken dan we zelf eten en de restanten invriezen. Ivan eet in principe met de pot mee, maar als we iets eten wat we voor hem niet zo geschikt vinden dan krijgt hij opgewarmde restjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92295597
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef DJMO het volgende:
pfff .. zijn jullie op een rel uit ofzo? je kan het krijgen hoe je het hebben wil. Ik wilde het niet zo héél bot neerzetten, maar ik had het meer over: "als ik ooit weg mocht vallen" oftewel, de pijp uit zou gaan. Koken is een hobby van me, en ik doe het graag, maar als ik onder de groene zoden lig kan ik het niet meer he?
Ga jij je druk maken om wat je man moet koken als je dood bent? Als de nood aan de man komt kan hij écht wel koken heur :')
pi_92295856
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat wij ook doen is net iets meer koken dan we zelf eten en de restanten invriezen. Ivan eet in principe met de pot mee, maar als we iets eten wat we voor hem niet zo geschikt vinden dan krijgt hij opgewarmde restjes.
Ja ben ik ook met je eens. Alleen ik begreep dat de allerkleinsten in het begin alleen zoutloos mochten eten en aangezien wij altijd wel wat zout in de pan met groenten gooien, leek het me handig om dit apart klaar te maken per week. Als ze wat ouders is kan ze idd met de pot mee-eten voor zover de maaltijd dat toelaat.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:46:13 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92295966
Danic, wij eten sinds Sasha mee eet ook zoutloos, bevalt eig prima. :Y
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:46:19 #139
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92295973
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef DJMO het volgende:
Dan vindt hij toch gewoon een nieuwe vrouw om voor hem te koken. :P
Nee joh, maar mannen kunnen soms zo makkelijk zijn in zeggen 'dat kan ik niet' terwijl als het écht moet, het heus wel gebeurt.
pi_92296098
Niemand is onmisbaar,uiteindelijk. Dus mocht je dood neervallen zal hij wel wat kunnen verzinnen. En hoeveel moeite is het om de komende tijd soms wat te veel te koken en het overschot in te vriezen? Compilatiemaaltijden ftw!
On zeh laptop
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 21:49:35 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92296191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Dan vindt hij toch gewoon een nieuwe vrouw om voor hem te koken. :P
Nee joh, maar mannen kunnen soms zo makkelijk zijn in zeggen 'dat kan ik niet' terwijl als het écht moet, het heus wel gebeurt.
uh uh, weet ik :Y maar met dat verschil dat mijn man (ook met de gedachte dat ik toch wel langer leef dan hij en ik idd degene ben die thuis ben) echt niet kan en wil leren koken. sjah.. ik vind hoe dan ook dat iedereen in staat moet zijn een stukje vlees te bakken, aardappels en groente te koken. iets met zelfredzaamheid ;) en hij leunt wat dat betreft iets te veel op mij, maar goed, dat is een discussie die hier niet thuishoort imo.

pi_92296290
Bij ons gaat dat niet op. Hij kan niet koken (heeft het echt geprobeerd en heeft bij elke keer mijn keuken in de fik gestoken - per ongeluk) en we hebben geen vriezer. Dus hij gaat maar naar zijn moeder. En als ik thuis ben en ik kan niet koken dan haalt hij zijn moeder maar :{w :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:50:56 #143
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92296293
Nou ja, zorg als moeder dat jouw zoons het wel kunnen later. Meer kan je niet doen. ;)
pi_92296330
Mijn mannetje heeft een horeca opleiding das toch wel een uitkomst, maar koken lijkt bij hem wel altijd veeeeeeel langer te duren dan bij mij, maar goed wat dan op tafel staat smaakt wel :)
En wij maken ook altijd wat extra en dat vriezen we in en sinds de kleine er is eten wij ook zoutloos, niets mis mee :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 21:53:18 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92296436
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
Nou ja, zorg als moeder dat jouw zoons het wel kunnen later. Meer kan je niet doen. ;)
die zie ik er nog wel voor aan om naar hun zus te gaan _O- mjah, ik heb het koken van mijn vader geleerd, en er zijn nog steeds momenten dat ik 'm zou willen bellen om te vragen hoe hij ook al weer iets klaarmaakte. gaat helaas niet meer ..

† In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 21:59:05 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_92296826
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef DJMO het volgende:
pfff .. zijn jullie op een rel uit ofzo?
nee, anders had ik wel over vaatwassers begonnen :(

ik vind je bij tijd en wijle gewoon vervelend als je je vent zo afbrandt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 22:00:52 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92296947
whehe, als ik 'm af zou branden zou ik wel veel erger zijn geweest hoor :') en sjah, die vaatwasser, laat ik daar maar niks over zeggen :P

pi_92297035
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef danic het volgende:

[..]

Ja ben ik ook met je eens. Alleen ik begreep dat de allerkleinsten in het begin alleen zoutloos mochten eten en aangezien wij altijd wel wat zout in de pan met groenten gooien, leek het me handig om dit apart klaar te maken per week. Als ze wat ouders is kan ze idd met de pot mee-eten voor zover de maaltijd dat toelaat.
De periode dat je kind niet met de pot mee-eet duurt betrekkelijk kort. Wij zijn met 6 maanden begonnen om langzaamaan voedsel te introduceren en met 1 jaar ging Ivan met de pot eten. Vanaf die leeftijd mag je ook iets makkelijker omgaan met bijvoorbeeld zout, al blijft het goed om mate te houden (maar dat is het voor jezelf ook!). Wij laten Ivan alleen iets anders eten als we ons eten voor hem qua textuur te lastig vinden, bijvoorbeeld als we biefstuk eten met een rucolasalade.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 22:06:05 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_92297297
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef DJMO het volgende:
whehe, als ik 'm af zou branden zou ik wel veel erger zijn geweest hoor :') en sjah, die vaatwasser, laat ik daar maar niks over zeggen :P
laat ik het dan heel vriendelijk zeggen: je hebt je award meer dan verdiend :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 22:11:35 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92297648
ben dr ook reuze trots op :D

donderdag 3 februari 2011 @ 22:14:59 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_92297899
Zoon van 4 kwam vandaag heel enthousiast uit school rennen: "mama, ik ga voor je koken!"

(volgende week gaan ze in de klas 'koken' en dan mogen de papa's en mama's komen om te eten en de werkjes te bekijken die ze gemaakt hebben..gezien het Italie-thema, gok ik dat we allemaal een pizza-puntje krijgen ;) )

Maar de eerste stap naar zijn kooklessen is gelegd ;) Scheelt weer voor later ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_92298635
haha, ik zou me ook doodergeren aan mijn man als hij niet kon koken :P maar mijn man kan dat wel gelukkig.. hij is wat minder goed in schoonmaken maar hij doet het wel O+

oh fok, zit ik weer in dit topic. Ik ga nu echt studeren.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_92298912
Kersjes, heel veel sterkte!!
pi_92301824
Huup, wat is Elin een mooi meisje O+ ! Wow! En wat een haaaaaaar :o !! Zo héé! Echt een hele bos! Mooi! O+ Geniet van je twee meiden! :*

Kersjes; heel veel beterschap/sterkte...! :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92302299
Bah kersjes, wat een gedoe!! Sterkte!

Hier ook een vent die niet kan koken als het incl peper en zout meer dan 5 ingrediënten heeft ;)
Naja als de nood aan de man komt dan wordt er hier ook echt wel gegeten hoor, dan maar iets vaker soep met brood, snackbar, diepvriespizza en kilo's bananen ter compensatie van de vitamientjes :D

Ik wil meer uren in een dag en minder dagen in een week :(
Moet zoveel doen dat ik net de 8 uur slaap per nacht haal, en dat is op het ogenblik gewoon echt niet genoeg. Maar vanaf morgen een weekje rust!! t_igger en Pepijn gaan een week op wintersport, en ik het komend weekend late dienst dus kan het hele weekend uitslapen!!

Maandagavond weer naar de vk, dan 11+3 hopelijk kunnen ze dan via doppler al wat horen, dat zou ik wel heel fijn vinden.
pi_92309358
Ik heb gisteren het hartje gehoord!! Ik ben zo blij, en wat een mooi geluidje! Ik was zo zenuwachtig dat het misschien niet goed zou zitten..

En maandag een echo, ga er nu met een geruster hart naar toe, heb er nu echt zin in..!

En m'n eerste mijlpaal: vandaag 12 weken!
pi_92309394
Een dubbele *O* voor Hilliebillie!!
1 voor je mijlpaal en de andere voor het horen van het hartje. Wat een geruststelling hè!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 07:33:26 #158
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92309553
Jeej voor hilliebillie!! *O*

Ik had gisteren het idee dat mn kleine meid 24 uur wakker zou blijven :o
Heb haar zo'n beetje op elk moment van de dag gevoeld, terwijl ze normaal 's middags nog rustig blijft (tot ongeveer etenstijd).. Ze moet toch ook slapen???
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92309699
Mijlpaal voor mij (en Jeetjeom) vandaag *O* *O* *O* 30 weken *O* *O* *O*

Straks een bezoekje aan de verloskundige. Ik ben benieuwd :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:21:32 #160
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92310056
Een *O* voor de mijlpalen van JJ en Tally! :* Succes bij de vk straks Tally!

Hilliebillie, ook voor jouw mijlpaal een *O* en wat fijn dat je het hartje van de kleine frummel hebt gehoord! Dat is inderdaad een stuk relaxter richting de echo maandag :).

Hier een man die heerlijk kan koken, hij vind dat trouwens ook erg leuk om te doen. Ik kook door de week altijd (ik ben immers zu hause) en hij doet dat vaak in het weekend. Hij is veel creatiever met voedsel dan ik :Y) .

*bouquetreeksmededeling*
Nu moet ik überhaupt zeggen dat ik een lot uit de loterij heb want mijn lief doet echt veel in het huishouden als dat nodig is. Mijn energieniveau laat door de MS nog wel eens te wensen over en dan mag ik op dat moment echt niets van hem doen }:| , helemaal niet nu ik zwanger ben. Dan hangt hij bijvoorbeeld 's avonds de was nog op of dweilt ie de vloer. Ik heb daar dan weer veel moeite (lees: schuldgevoel) mee en zorg, soms tegen de wens van mijn lijf in, dat er niets meer ligt, terwijl hij er echt geen enkel probleem mee heeft. Nu heeft ie de houtkachel ook al weer lekker voor me aangemaakt en de vaatwasser uitgeruimd. De schat! O+
*/bouquetreeksmededeling*

Vannacht een klotenacht overigens, ben meer wakker geweest dan in slaap. Dacht eerst dat ik inbrekers :o hoorde maar dat was de wind die ergens iets liet klapperen. En kwam toen met geen mogelijkheid meer in slaap. Gelukkig voelde mijn kind met me mee, die heeft voor wat entertainment gezorgd :D. Mijn hemel wat was die aan het dansen in mijn buik, zo leuk!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:27:10 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310128
Hoe kan een man niet koken? Dan heeft ie zeker tot zijn 25ste bij moeders gewoond en daarna meteen gaan samenwonen :D
Gelukkig heb ik een vent die ddw elke dag kookt. Ik kook vr za zo.
Prima en zo gaan we met alles om. Zorg, huishouden en werk ong. 50/50 verdeeld. Ik wil niet anders.

Vanavond kookt niemand want ik ben jarig *O*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:29:27 #162
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92310157
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:27 schreef Aventura het volgende:

Gefeliciteerd Aventura! w/ *O* :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 februari 2011 @ 08:30:50 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92310174
gefeliciteerd Aventura *O*
ook een *O* voor de mijlpalen O+
Leuk he als je buik zo tekeer gaat TM? O+

En om antwoord te geven op je vraag hoe een man niet kan koken Aventura: de mijne is zijn moeder verloren op zijn 12e of 13e (shame on me, kweet 't niet precies) en daarna heeft een tante regelmatig voor hem, z'n broer en vader gekookt zodat ze nog regelmatig wat gezonds naar binnen kregen. Op z'n 27e issie met mij gaan samenwonen (van huis uit) en voila, je hebt de reden waarom hij niet kan koken *frituur uitgezonderd*

pi_92310180
Van harte Aventura! *O*

Mijn lief kookt ook zeer regelmatig, vaak koken we zelfs samen. Lekker kneuterig *; En qua huishouden helpt hij super goed. Nu ben ik wel weer in staat om zelf lekker wat te doen, dat was de eerste 3 maand wel anders. O+
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:31:27 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310191
Dankje!

Oja: en Hillibillie feli met 12 weken! Wat snel gaat het hè. En Tally en JJ 30 weken! Verlof komt in beeld!
pi_92310253
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Van harte Aventura! *O*

Mijn lief kookt ook zeer regelmatig, vaak koken we zelfs samen. Lekker kneuterig *; En qua huishouden helpt hij super goed. Nu ben ik wel weer in staat om zelf lekker wat te doen, dat was de eerste 3 maand wel anders. O+
Ik blijf het vreemd vinden wanneer vrouwen aan hun mans bijdrage in het huis refereren als helpen :') Maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Vanyel kind. Ik blijf gewoon F5en!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:36:57 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310271
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef DJMO het volgende:
gefeliciteerd Aventura

dankje :)
En wat een heftig verhaal Djmo!

Nou ja bekijk het maar zo: de vertroetel- en zorggeneratie is nu wel verdwenen.. Jij gaat je vent nu leren koken, en straks ws. ook je kleine man. Cirkel doorbroken!
pi_92310289
Hillibilli, Tally en JJ allemaal gefeliciteerd met de mijlpalen! Leuk om elke keer weer naar de volgende mijlpaal toe te leven he! Wij vandaag alweer 31 weken...

Kersjes heel erg veel sterkte! Hopelijk gaat het snel weer beter!

Aventura gefeliciteerd!

Ikzelf doe als man ook gewoon mijn ding in het huishouden. De vaatwasser, stofzuigen, ramen wassen, toiletten + badkamer zijn meestal voor mij. Koken doet bij ons degene die als eerste thuis is. Tot voor kort was ik dat meestal, maar tegenwoordig werkt mijn lief wat minder i.v.m. bekkenklachten, dus kookt zij nu meestal. Maar zo moeilijk is koken toch helemaal niet?!?

Vanyel veel succes als je aan het bevallen bent tenminste...
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:40:52 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310327
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden wanneer vrouwen aan hun mans bijdrage in het huis refereren als helpen :') Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Nee hoor.
Ook hier doen we beide het huishouden. Nooit over gediscussieerd. Het is ook zijn toko.
pi_92310349
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
QFT
Maar ik hou me verder niet voor niks angstvallig buiten dit onderwerp, dus ik ben weer snel stil.
quote:
Ik hoop van harte dat je niet door hoeft te gaan tot die knop kapot is. Vanmiddag checken voor strippen, dan zien we weer verder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:44:05 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310375
Succes Vanyel! Hopelijk komt er beweging in.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:44:27 #172
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92310383
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:31 schreef Aventura het volgende:
Dankje!

Oja: en Hillibillie feli met 12 weken! Wat snel gaat het hè. En Tally en JJ 30 weken! Verlof komt in beeld!
gefeliciteerd! feest ze!

vanaf wanneer start het verlof eigenlijk in NL? in België is dat maar vanaf 1 week voor de voorspelde datum (in de meeste functies).

Ook gefeliciteerd degene met de mijlpalen! voor ons zalmaandag toch de grootste mijlpaal zijn, de eerste echte "echo", dan zal ik toch geruster zijn, want hoeveel mensen er niet herhaald hebben dat de eerste drie maanden toch nog zo onzeker zijn :{
pi_92310384
Gut, ik tik helpen... Meestal doe ik inderdaad het huishouden, alleen. Aangezien ik een dag minder werk en hij een eigen zaak heeft. En daarmee dus super druk is (gelukkig) Dus noem ik het "helpen".
pi_92310421
Beregd, bij ons is dat 4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum. Bij 6 hou je nog 10 weken na bevalling over, bij 4 nog 12.

Dat is trouwens eigen keus als je niet ziek bent tevoren. En als je kind na de uitgerekende datum komt, krijg je die dagen extra aan t eind van je verlof geplakt. Ik heb dus nu een volle week extra verlof, want 41 weken inmiddels...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:48:40 #175
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92310459
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helemaal mee eens DP, als je samen werkt dan is het niet meer dan normaal dat je samen het huishouden doet, geen twijfel over mogelijk. Zo was het bij ons ook altijd. Maar nu ik zelf niet meer werk omdat ik ben afgekeurd, vind ik wel dat mijn lief 's avonds niet meer de helft van het huishouden voor zijn rekening hoeft te nemen. Ik doe alles gewoon in kleine etappes, verspreid over de week. En als het echt niet gaat dan doet hij het dus zonder dat ik er om hoef te vragen, dat is wel heel fijn. Nu is het sowieso een doener, zijn ouders zijn gescheiden en hij woonde daarna samen met zijn vader, dus hij weet niet anders (ze hadden echt een supernet huishouden die mannen als ik de verhalen hoor!).

Vanyel, hopelijk een succesvolle stripsessie voor de boeg vandaag! :*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:52:51 #176
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92310517
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
Beregd, bij ons is dat 4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum. Bij 6 hou je nog 10 weken na bevalling over, bij 4 nog 12.

Dat is trouwens eigen keus als je niet ziek bent tevoren. En als je kind na de uitgerekende datum komt, krijg je die dagen extra aan t eind van je verlof geplakt. Ik heb dus nu een volle week extra verlof, want 41 weken inmiddels...
ah, dus vrij gelijkaardig als hier, maximum 6 weken op voorhand en minimum 1 week, 9 achteraf, maar van die 6 ervoor kan je dus 5 doorschuiven.

Voor mijn vrouw hé, ik heb er maar 2 :P
pi_92310584
2 weken? Geniet ervan, partner krijgt hier maar 2 dagen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:58:05 #178
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92310607
Goedemorgen!

Aventura, gefeliciteerd *O*

TM, vervelend zulke nachten. Die rust kun je nu goed gebruiken.

DancingPhoebe, toch is het zo hoor. Mannen zien het vaak ook als helpen. Zo nieuwerwets zijn gezinnen niet, denk ik. Ik heb zelfs een vriend die als hij thuis is met zijn kind, het oppassen noemt :x

Henk begint trouwens al echt een ritme te ontwikkelen, die heeft echt gezette tijden dat hij mijn buik rondgaat <3 Ik vind hem nu al leuk O+
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:59:12 #179
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92310626
@ Bergend MAAAAAAAAAAAR twee. Manlief krijgt hier ook maar 2 dagen. De vorige keer heeft dat zelfs invloed gehad op de beslissing om op vrijdag ipv maandag in te leiden.

Maar ja, had ie maar voor de overheid moeten blijven werken, daar had ie ook 2 weken gekregen.
Alexa en Seth zijn lief
pi_92310668
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Takkembah het volgende:
DancingPhoebe, toch is het zo hoor. Mannen zien het vaak ook als helpen. Zo nieuwerwets zijn gezinnen niet, denk ik. Ik heb zelfs een vriend die als hij thuis is met zijn kind, het oppassen noemt :x
:X
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 februari 2011 @ 09:07:11 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92310774
haha Takkembah, dat is dus hier ook zo. Ik heb de mijne nu zo ver dat hij zonder gezeur de grijze bakken en groene bak één keer in de week buiten zet, maar een treffend voorbeeld van zijn zienswijze op de rolverdeling was toch zijn opmerking laatst wel toen ik hem vroeg een klein beetje afwas te doen: "het lijkt wel alsof ik 30 uur per dag aan 't werk ben hier". Hij was zijn ov-chipkaart gaan opwaarderen, en toen hij terugkwam had ik het zelf al gedaan (inclusief de kamer vegen en twee wassen opgevouwen + jan z'n speelgoed opgeruimd). zegt ie: je weet toch hoe ik reageer? ik had het heus wel gedaan.. Ja sorry, maar zo'n opmerking schiet bij mij in 't verkeerde keelgat. Dan doe ik het zelf wel als het zoveel moeitte is :{

vrijdag 4 februari 2011 @ 09:18:11 #182
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92311016
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Takkembah het volgende:

ff voor de duidelijkheid... EEN vriend he, niet MIJN mannetje O+

Maar ja DJMO ik zie het toch echt vaak zo hier, ook bij de stellen die beiden fulltime werken. Op de een of andere manier zijn patronen van vruuuger niet doorbroken ofzo? Enne, dat gebeurt ook niet als je het blijft doen he ;);).

Manlief had door ziekte geen moeder meer vanaf zijn 17e, dus die is ook opgegroeid met een vanzelfsprekende bijdrage aan het huishouden.

DML al gesignaleerd???
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:32:04 #183
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92311327
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:59 schreef Takkembah het volgende:
@ Bergend MAAAAAAAAAAAR twee. Manlief krijgt hier ook maar 2 dagen. De vorige keer heeft dat zelfs invloed gehad op de beslissing om op vrijdag ipv maandag in te leiden.

Maar ja, had ie maar voor de overheid moeten blijven werken, daar had ie ook 2 weken gekregen.
ja, hier is twee weken wel standaard, ook in de private sector (waarvan de helft aan 80% betaald, maar ok) :@ Maar ik dacht dat ze dat op Europees niveau zouden aanpakken?
pi_92311451
Hilliebillie, fijn dat je het hartje hebt gehoord.

Tally en Jeetjejom ook al weer 30 weken!

Aventura, gefeliciteerd met je verjaardag.

Vanyel, succes met het strippen vandaag!

Ik heb vandaag mijn laatste ADV dag, over twee weken begint mijn verlof. De tijd gaat nog steeds enorm snel!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:40:36 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311533
Europese commissie pleitte voor 20 weken verlof, maar dit is iig in NL afgeschoten vanwege economisch belang.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:42:00 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92311575
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:27 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan een man niet koken? Dan heeft ie zeker tot zijn 25ste bij moeders gewoond en daarna meteen gaan samenwonen :D
Gelukkig heb ik een vent die ddw elke dag kookt. Ik kook vr za zo.
Prima en zo gaan we met alles om. Zorg, huishouden en werk ong. 50/50 verdeeld. Ik wil niet anders.

Hey je beschrijft mijn man :7
Alleen die heeft de afgelopen 10 jaar wel leren koken van mij. Een portie doorzetten en gezonde interesse schelen een hele boel natuurlijk :)

En gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:42:51 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311604
Ik ga zelf overigens 2 weken vakantie opnemen voor ik mijn verlof laat ingaan 4 wk vtv. Zo heb ik 6 weken vrij voor en twaalf weken vrij na de bevalling!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:44:08 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311645
Nav post Vanyel: dan ist eigk lullig als je te vroeg bevalt!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:47:14 #189
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92311717
En toch begrijp ik die mannen af en toe niet. Ik heb ook niet leren koken, ik hoefde thuis ook niets te doen. Maar toen ik op mezelf ging wonen op mijn 20e moest ik toch ook eten. En na een tijdje ben je de snackbar etc ook wel zat. Het ging best wel eens mis en ik moest ook best wel eens navraag doen over hoe iets bereid moest worden, maar het is allemaal goed gekomen. :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:48:42 #190
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92311761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Aventura het volgende:
Nav post Vanyel: dan ist eigk lullig als je te vroeg bevalt!
Valt wel mee, want dan worden de weken die je niet aan zwangerschapsverlof hebt gehad, aan je bevallingsverlof geplakt. Je hebt altijd minimaal 16 weken in totaal.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:50:18 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92311801
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:47 schreef She-Wolf het volgende:
En toch begrijp ik die mannen af en toe niet. Ik heb ook niet leren koken, ik hoefde thuis ook niets te doen. Maar toen ik op mezelf ging wonen op mijn 20e moest ik toch ook eten. En na een tijdje ben je de snackbar etc ook wel zat. Het ging best wel eens mis en ik moest ook best wel eens navraag doen over hoe iets bereid moest worden, maar het is allemaal goed gekomen. :)
Hier ook zoiets. Mijn ouders' idee van exotisch koken was macaroni met hawaiisaus :')
Dus ik heb mezelf alles aangeleerd.
Maar ja, als ik iemand anders had die altijd voor me kookte of een potje opwarmde zou mijn behoefte om het te leren ook niet zo groot zijn :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:52:38 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311858
Mijn moeder is van de honig generatie. Koken met smaak en aandacht zegt haar niets. Mij wel dus heb ik het mezelf aangeleerd. Vriend is ook een lekkerbekje. Da's wel fijn!
pi_92311928
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:47 schreef She-Wolf het volgende:
Dan moet het je wel interesseren :D

T_igger leeft gerust jaren op matzes met pindakaas (want alle 2 lang houdbaar), en pasta met kant en klare saus. Het kan hem gewoon echt niet schelen wat hij eet.

Daarentegen mag ik totaal niet klagen want koken, boodschappen en administratie is zo ongeveer het enige wat ik in het huishouden doe. Verder doet t_igger ALLES!!
Ik kook en maakt zooi, hij ruimt dat 9 van de 10 keer op.
pi_92312128
Ik lees weer veel nieuwe mijlpalen gefeliciteerd dames
Vanmorgen naar de gyn geweest maar voor we weggingen konden we onze kat niet vinden. Hij moest binnen zijn maar nergens te vinden. Mijn bloeddruk was dus ook een stukje hoger kom in thuis komt hij de trap af. Maar waar hij gezeten heeft?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:02:54 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92312160
waarom haal je je echo nou weg?
pi_92312205
Mijn achternaam stond er nog
Dus in de herhaling van de 20 wk echo

En mijn schoonma wil nog een keer meer naar een echo ze was helemaal oohhh en ahhhhh
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:05:35 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92312234
Katten hebben die gave nou eenmaal, FR. Ik weet niet hoe ze het doen.

Mooie echo O+
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:05:58 #198
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92312248
Oh ik dacht al, ik word toch niet gek?! :D
Lieve echo O+
pi_92312616
Goed gekeurd! Maandag een groei echo en dan bij 33 weken weer. Bij 33 weken gaan ze kijken of ze nog steeds in stuit ligt en gaan dan al draaien (anders is het waarschijnlijk te laat).
Zo krijg je te horen dat je achterloopt en zo krijg je te horen dat je waarschijnlijk voor loopt :')
Bij het voelen van de baarmoeder lijkt het alsof het net zo groot is als een zwangerschap van 32 weken. Gelukkig krijgen we daar maandag iets over te horen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:21:30 #200
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92312776
Tally, er valt geen touw aan vast te knopen aan die metingen en schattingen. Eline werd tijdens elke echo groter dan gemiddeld geschat, met beentjes die een week zouden achterlopen. Maar ze was toch echt maar 3000 gram bij haar geboorte en die meid heeft een stel lange benen, daar zou ik nu al jaloers van worden.
Bij mijn vriendin werd haar zoontje telkens heel klein geschat, een week voor zijn geboorte zou er zelfs sprake van te klein zijn en dan zou ze ingeleid worden. Hij was nu ineens wel goed gegroeid en op de uitgerekende datum geboren met een keurig net gewicht van 3190 itt zijn broertje bijna drie jaar geleden met slechts 2500 gram
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')