abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92312854
Op zich maakt het me ook allemaal geen fluit uit en maak ik me er zeker geen zorgen over.
Het blijft nu alleen een issue door de grootte van mijn baarmoeder en het in stuit liggen van de baby :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_92312904
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
Goed gekeurd! Maandag een groei echo en dan bij 33 weken weer. Bij 33 weken gaan ze kijken of ze nog steeds in stuit ligt en gaan dan al draaien (anders is het waarschijnlijk te laat).
Zo krijg je te horen dat je achterloopt en zo krijg je te horen dat je waarschijnlijk voor loopt :')
Bij het voelen van de baarmoeder lijkt het alsof het net zo groot is als een zwangerschap van 32 weken. Gelukkig krijgen we daar maandag iets over te horen.
Met die extra spatie staat dat heel grappig :D
Ik zie je al op zo'n brug staan met een stel monteurs onder je.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92312943
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Met die extra spatie staat dat heel grappig :D
Ik zie je al op zo'n brug staan met een stel monteurs onder je.
Ik moest even door gespoten worden. Leidingen leeg enzo. Verse olie.
Maar de bandjes waren prima!
pi_92313133
Hoi dames
*O* voor al de mijlpalen

proficiat voor de jarige.. kan even niet meer herinneren wie het was 8)7

Over koken en mannen... mijn ventje kan beter koken dan ik... alles smaakt zoveel beter als hij het maakt _O- en toch kook ik door de week, want hij is werken en ik niet... Als het echt nodig is helpt hij ook in huishouden... en hij gaat de grote inkopen doen... dus ik ben tevreden hoe het bij ons er aantoe gaat.. kan me alleen kwaad maken als hij weer eens zuurt dat eten niet smaakt en dat hij het beter kan... durf ik wel eens te zeggen dat hij het de volgende keer dan maar klaarmaakt ;)
:r hier al sinds gisterenavond gevoel dat ik moet spugen, maar er komt niks |:(

hoofdpijn heb ik nu, kan dit kwaad????
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92314306
Dat is dan nog even spannend tally
hoever ben je luxaja?
pi_92314331
6w4d.. vraag dit omdat ik met vorige zw-schappen dit nooit heb gehad...
Kyan
pi_92314489
Hoofdpijn kan meerdere oorzaken hebben
In heb er nu minder last van dan zonder zwangerschap. Maar volgens mij is het nog te vroeg voor zwangerschapsvergiftiging probeer wat meer te drinken vandaag wellicht helpt dat.
Succes ermee want hoofdpijn is echt blegh
pi_92314524
inderdaad is niet leuk...
Kyan
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:07:09 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92314579
Tally in principe kan je kleintje nog gaan draaien zelf tot dat hij in gaat dalen.
En zelfs na de uitgerekende datum kunnen ze nog draaien :) En dan kan een versie ook nog, alleen met 34 weken/35 weken is dat het meest ideale moment idd :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_92314608
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Tally in principe kan je kleintje nog gaan draaien zelf tot dat hij in gaat dalen.
En zelfs na de uitgerekende datum kunnen ze nog draaien :) En dan kan een versie ook nog, alleen met 34 weken/35 weken is dat het meest ideale moment idd :)
Maar omdat mijn baarmoeder kleiner is (ik mis een gedeelte) gaan ze eerder draaien en krijg ik extra echo's :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:11:23 #211
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92314788
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:

[..]

Maar omdat mijn baarmoeder kleiner is (ik mis een gedeelte) gaan ze eerder draaien en krijg ik extra echo's :)
ah dat wist ik niet, goed dat ze dan ook die extra maatregelen nemen ^O^ wordt je hierdoor ook eerder ingeleid eventueel? *nieuwsgierig aagje is :@*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:05:05 #212
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92317277
Wat fijn toch dat ik Tally heb voor mijn mijlpalen bij te houden _O-

Huishouden is bij ons ook gewoon verdeeld, hij een beetje meer dan ik, maar ik ben van het kleine opruimen, hij van het afstoffen, ik doe daarvoor weer de wc en de badkamer bijhouden en het dweilen. Hij doet de was + strijk, kookt meestal, zorgt ervoor dat de stofzuiger zijn werk doet (want, ja, wij hebben een robotzuiger, als ik iets kan aanraden is het dat kreng wel) en de administratie.

Een ex van mij deed ook geen sodeflikker totdat ik in staking ging, twee weken later woonde hij weer bij zijn moeder >:)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92317916
*meldt*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:19:57 #214
238474 Jeetjejom
pi_92317989
DML, zonder baby ;)
Jouw warmte is genoeg
pi_92318087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ah dat wist ik niet, goed dat ze dan ook die extra maatregelen nemen ^O^ wordt je hierdoor ook eerder ingeleid eventueel? *nieuwsgierig aagje is :@*
Ja als de ruimte veel te klein word dan gaan ze dat proberen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef Jeetjejom het volgende:
Wat fijn toch dat ik Tally heb voor mijn mijlpalen bij te houden _O-
*)
pi_92319420
Aventura, gefeliciteerd met je verjaardag! w/

F_R: mooie echo!!! O+

Beregd, inderdaad... mazzelaar! Straks 2 weken thuis bij de kleine! *O*
Mijn (8> neemt de hele maand juli vrij, daar ben ik ook wel erg blij om! O+

Ik ben juf en heb ook mazzel :+ . Als je zwangerschaps/bevallingsverlof in de zomervakantie valt, krijg je daar 3 weken van terug. Ik moet eigenlijk in september weer beginnen, maar dat wordt oktober door die 3 weken die ik terug krijg en op de eerste dag dat ik weer zou moeten, begint de herfstvakantie, dus nog een week extra! *O* Ben trouwens nog aan het kijken of ik nog wat meer verlofdagen op ga nemen (uit de Levensloop), maar ik moet even navragen hoe dat zit (ik dacht dat het aansluitend aan het verlof opgenomen moet worden, maar ik heb natuurlijk geen zin dat de herfstvakantie zomaar een week gespaarde uren opslokt).

Heb trouwens ook mazzel met mijn eerste verlofweek; ik stop officieel met werken in week 22, maar ook dan is het vakantie, waardoor ik dus een week eerder mijn laatste werkdag heb w/ .
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:13:50 #217
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92320388
Jose nog een juf hier... zijn er toch reeds een hoop. Hier idem dito inderdaad, en drie weken terug. Ik moet echter wel al met 34 met verlof, ivm mijn 25% ziektewet.

EN een schone echo hoor F_R!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92320518
Hier nog een juf. Zonder vast contract dus die 3wk ga ik niet terug krijgen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:28:18 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_92320973
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja als de ruimte veel te klein word dan gaan ze dat proberen.

[..]

*)
Oh fijn!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:31:31 #220
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92321135
Volgens mij is er hier echt een heel hoog juffenpercentage in OUD! :)

Wat een heerlijk verlof Jose!

Mijn lief neemt ook twee weken vrij na de bevalling, we willen die eerste periode heel graag samen beleven en gelukkig kan dat ook.

Tally ik hoop dat jullie meisje uit zichzelf nog een goede koprol maakt! Ik moet eerlijk bekennen dat ik die versies/draaipogingen doodeng vind (maar dat kan ook een stukje onwetendheid van mijn kant zijn).
pi_92321288
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij is er hier echt een heel hoog juffenpercentage in OUD! :)

Niet alleen in oud
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:37:07 #222
238474 Jeetjejom
pi_92321385
Ik weet eigenlijk nog niet wat hubbie gaat doen met zijn verlof.... Bij Jorja is dat door de ziekenhuisopname een beetje anders gelopen, maar ik denk dat als de kraamhulp er is hij gewoon gaat werken en dan daarna 2 weekjes pakt....
Zijn er hier trouwens dames waarvan de man na 2 dagen weer aan het werk gaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw warmte is genoeg
pi_92321453
Hier nog een juf :W
Mijn verlof begint officieel op de woensdag in de voorjaarsvakantie, dus mijn laatste werkdag is met 33w2.
Na mijn zwangerschapsverlof neem ik ouderschapsverlof op tot de zomervakantie, dus ik hoef ook pas begin september weer te beginnen.
pi_92321562
ik denk dat hier weer hetzelfde wordt als andere keren... de 10 dagen waar hij recht op heeft gaat hij nemen...
Kyan
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:42:29 #225
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92321651
Kan me voorstellen dat het soms niet anders kan en dat de papa ik kwestie geen vrij krijgt buiten die vaste verlofdagen. Maar als het enigszins mogelijk is qua vrije dagen dan lijkt het me ook als vader zo leuk om (helemaal bij de eerste want dan is alles compleet nieuw) al die eerste ervaringen te kunnen delen. Mijn lief is gelukkig in de positie dat hij zelf kan bepalen wanneer ie vrij neemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')