Dood en begraven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef gerco94 het volgende:
rave, hoe ziet jou ideale V&V'er eruit?
we hebben wat zieke en ik word verder opgewerkt naar teamleider... Flinke kutzooooooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer tot 10 uur moet werken.. ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef AchJa het volgende:
Btw Rave, wat is er zo bijzonder aan die "Dance Commander"? Ik vind het maar een lamstraal.
Jaja, had hem al gezien. Vandaar ook mijn opmerking, ik dacht echt nu komt er iets los! Maar nee hoor... Een of ander pruts clipje.quote:
doe maar afkomen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef jankaas020 het volgende:
ok, ik heb een getal van 3 cijfers.
De uitkomst wordt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een 3 cijfer getal!
Vertel, wat is het getal?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Maitje het volgende:
Moet ik hem neerzetten? Want heb wel een getal maar weet niet wat ik moet doen...
Volgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef jankaas020 het volgende:
ik snaai hier echt helemaal niets van..
Nog een 3 cijferig getal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Maitje het volgende:
Sorry achja.. ik volg het ook ff niet..
Nee, jij noemt een getal en ik voorspel de uitkomst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Maitje het volgende:
Joh! Das lullig!
Die uitkomst staat vast. Ik noem wat en jij noemt een nieuw getal.. daarna ik opnieuw en daarna zeg jij opnieuw een getal wat precies de uitkomst geeft.. right?
Ieder heeft 10 euro betaald --> 30 euroquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef jankaas020 het volgende:
Zeg lotusssss, jij bent toch parakikkercommando op wiskunde?![]()
Help eens:![]()
[ afbeelding ]
Nee.. ik snap het rekensommetje...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, jij noemt een getal en ik voorspel de uitkomst.
Het is gewoon de tafel van 9. Iemand gooit drie getallen (of meer) in de bewapening) en je voorspelt de uitkomst, doet het altijd goed in de kroeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee.. ik snap het rekensommetje...!! Ik bedenk een getal.. jij gooit de uitkomst met 4 getallen erin en past je eigen 3 getallen aan op de 3 getallen aan die ik je geef.. ik ben blond.. maar niet zo dom
Oke..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gewoon de tafel van 9. Iemand gooit drie getallen (of meer) in de bewapening) en je voorspelt de uitkomst, doet het altijd goed in de kroeg!
Heb ik net eentje open. Na een goede dag op werk.quote:
ik heb het ook wel verdient na het werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ik net eentje open. Na een goede dag op werk.
heh, smakelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik heb het ook wel verdient na het werkennu ff een entrecote in de pan leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |