Met die extra spatie staat dat heel grappigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
Goed gekeurd! Maandag een groei echo en dan bij 33 weken weer. Bij 33 weken gaan ze kijken of ze nog steeds in stuit ligt en gaan dan al draaien (anders is het waarschijnlijk te laat).
Zo krijg je te horen dat je achterloopt en zo krijg je te horen dat je waarschijnlijk voor loopt
Bij het voelen van de baarmoeder lijkt het alsof het net zo groot is als een zwangerschap van 32 weken. Gelukkig krijgen we daar maandag iets over te horen.
Ik moest even door gespoten worden. Leidingen leeg enzo. Verse olie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met die extra spatie staat dat heel grappig
Ik zie je al op zo'n brug staan met een stel monteurs onder je.
Maar omdat mijn baarmoeder kleiner is (ik mis een gedeelte) gaan ze eerder draaien en krijg ik extra echo'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Tally in principe kan je kleintje nog gaan draaien zelf tot dat hij in gaat dalen.
En zelfs na de uitgerekende datum kunnen ze nog draaienEn dan kan een versie ook nog, alleen met 34 weken/35 weken is dat het meest ideale moment idd
ah dat wist ik niet, goed dat ze dan ook die extra maatregelen nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar omdat mijn baarmoeder kleiner is (ik mis een gedeelte) gaan ze eerder draaien en krijg ik extra echo's
Ja als de ruimte veel te klein word dan gaan ze dat proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet, goed dat ze dan ook die extra maatregelen nemenwordt je hierdoor ook eerder ingeleid eventueel? *nieuwsgierig aagje is
*
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Wat fijn toch dat ik Tally heb voor mijn mijlpalen bij te houden
Oh fijn!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als de ruimte veel te klein word dan gaan ze dat proberen.
[..]
Niet alleen in oudquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij is er hier echt een heel hoog juffenpercentage in OUD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet wat hubbie gaat doen met zijn verlof.... Bij Jorja is dat door de ziekenhuisopname een beetje anders gelopen, maar ik denk dat als de kraamhulp er is hij gewoon gaat werken en dan daarna 2 weekjes pakt....
Zijn er hier trouwens dames waarvan de man na 2 dagen weer aan het werk gaat?Ik ben wel nieuwsgierig waarom je daar zo'n uitgesproken mening over hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn ze daar niet wat flexibel in als het om een zwangerschap gaat? wel jammerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef Lujaxa het volgende:
Ventje is nu zijn verlofdagen aan het sparen.. maar het probleem is dat ze voor maart moeten doorgeven wanneer ze hun verlofdagen gaan opnemen... en echt kijken naar 26sept is wat moeilijk omdat ik al 2 keer overtijd ben gegaan...
Ik heb werkelijk geen idee hoe hij het officieel geregeld heeft met wettelijke vrije dagen en vakantiedagen enz, maar vanaf de dag van de bevalling (die begon om 5 uur 's ochtends dus tjaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:53 schreef Jeetjejom het volgende:
Nou, op mijn vorige werk (gewoon administratiekantoor, dus geen verplichte vrije dagen, want tja, dan is het natuurlijk niet anders), was het heel normaal dat papa na 2 dagen kraamverlof weer gewoon kwam werken.
Ik vind dat nog altijd een beetje belachelijk en die mening werd daar niet echt gedeeld, want tja de wereld draait toch gewoon door he. Maar het is ook voor mama misschien fijn als ze een beetje steun krijgt de eerste paar dagen toch?
Kijk, dat is het geluk van in Broaboant wonenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Als schaap was gaan werken toen te kraamhulp er nog was, had ik het toch wel erg zwaar gehad, want die kwam maar nauwelijks 3 uurtjes per dag en deed daarin alleen de fysieke controles van Senna en mij. Niet overal is de kraamhulp er de hele dag en doet ze een hoop in huis
Mijn officiele indicatie was ook gewoon fulltime kraamzorg, wat 49 uur is (of toen was, volgens mij) maar wel met de opmerking dat het wel moet kunnen qua bezetting. Maar in Amsterdam is het erg druk kennelijk, en mijn kraamhulp had 3 gezinnen per dag; wij waren de middelste en de gemakkelijkste want bij ons ging alles goed. Dus dan blijft er krap 3 uur per dag over en moet ze al hard genoeg rennen om ze alledrie te bezoeken iedere dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef Takkembah het volgende:
Nou niet standaard, verwacht ik. Ik had het VGZ luxe kraampakket en onze kraamhulp was er tien dagen heel de dag (9-4).
Sly woont in A'dam en in die regio schijnt het gewoon nijpend te zijn qua tijd voor de kraamzorgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |