Dood en begraven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef gerco94 het volgende:
rave, hoe ziet jou ideale V&V'er eruit?
we hebben wat zieke en ik word verder opgewerkt naar teamleider... Flinke kutzooooooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer tot 10 uur moet werken.. ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef AchJa het volgende:
Btw Rave, wat is er zo bijzonder aan die "Dance Commander"? Ik vind het maar een lamstraal.
Jaja, had hem al gezien. Vandaar ook mijn opmerking, ik dacht echt nu komt er iets los! Maar nee hoor... Een of ander pruts clipje.quote:
doe maar afkomen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef jankaas020 het volgende:
ok, ik heb een getal van 3 cijfers.
De uitkomst wordt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een 3 cijfer getal!
Vertel, wat is het getal?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Maitje het volgende:
Moet ik hem neerzetten? Want heb wel een getal maar weet niet wat ik moet doen...
Volgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef jankaas020 het volgende:
ik snaai hier echt helemaal niets van..
Nog een 3 cijferig getal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Maitje het volgende:
Sorry achja.. ik volg het ook ff niet..
Nee, jij noemt een getal en ik voorspel de uitkomst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Maitje het volgende:
Joh! Das lullig!
Die uitkomst staat vast. Ik noem wat en jij noemt een nieuw getal.. daarna ik opnieuw en daarna zeg jij opnieuw een getal wat precies de uitkomst geeft.. right?
Ieder heeft 10 euro betaald --> 30 euroquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg lotusssss, jij bent toch parakikkercommando op wiskunde?![]()
Help eens:![]()
[ afbeelding ]
Nee.. ik snap het rekensommetje...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, jij noemt een getal en ik voorspel de uitkomst.
Het is gewoon de tafel van 9. Iemand gooit drie getallen (of meer) in de bewapening) en je voorspelt de uitkomst, doet het altijd goed in de kroeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee.. ik snap het rekensommetje...!! Ik bedenk een getal.. jij gooit de uitkomst met 4 getallen erin en past je eigen 3 getallen aan op de 3 getallen aan die ik je geef.. ik ben blond.. maar niet zo dom
Oke..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gewoon de tafel van 9. Iemand gooit drie getallen (of meer) in de bewapening) en je voorspelt de uitkomst, doet het altijd goed in de kroeg!
Heb ik net eentje open. Na een goede dag op werk.quote:
ik heb het ook wel verdient na het werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ik net eentje open. Na een goede dag op werk.
heh, smakelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik heb het ook wel verdient na het werkennu ff een entrecote in de pan leggen
Komende zaterdag, Irish Pub te Utrecht drinken we er nog eentjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Zit hier met een koude, schuimende donkere pint guinness voor mn neus.
of 2quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komende zaterdag, Irish Pub te Utrecht drinken we er nog eentje
All day, any day!quote:
Hij had gewoon slechte techniekquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Theedrinken helpt niet, dat hebben we bij Cohen al gezien
Super artiest, super album er ook nog bijquote:
Echt heerlijk op een rustig avondjequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Super artiest, super album er ook nog bij
Zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Echt heerlijk op een rustig avondje
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef jankaas020 het volgende:
ik zit zat weer gewoon in de kroeg!
In burger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef gerco94 het volgende:
rave, hoe ziet jou ideale V&V'er eruit?
Je kunt het ook overdrijven hequote:Op donderdag 3 februari 2011 01:12 schreef Vronsky het volgende:
Baangaranties, delen van je opleiding overslaan.. ik zit echt te wachten tot V&V begint met een "MBO SF" opleiding
Speciaal voor ekte mannen.
Ach, je kan met V&V niveau 3 ook nu direct door naar de EOD, dus waarom niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven he. Er kan altijd nog ingezien worden wat de effecten zijn van dat nieuw Veva gebeuren en daar op worden ingespeeld.
SF opleidingen zijn nooit heel toegankelijk geweest en dat gaat echt niet overnight veranderen.
Dan kan er nog 4 jaar heen en weer gekut wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef Vronsky het volgende:
Ach, vanaf 2015 loopt iedereen in hetzelfde tenue schijnbaar.
Nope jou 'walhalla' zelfs nog een weekje achter de sporthal daar gelegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:34 schreef Rave_NL het volgende:
Aan de toon van de opmerking zou ik zeggen de Van Ghent in Rotjeknor, ware het niet dat ze je er daar mannelijk overheen laten gaan..
Schijnt dat die drukknoopjes en ritsjes en zakjes alles doen behalve werken..quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:34 schreef Thaboel het volgende:
kwaliteit van de teneu's (kl) is ook om te huilen
hempje met drukknopen... Kon elke week langs de foef om alles er weer op te laten zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:35 schreef Vronsky het volgende:
Van wat ik begrijp lopen ze nu in een camo broek en een of ander overhemdDus het kan altijd erger!
Snap ik, wat doe jij in mijn tuin?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope jou 'walhalla' zelfs nog een weekje achter de sporthal daar gelegen's nachts wachtlopen. Komt de beveiling vragen wat we er aan het doen zijn...
Chillen, en mn bpv stage doen. Omdat ik ook zo'n stoer marn wilde wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik, wat doe jij in mijn tuin?!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef EllaN het volgende:
Hoog tijd voor mij om te gaan slapen heren.
quote:lief doen.
Ik zei wat doe je in mijn tuin?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Chillen, en mn bpv stage doen. Omdat ik ook zo'n stoer marn wilde worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |