abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92310253
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Van harte Aventura! *O*

Mijn lief kookt ook zeer regelmatig, vaak koken we zelfs samen. Lekker kneuterig *; En qua huishouden helpt hij super goed. Nu ben ik wel weer in staat om zelf lekker wat te doen, dat was de eerste 3 maand wel anders. O+
Ik blijf het vreemd vinden wanneer vrouwen aan hun mans bijdrage in het huis refereren als helpen :') Maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Vanyel kind. Ik blijf gewoon F5en!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:36:57 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310271
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef DJMO het volgende:
gefeliciteerd Aventura

dankje :)
En wat een heftig verhaal Djmo!

Nou ja bekijk het maar zo: de vertroetel- en zorggeneratie is nu wel verdwenen.. Jij gaat je vent nu leren koken, en straks ws. ook je kleine man. Cirkel doorbroken!
pi_92310289
Hillibilli, Tally en JJ allemaal gefeliciteerd met de mijlpalen! Leuk om elke keer weer naar de volgende mijlpaal toe te leven he! Wij vandaag alweer 31 weken...

Kersjes heel erg veel sterkte! Hopelijk gaat het snel weer beter!

Aventura gefeliciteerd!

Ikzelf doe als man ook gewoon mijn ding in het huishouden. De vaatwasser, stofzuigen, ramen wassen, toiletten + badkamer zijn meestal voor mij. Koken doet bij ons degene die als eerste thuis is. Tot voor kort was ik dat meestal, maar tegenwoordig werkt mijn lief wat minder i.v.m. bekkenklachten, dus kookt zij nu meestal. Maar zo moeilijk is koken toch helemaal niet?!?

Vanyel veel succes als je aan het bevallen bent tenminste...
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:40:52 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310327
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden wanneer vrouwen aan hun mans bijdrage in het huis refereren als helpen :') Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Nee hoor.
Ook hier doen we beide het huishouden. Nooit over gediscussieerd. Het is ook zijn toko.
pi_92310349
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
QFT
Maar ik hou me verder niet voor niks angstvallig buiten dit onderwerp, dus ik ben weer snel stil.
quote:
Ik hoop van harte dat je niet door hoeft te gaan tot die knop kapot is. Vanmiddag checken voor strippen, dan zien we weer verder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:44:05 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92310375
Succes Vanyel! Hopelijk komt er beweging in.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:44:27 #172
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92310383
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:31 schreef Aventura het volgende:
Dankje!

Oja: en Hillibillie feli met 12 weken! Wat snel gaat het hè. En Tally en JJ 30 weken! Verlof komt in beeld!
gefeliciteerd! feest ze!

vanaf wanneer start het verlof eigenlijk in NL? in België is dat maar vanaf 1 week voor de voorspelde datum (in de meeste functies).

Ook gefeliciteerd degene met de mijlpalen! voor ons zalmaandag toch de grootste mijlpaal zijn, de eerste echte "echo", dan zal ik toch geruster zijn, want hoeveel mensen er niet herhaald hebben dat de eerste drie maanden toch nog zo onzeker zijn :{
pi_92310384
Gut, ik tik helpen... Meestal doe ik inderdaad het huishouden, alleen. Aangezien ik een dag minder werk en hij een eigen zaak heeft. En daarmee dus super druk is (gelukkig) Dus noem ik het "helpen".
pi_92310421
Beregd, bij ons is dat 4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum. Bij 6 hou je nog 10 weken na bevalling over, bij 4 nog 12.

Dat is trouwens eigen keus als je niet ziek bent tevoren. En als je kind na de uitgerekende datum komt, krijg je die dagen extra aan t eind van je verlof geplakt. Ik heb dus nu een volle week extra verlof, want 41 weken inmiddels...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:48:40 #175
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92310459
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helemaal mee eens DP, als je samen werkt dan is het niet meer dan normaal dat je samen het huishouden doet, geen twijfel over mogelijk. Zo was het bij ons ook altijd. Maar nu ik zelf niet meer werk omdat ik ben afgekeurd, vind ik wel dat mijn lief 's avonds niet meer de helft van het huishouden voor zijn rekening hoeft te nemen. Ik doe alles gewoon in kleine etappes, verspreid over de week. En als het echt niet gaat dan doet hij het dus zonder dat ik er om hoef te vragen, dat is wel heel fijn. Nu is het sowieso een doener, zijn ouders zijn gescheiden en hij woonde daarna samen met zijn vader, dus hij weet niet anders (ze hadden echt een supernet huishouden die mannen als ik de verhalen hoor!).

Vanyel, hopelijk een succesvolle stripsessie voor de boeg vandaag! :*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:52:51 #176
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92310517
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
Beregd, bij ons is dat 4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum. Bij 6 hou je nog 10 weken na bevalling over, bij 4 nog 12.

Dat is trouwens eigen keus als je niet ziek bent tevoren. En als je kind na de uitgerekende datum komt, krijg je die dagen extra aan t eind van je verlof geplakt. Ik heb dus nu een volle week extra verlof, want 41 weken inmiddels...
ah, dus vrij gelijkaardig als hier, maximum 6 weken op voorhand en minimum 1 week, 9 achteraf, maar van die 6 ervoor kan je dus 5 doorschuiven.

Voor mijn vrouw hé, ik heb er maar 2 :P
pi_92310584
2 weken? Geniet ervan, partner krijgt hier maar 2 dagen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:58:05 #178
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92310607
Goedemorgen!

Aventura, gefeliciteerd *O*

TM, vervelend zulke nachten. Die rust kun je nu goed gebruiken.

DancingPhoebe, toch is het zo hoor. Mannen zien het vaak ook als helpen. Zo nieuwerwets zijn gezinnen niet, denk ik. Ik heb zelfs een vriend die als hij thuis is met zijn kind, het oppassen noemt :x

Henk begint trouwens al echt een ritme te ontwikkelen, die heeft echt gezette tijden dat hij mijn buik rondgaat <3 Ik vind hem nu al leuk O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:59:12 #179
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92310626
@ Bergend MAAAAAAAAAAAR twee. Manlief krijgt hier ook maar 2 dagen. De vorige keer heeft dat zelfs invloed gehad op de beslissing om op vrijdag ipv maandag in te leiden.

Maar ja, had ie maar voor de overheid moeten blijven werken, daar had ie ook 2 weken gekregen.
Alexa en Seth zijn lief
pi_92310668
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Takkembah het volgende:
DancingPhoebe, toch is het zo hoor. Mannen zien het vaak ook als helpen. Zo nieuwerwets zijn gezinnen niet, denk ik. Ik heb zelfs een vriend die als hij thuis is met zijn kind, het oppassen noemt :x
:X
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 februari 2011 @ 09:07:11 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92310774
haha Takkembah, dat is dus hier ook zo. Ik heb de mijne nu zo ver dat hij zonder gezeur de grijze bakken en groene bak één keer in de week buiten zet, maar een treffend voorbeeld van zijn zienswijze op de rolverdeling was toch zijn opmerking laatst wel toen ik hem vroeg een klein beetje afwas te doen: "het lijkt wel alsof ik 30 uur per dag aan 't werk ben hier". Hij was zijn ov-chipkaart gaan opwaarderen, en toen hij terugkwam had ik het zelf al gedaan (inclusief de kamer vegen en twee wassen opgevouwen + jan z'n speelgoed opgeruimd). zegt ie: je weet toch hoe ik reageer? ik had het heus wel gedaan.. Ja sorry, maar zo'n opmerking schiet bij mij in 't verkeerde keelgat. Dan doe ik het zelf wel als het zoveel moeitte is :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:18:11 #182
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92311016
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Takkembah het volgende:

ff voor de duidelijkheid... EEN vriend he, niet MIJN mannetje O+

Maar ja DJMO ik zie het toch echt vaak zo hier, ook bij de stellen die beiden fulltime werken. Op de een of andere manier zijn patronen van vruuuger niet doorbroken ofzo? Enne, dat gebeurt ook niet als je het blijft doen he ;);).

Manlief had door ziekte geen moeder meer vanaf zijn 17e, dus die is ook opgegroeid met een vanzelfsprekende bijdrage aan het huishouden.

DML al gesignaleerd???
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:32:04 #183
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92311327
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:59 schreef Takkembah het volgende:
@ Bergend MAAAAAAAAAAAR twee. Manlief krijgt hier ook maar 2 dagen. De vorige keer heeft dat zelfs invloed gehad op de beslissing om op vrijdag ipv maandag in te leiden.

Maar ja, had ie maar voor de overheid moeten blijven werken, daar had ie ook 2 weken gekregen.
ja, hier is twee weken wel standaard, ook in de private sector (waarvan de helft aan 80% betaald, maar ok) :@ Maar ik dacht dat ze dat op Europees niveau zouden aanpakken?
pi_92311451
Hilliebillie, fijn dat je het hartje hebt gehoord.

Tally en Jeetjejom ook al weer 30 weken!

Aventura, gefeliciteerd met je verjaardag.

Vanyel, succes met het strippen vandaag!

Ik heb vandaag mijn laatste ADV dag, over twee weken begint mijn verlof. De tijd gaat nog steeds enorm snel!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:40:36 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311533
Europese commissie pleitte voor 20 weken verlof, maar dit is iig in NL afgeschoten vanwege economisch belang.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:42:00 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92311575
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:27 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan een man niet koken? Dan heeft ie zeker tot zijn 25ste bij moeders gewoond en daarna meteen gaan samenwonen :D
Gelukkig heb ik een vent die ddw elke dag kookt. Ik kook vr za zo.
Prima en zo gaan we met alles om. Zorg, huishouden en werk ong. 50/50 verdeeld. Ik wil niet anders.

Vanavond kookt niemand want ik ben jarig *O*
Hey je beschrijft mijn man :7
Alleen die heeft de afgelopen 10 jaar wel leren koken van mij. Een portie doorzetten en gezonde interesse schelen een hele boel natuurlijk :)

En gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:42:51 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311604
Ik ga zelf overigens 2 weken vakantie opnemen voor ik mijn verlof laat ingaan 4 wk vtv. Zo heb ik 6 weken vrij voor en twaalf weken vrij na de bevalling!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:44:08 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311645
Nav post Vanyel: dan ist eigk lullig als je te vroeg bevalt!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:47:14 #189
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92311717
En toch begrijp ik die mannen af en toe niet. Ik heb ook niet leren koken, ik hoefde thuis ook niets te doen. Maar toen ik op mezelf ging wonen op mijn 20e moest ik toch ook eten. En na een tijdje ben je de snackbar etc ook wel zat. Het ging best wel eens mis en ik moest ook best wel eens navraag doen over hoe iets bereid moest worden, maar het is allemaal goed gekomen. :)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:48:42 #190
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92311761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Aventura het volgende:
Nav post Vanyel: dan ist eigk lullig als je te vroeg bevalt!
Valt wel mee, want dan worden de weken die je niet aan zwangerschapsverlof hebt gehad, aan je bevallingsverlof geplakt. Je hebt altijd minimaal 16 weken in totaal.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:50:18 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92311801
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:47 schreef She-Wolf het volgende:
En toch begrijp ik die mannen af en toe niet. Ik heb ook niet leren koken, ik hoefde thuis ook niets te doen. Maar toen ik op mezelf ging wonen op mijn 20e moest ik toch ook eten. En na een tijdje ben je de snackbar etc ook wel zat. Het ging best wel eens mis en ik moest ook best wel eens navraag doen over hoe iets bereid moest worden, maar het is allemaal goed gekomen. :)
Hier ook zoiets. Mijn ouders' idee van exotisch koken was macaroni met hawaiisaus :')
Dus ik heb mezelf alles aangeleerd.
Maar ja, als ik iemand anders had die altijd voor me kookte of een potje opwarmde zou mijn behoefte om het te leren ook niet zo groot zijn :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:52:38 #192
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92311858
Mijn moeder is van de honig generatie. Koken met smaak en aandacht zegt haar niets. Mij wel dus heb ik het mezelf aangeleerd. Vriend is ook een lekkerbekje. Da's wel fijn!
pi_92311928
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:47 schreef She-Wolf het volgende:
Dan moet het je wel interesseren :D

T_igger leeft gerust jaren op matzes met pindakaas (want alle 2 lang houdbaar), en pasta met kant en klare saus. Het kan hem gewoon echt niet schelen wat hij eet.

Daarentegen mag ik totaal niet klagen want koken, boodschappen en administratie is zo ongeveer het enige wat ik in het huishouden doe. Verder doet t_igger ALLES!!
Ik kook en maakt zooi, hij ruimt dat 9 van de 10 keer op.
pi_92312128
Ik lees weer veel nieuwe mijlpalen gefeliciteerd dames
Vanmorgen naar de gyn geweest maar voor we weggingen konden we onze kat niet vinden. Hij moest binnen zijn maar nergens te vinden. Mijn bloeddruk was dus ook een stukje hoger kom in thuis komt hij de trap af. Maar waar hij gezeten heeft?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:02:54 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92312160
waarom haal je je echo nou weg?
pi_92312205
Mijn achternaam stond er nog
Dus in de herhaling van de 20 wk echo

En mijn schoonma wil nog een keer meer naar een echo ze was helemaal oohhh en ahhhhh
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:05:35 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92312234
Katten hebben die gave nou eenmaal, FR. Ik weet niet hoe ze het doen.

Mooie echo O+
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:05:58 #198
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92312248
Oh ik dacht al, ik word toch niet gek?! :D
Lieve echo O+
pi_92312616
Goed gekeurd! Maandag een groei echo en dan bij 33 weken weer. Bij 33 weken gaan ze kijken of ze nog steeds in stuit ligt en gaan dan al draaien (anders is het waarschijnlijk te laat).
Zo krijg je te horen dat je achterloopt en zo krijg je te horen dat je waarschijnlijk voor loopt :')
Bij het voelen van de baarmoeder lijkt het alsof het net zo groot is als een zwangerschap van 32 weken. Gelukkig krijgen we daar maandag iets over te horen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:21:30 #200
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92312776
Tally, er valt geen touw aan vast te knopen aan die metingen en schattingen. Eline werd tijdens elke echo groter dan gemiddeld geschat, met beentjes die een week zouden achterlopen. Maar ze was toch echt maar 3000 gram bij haar geboorte en die meid heeft een stel lange benen, daar zou ik nu al jaloers van worden.
Bij mijn vriendin werd haar zoontje telkens heel klein geschat, een week voor zijn geboorte zou er zelfs sprake van te klein zijn en dan zou ze ingeleid worden. Hij was nu ineens wel goed gegroeid en op de uitgerekende datum geboren met een keurig net gewicht van 3190 itt zijn broertje bijna drie jaar geleden met slechts 2500 gram
pi_92312854
Op zich maakt het me ook allemaal geen fluit uit en maak ik me er zeker geen zorgen over.
Het blijft nu alleen een issue door de grootte van mijn baarmoeder en het in stuit liggen van de baby :)
pi_92312904
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
Goed gekeurd! Maandag een groei echo en dan bij 33 weken weer. Bij 33 weken gaan ze kijken of ze nog steeds in stuit ligt en gaan dan al draaien (anders is het waarschijnlijk te laat).
Zo krijg je te horen dat je achterloopt en zo krijg je te horen dat je waarschijnlijk voor loopt :')
Bij het voelen van de baarmoeder lijkt het alsof het net zo groot is als een zwangerschap van 32 weken. Gelukkig krijgen we daar maandag iets over te horen.
Met die extra spatie staat dat heel grappig :D
Ik zie je al op zo'n brug staan met een stel monteurs onder je.
pi_92312943
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Met die extra spatie staat dat heel grappig :D
Ik zie je al op zo'n brug staan met een stel monteurs onder je.
Ik moest even door gespoten worden. Leidingen leeg enzo. Verse olie.
Maar de bandjes waren prima!
pi_92313133
Hoi dames
*O* voor al de mijlpalen

proficiat voor de jarige.. kan even niet meer herinneren wie het was 8)7

Over koken en mannen... mijn ventje kan beter koken dan ik... alles smaakt zoveel beter als hij het maakt _O- en toch kook ik door de week, want hij is werken en ik niet... Als het echt nodig is helpt hij ook in huishouden... en hij gaat de grote inkopen doen... dus ik ben tevreden hoe het bij ons er aantoe gaat.. kan me alleen kwaad maken als hij weer eens zuurt dat eten niet smaakt en dat hij het beter kan... durf ik wel eens te zeggen dat hij het de volgende keer dan maar klaarmaakt ;)
:r hier al sinds gisterenavond gevoel dat ik moet spugen, maar er komt niks |:(

hoofdpijn heb ik nu, kan dit kwaad????
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92314306
Dat is dan nog even spannend tally
hoever ben je luxaja?
pi_92314331
6w4d.. vraag dit omdat ik met vorige zw-schappen dit nooit heb gehad...
Kyan
pi_92314489
Hoofdpijn kan meerdere oorzaken hebben
In heb er nu minder last van dan zonder zwangerschap. Maar volgens mij is het nog te vroeg voor zwangerschapsvergiftiging probeer wat meer te drinken vandaag wellicht helpt dat.
Succes ermee want hoofdpijn is echt blegh
pi_92314524
inderdaad is niet leuk...
Kyan
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:07:09 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92314579
Tally in principe kan je kleintje nog gaan draaien zelf tot dat hij in gaat dalen.
En zelfs na de uitgerekende datum kunnen ze nog draaien :) En dan kan een versie ook nog, alleen met 34 weken/35 weken is dat het meest ideale moment idd :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_92314608
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Tally in principe kan je kleintje nog gaan draaien zelf tot dat hij in gaat dalen.
En zelfs na de uitgerekende datum kunnen ze nog draaien :) En dan kan een versie ook nog, alleen met 34 weken/35 weken is dat het meest ideale moment idd :)
Maar omdat mijn baarmoeder kleiner is (ik mis een gedeelte) gaan ze eerder draaien en krijg ik extra echo's :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:11:23 #211
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92314788
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:

[..]

Maar omdat mijn baarmoeder kleiner is (ik mis een gedeelte) gaan ze eerder draaien en krijg ik extra echo's :)
ah dat wist ik niet, goed dat ze dan ook die extra maatregelen nemen ^O^ wordt je hierdoor ook eerder ingeleid eventueel? *nieuwsgierig aagje is :@*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:05:05 #212
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92317277
Wat fijn toch dat ik Tally heb voor mijn mijlpalen bij te houden _O-

Huishouden is bij ons ook gewoon verdeeld, hij een beetje meer dan ik, maar ik ben van het kleine opruimen, hij van het afstoffen, ik doe daarvoor weer de wc en de badkamer bijhouden en het dweilen. Hij doet de was + strijk, kookt meestal, zorgt ervoor dat de stofzuiger zijn werk doet (want, ja, wij hebben een robotzuiger, als ik iets kan aanraden is het dat kreng wel) en de administratie.

Een ex van mij deed ook geen sodeflikker totdat ik in staking ging, twee weken later woonde hij weer bij zijn moeder >:)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92317916
*meldt*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:19:57 #214
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92317989
DML, zonder baby ;)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92318087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ah dat wist ik niet, goed dat ze dan ook die extra maatregelen nemen ^O^ wordt je hierdoor ook eerder ingeleid eventueel? *nieuwsgierig aagje is :@*
Ja als de ruimte veel te klein word dan gaan ze dat proberen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Wat fijn toch dat ik Tally heb voor mijn mijlpalen bij te houden _O-
*)
pi_92319420
Aventura, gefeliciteerd met je verjaardag! w/

F_R: mooie echo!!! O+

Beregd, inderdaad... mazzelaar! Straks 2 weken thuis bij de kleine! *O*
Mijn (8> neemt de hele maand juli vrij, daar ben ik ook wel erg blij om! O+

Ik ben juf en heb ook mazzel :+ . Als je zwangerschaps/bevallingsverlof in de zomervakantie valt, krijg je daar 3 weken van terug. Ik moet eigenlijk in september weer beginnen, maar dat wordt oktober door die 3 weken die ik terug krijg en op de eerste dag dat ik weer zou moeten, begint de herfstvakantie, dus nog een week extra! *O* Ben trouwens nog aan het kijken of ik nog wat meer verlofdagen op ga nemen (uit de Levensloop), maar ik moet even navragen hoe dat zit (ik dacht dat het aansluitend aan het verlof opgenomen moet worden, maar ik heb natuurlijk geen zin dat de herfstvakantie zomaar een week gespaarde uren opslokt).

Heb trouwens ook mazzel met mijn eerste verlofweek; ik stop officieel met werken in week 22, maar ook dan is het vakantie, waardoor ik dus een week eerder mijn laatste werkdag heb w/ .
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:13:50 #217
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92320388
Jose nog een juf hier... zijn er toch reeds een hoop. Hier idem dito inderdaad, en drie weken terug. Ik moet echter wel al met 34 met verlof, ivm mijn 25% ziektewet.

EN een schone echo hoor F_R!
Alexa en Seth zijn lief
pi_92320518
Hier nog een juf. Zonder vast contract dus die 3wk ga ik niet terug krijgen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:28:18 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92320973
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja als de ruimte veel te klein word dan gaan ze dat proberen.

[..]

*)
Oh fijn!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:31:31 #220
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92321135
Volgens mij is er hier echt een heel hoog juffenpercentage in OUD! :)

Wat een heerlijk verlof Jose!

Mijn lief neemt ook twee weken vrij na de bevalling, we willen die eerste periode heel graag samen beleven en gelukkig kan dat ook.

Tally ik hoop dat jullie meisje uit zichzelf nog een goede koprol maakt! Ik moet eerlijk bekennen dat ik die versies/draaipogingen doodeng vind (maar dat kan ook een stukje onwetendheid van mijn kant zijn).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')