abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92289598
quote ipv edit
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_92289663
Rocka, ik ben blij dat je het altijd vraagt, want persoonlijk hou ik er niet van als mensen steeds zomaar aan me zitten. Kijk, vriend, moeder en schoonmoeder is anders, maar kennissen, vrienden en collega's moeten dat echt niet ineens doen. Voelt toch als een soort inbreuk (moeilijk uit te leggen). Ik heb er ook gelijk minder moeite mee als het even gevraagd wordt. Ik vind het lastig om te gaan met die onverwachte aanrakingen.
Afgelopen zaterdag nog. Hebben we de 3D echo gehad, komen naar buiten en lopen de volgende wachtende mensen voorbij. Waarop één van de dames (ik denk aanstaande oma) ineens zomaar over mijn buik gaat aaien. Ik wilde echt roepen NIET DOEN!!!, maar ja dat doe ik dan ook weer niet. Ik begrijp het gewoon niet waarom vreemden ineens aan je moeten zitten?
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:00:07 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_92289789
Ohnee, ik zou dat bij vreemden niet doen. Heb het een collega, een nichtje en mijn buurvrouw gevraagd dusver :D
Ik was er ook niet van iedereen van gediend hoor! Vooral leuk als mannen het deden (:') deed nl mijn ex niet dus ik denk vooral daarom). Maar het blijft me fascineren, een hele baby in een buik... zo maf! Zo buitenaards en toch ook weer zo menselijk. O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_92290086
Hahaha ja dat ben ik met je eens. Ik vind het af en toe ook heel onwerkelijk, ook al zijn er inmiddels al 27 weken voorbij.
Ik had eind van de middag trouwens weer even een hormonale bui (denk ik, maar misschien had ik sowieso wel boos geworden).
Vriend doet nl nu de boodschappen omdat ik niet meer mag tillen en we zouden vanavond pasta eten. Het ging ong. als volgt:
Ik: 'wat voor saus hebben we? tomaten of carbonara?
D: 'oh stom, ik ben helemaal de saus vergeten te kopen'.
Ik: 'haha lekker slim, nou ja dan eten we nu de zuurkool'
D: 'ja maar ik heb geen aardappelen meegenomen'
Ik: 'en nu?'
D: 'kun jij dan even naar de Jumbo gaan want ik ben nog niet gedoucht.'
Ik: 'ik wordt nu toch wel boos, denk voortaan even na als je boodschappen gaat halen. Nu moet ik met knallende koppijn de deur nog uit'. (was nog heel netjes).
Wordt ie boos om mijn reactie en krijg ik een 'zoek het uit dan eten we wel brood'. Dus ik mijn schoenen weer uit en naar boven om ff af te koelen. Komt ie na 3 minuten naar boven wat we nou gaan eten.......

Echt soms hè }:|
Maar goed ben maar gegaan anders werd het weer brood en wilde nu toch wel fatsoenlijk eten.
(sorry ff klaagmodus, staat alweer uit :P )
pi_92290299
Whahaha Danic!!! Hoe herkanbaar... Maar dit mag hoor als je zwanger bent, echt waar :Y
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92290310
Ik snap best dat je even boos werd hoor danic.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:13:54 #107
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92290500
Danic, dat is zelfs een normale reactie als je niet zwanger bent :D Welke muf*** vergeet nou de saus :D

Kijk zwanger is (vind ik): besluiten om pasta te gaan eten en lekker kip bakken, verse groenten erbij, sausje maken. Alles klaar en dan ontdekken dat je de pasta zelf niet hebt opgezet :D en nu dus met een pan saus zit te kijken.

Rocka, ik vind het ook nog steeds wonderlijk. Zat dat vanmiddag nog te denken toen ik de foto's van Huups mupke keek. "Gek zeg.... gister wist je nog helemaal niet hoe ze eruit zou zien, toen zat Huup er nog omheen en nu ligt daar ineens een nieuw mensje"
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 20:18:33 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92290734
Danic: Dat is dus de reden dat ik tegenwoordig weekmenu's maak, en die, plus de zware boodschappen, voor 2,50 laat thuisbezorgen door de Plus hier. Nu twee keer gedaan, maar 1) geen gezeur met "vergeten" boodschappen qua avondeten, 2) geen gezeur van m'n man dat hij nu alweer naar de winkel moet en 3) ik hoef niet te sjouwen en last but nog least: 4) ik ben inclusief bezorgkosten goedkoper uit qua boodschappen dan wanneer ik per dag boodschappen doe (en daar sta ik echt van te kijken :? )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:22:44 #109
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92290958
1) Idd
2) hier doet ivm mijn rug Manlief boodschappen. Hijs lief hoor, uit zichzelf. Maar ik haal het ook niet meer in huis.
3) Slim!!!
4) is ook logisch, tenminste, dat gaat hier ook op. Als we ff snel wat halen, neem je veel meer onzin mee, weekboodschappen is dat minder.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:23:30 #110
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92290999
Oh rekensommetje

3 senseo extra dark + 26 weken zwanger = ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

;(

:@
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 20:28:21 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92291258
ik krijg tegenwoordig 't zuur van frisdrank en ook koffie als ik dat te veel / te laat 's avonds drink :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 3 februari 2011 @ 20:30:00 #112
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92291356
Waar krijg ik het zuur niet van :D ;)

(en scheetjes :@ )
Niet mieten! Door gieten!
pi_92291549
Hier ook zuur van alles...
Maar ja dat heb je met 2 voeten in je maag en een meisje dat zich af en toe even strekt O+
En een dochter die het leuk vind om mama's buik als zitje te gebruiken O+
Zo lief...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:33:54 #114
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92291582
Ik doe al een week of drie alle inkopen, en het eten klaarmaken.

Zou ook niet anders lukken, mijn O+ valt al ongeveer in slaap als ze thuiskomt van werken, en ik moet zelf toch ook eten :P
pi_92292050
Mijn vriend kookt gelukkig altijd al, want ik vind het echt niets! Hij zegt ook altijd: 'ik krijg bij jou altijd een 3-gangenmenu, 1. het vlees, dan de aardappelen en daarna de groenten :@
Ik ben gewoon niet zo goed in timen.

Sinds een paar weken haalt vriendlief de boodschappen, maar moet eerlijk zeggen, er is altijd wat.
Dan is er iets op (heb ik dus dan niet) of net als nu vergeet ie de helft en op de één of andere manier is ie altijd duurder uit.
Ik denk dat ik me er stiekem weer tussenwurm en het zelf ga doen en dan vraag of hij het even uit de auto wil sjouwen.

En Seilram: jouw kleine lettertjes zijn heel herkenbaar! Zuur heb ik dan weer geen last van.
pi_92292223
ik lees nu pas de update van kersjes
dikke knuf voor jou :* (niks zo vervelend als die slang ook weer uit spugen)

40 wk mijlpaal dml! jeetje wat gaat dat snel :*

kruipt weer in lurk stand
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:46:45 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92292353
Ik neem 's avonds na half negen in principe niets meer. En zeker geen koffie en/of sapjes.
Als ik dan nog iets drink is het Arla drinkyoghurt of thee en als ik wat wil eten zijn het droge toastjes of een bakje vla of iets dergelijks.

Anders, zuur.....
Nu gaat het weg met een of twee Rennies, maar toch voorkom ik het liever.
pi_92292549
Ik had vandaag witte aqaurius gekocht. Wellicht vult dat wat mineralen aan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 20:50:16 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92292555
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef danic het volgende:
Mijn vriend kookt gelukkig altijd al, want ik vind het echt niets! Hij zegt ook altijd: 'ik krijg bij jou altijd een 3-gangenmenu, 1. het vlees, dan de aardappelen en daarna de groenten :@
Ik ben gewoon niet zo goed in timen.

Sinds een paar weken haalt vriendlief de boodschappen, maar moet eerlijk zeggen, er is altijd wat.
Dan is er iets op (heb ik dus dan niet) of net als nu vergeet ie de helft en op de één of andere manier is ie altijd duurder uit.
Ik denk dat ik me er stiekem weer tussenwurm en het zelf ga doen en dan vraag of hij het even uit de auto wil sjouwen.

En Seilram: jouw kleine lettertjes zijn heel herkenbaar! Zuur heb ik dan weer geen last van.
éérst de aardappels opzetten, zodra ze beginnen te koken het vlees aanbraden en de groente aanzetten (mits blik/potgroente, met verse groente, gelijk opzetten met de aardappels :P )

donderdag 3 februari 2011 @ 20:52:06 #120
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92292660
Ik pak ook niks na een uur of acht. Behalve Raketjes *smulsmul*....

En wellicht scheelt het voor jullie ook: bij mij heb ik het hoofdeinde van het bedje ietsje omhoog gedaan. Gewoon een handdoekske eronder. Scheelt behoorlijk wat hier.

@danic; herkenbaar...
Alexa en Seth zijn lief
pi_92292669
Oh Kersjes, wat een ellende meis. Ik hoop zo ongelooflijk met de rest mee dat ze je kunnen helpen in het ziekehuis, dat ze het in eder geval wat kunnen verlichten. Maar jee, wat klote zeg.

Heel veel sterkte. :*
Pffff.
pi_92292850
Gelukkig Takkembah haha! En het stomme is, DJMO post heel lief de instructies, maar die weet ik ook wel, en toch gaat er steeds iets mis. Of de timing klopt en dan ben ik vergeten het vlees te kruiden ofzo :P
Nou ja, laat vriendlief maar koken, die heeft er een veel beter gevoel bij.
pi_92292955
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef danic het volgende:
Hij zegt ook altijd: 'ik krijg bij jou altijd een 3-gangenmenu, 1. het vlees, dan de aardappelen en daarna de groenten :@
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:57:47 #124
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92292992
Bij mij is het dan

éérst de aardappels opzetten, zodra ze beginnen te koken uit elkaar vallen,
het vlees aanbraden aanbranden
en de groente aanzetten laten verpieteren

Wat ik dan wel weer goed kan, is voor Alexa wat maken. Daar maak ik vaak op zondag voor de hele week wat stamppotjes enzo voor :P
Alexa en Seth zijn lief
pi_92293107
Ja dat ben ik ook van plan om te gaan doen. Zodra ze groenten mag, om die op bv zondag te gaan koken en porties te maken voor de hele week. Makkelijk voor de werkdagen en zo uit de vriezer te halen.
Wat ik wel doe is pannenkoeken en ovenmaaltijden (schotels enzo, niet van die kant en klaar bakken, daar doen we eigenlijk niet aan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')