Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Goeeed. Gister onwijze drukke dag op mn werk, vandaag was het een stuk rustiger gelukkigquote:
Jahoor, met jou?quote:
Fijn dat het daar goed gaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeeed. Gister onwijze drukke dag op mn werk, vandaag was het een stuk rustiger gelukkigEn met jou?
[..]
Jahoor, met jou?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat het daar goed gaat
Hier ook goed, soms nog last van mijn zij maar gaat de goede kant op
Moet je nu alweer werken dan?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ook eindelijk weer eens lekker geslapen, werd afgelopen nacht wakker van mn droge hoest
Maar had nu wat goeie pillen meegenomen
Mooiii!![]()
Fijn joh.
[..]
Moet je nu alweer werken dan?
Ohja, ik ga gelijk ff mn agenda pakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve Merel, wanneer gaan we nou een dames dag doen?![]()
lijkt me wel een keer lekker een rustige dag, het is nog steeds gekkenhuis bij mij en het gaat maar niet overquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeeed. Gister onwijze drukke dag op mn werk, vandaag was het een stuk rustiger gelukkigEn met jou?
[..]
Jahoor, met jou?
Ja, jij ook al slecht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik hoop dat ik vannacht wel beter slaap dan afgelopen nacht
Nou he. Bij jou ook al?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel een keer lekker een rustige dag, het is nog steeds gekkenhuis bij mij en het gaat maar niet over
Ik snap dat hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, ik ga gelijk ff mn agenda pakkenJoh ik was gister helemaal dood, heb op de bank gehangen en ben snel naar bed gegaan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel een keer lekker een rustige dag, het is nog steeds gekkenhuis bij mij en het gaat maar niet over
Lutte in een topic waarvan ik de TS benquote:
I know!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat hoorWas ook niet vervelend bedoeld
![]()
Halloquote:
Wat had je dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Afgelopen nacht ja, stom hoofd die raar deed
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve Merel, wanneer gaan we nou eens dames doen?![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Reiskostendeclaratie ook in orde gemaakt, nu sportjournaal kijken
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:36 schreef Teal het volgende:
Kwam ook even melden dat ik koffie uit onze miele ga vissen
Ja, maar als jij TS bent is het ook altijd kwaliteit hè.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lutte in een topic waarvan ik de TS ben
Nou..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar als jij TS bent is het ook altijd kwaliteit hè.
quote:
Zet je een verleidelijk kopje neer, en dan drukje op het knopje: koffie, en dan prrrrr PPFFFF grrrr allemaal rare geluiden, en loopt het zo in je kopjequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Have fun
[..]
Lekker hoorEn hoe doe je dat? Naar koffie vissen?
Hai knuffelmeisjequote:
Is goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Lutte![]()
[..]
Druk met van alles, kan je straks anders op msn komen?
[..]
Hey LL![]()
klinkt goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef Teal het volgende:
[..]
Zet je een verleidelijk kopje neer, en dan drukje op het knopje: koffie, en dan prrrrr PPFFFF grrrr allemaal rare geluiden, en loopt het zo in je kopje
Niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet alles draait om seks... Mannen
Woahquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef Teal het volgende:
[..]
Zet je een verleidelijk kopje neer, en dan drukje op het knopje: koffie, en dan prrrrr PPFFFF grrrr allemaal rare geluiden, en loopt het zo in je kopje
Hai lief knuffelmeisjequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai knuffelmeisje
[..]
Is goed
Kost je wat, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahCool
Doe mij zo'n koffievisapparaat
Klinkt niet alleen goedquote:
Oh toff ik wil stiekem wel even weten of dat leuk isquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dinsdag naar de musical We WIll Rock you samen met mijn vader. Kijk er nu al naar uit
Daar gaat je wereldbeeldquote:
Vraag het woensdag zou ik zeggen, mocht ik het vergeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh toff ik wil stiekem wel even weten of dat leuk is
quote:
Ja.quote:
Tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dinsdag naar de musical We WIll Rock you samen met mijn vader. Kijk er nu al naar uit
Trouwen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Teal het volgende:
[..]
Kost je wat, maar dan heb je ook wat
[..]
Klinkt niet alleen goed
Wat ist snuitje?quote:
Laat het je smaken!quote:
Je bedoelt:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.
Dan moet ik daar dus op selecteren.
Ik zal een contactadvertentie zetten: Man zoekt vrouw, neuken geen bezwaar.
Het is woensdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraag het woensdag zou ik zeggen, mocht ik het vergeten.
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zinquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ben erg moe en heb nergens zin in
Al vast dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai knuffelmeisje
[..]
Is goed
Hey Pgrquote:
Komt goed schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ben erg moe en heb nergens zin in
Gimme gimme gimmequote:
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is woensdag![]()
Nou als het geweldig is zullen we je er ook wel over horen toch?
[..]
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zin
Nee, niet alles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Man zoekt vrouw, alles moet om seks draaien.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, niet alles.
Maar ik zou het wel fijn vinden als ze net zo veel zin in seks heeft als ik.En niet maar één keer in de week/maand/jaar/eeuw *
* doorhalen wat niet van toepassing is
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben er pas na 21:45 denk ik
Tis gratisquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?En wel je studiekosten van de belasting aftrekken he?
Ik vang wel een vers bakje voor jequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt goed schatje
Rustig aan!
[..]
Gimme gimme gimme![]()
![]()
[..]
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?En wel je studiekosten van de belasting aftrekken he?
Wieso geen slettebak? Nou? He?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist vandaag dan?
[..]
Nee, want je bent nog steeds geen slettebak
Oeh, nuttigquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis gratisen het gaat om brandwonden preventie en EHBO bij brandwonden
Ik wil nog wel een keertje een EHBO cursus gaan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis gratisen het gaat om brandwonden preventie en EHBO bij brandwonden
quote:
Zeg dat niet te hard, er zijn zat vrouwen die nog minder heet zijn dan mijn vriezer en die vaker hoofdpijn hebben dan iemand met migraine. Daar heb ik geen invloed op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]als jij een beetje je best doet dan gebeurd dat vast niet
zou ik zeker doen... onthou wel goed dat je dan elk jaar een herhalingscursus doet, soort van opfrissingscursusquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keertje een EHBO cursus gaan doen
Omdat ik naast die vrouwen ook nog een heleboel mannen gezoend hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso geen slettebak? Nou? He?
En waarom jij wel?
Ja ik zal waarschijnlijk wel hier gewoon posten hoe ik het vond..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is woensdag![]()
Nou als het geweldig is zullen we je er ook wel over horen toch?
[..]
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zin
zo kom ik ook aan Muckquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Man zoekt vrouw, alles moet om seks draaien.
Weet ik ook wel... Maar vaak is dat echt omdat de sleur er dan in zit of de man niet echt zijn best doet.. Dan vergaat mij de lust namelijk ook welquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, er zijn zat vrouwen die nog minder heet zijn dan mijn vriezer en die vaker hoofdpijn hebben dan iemand met migraine. Daar heb ik geen invloed op.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, er zijn zat vrouwen die nog minder heet zijn dan mijn vriezer en die vaker hoofdpijn hebben dan iemand met migraine. Daar heb ik geen invloed op.
Is goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zal waarschijnlijk wel hier gewoon posten hoe ik het vond..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik naast die vrouwen ook nog een heleboel mannen gezoend hebDus dat haal je noooooooooooooooooooit meer in
![]()
Woah, dan moet ik dus een advertentie plaatsen met:quote:
Ik zat pas geleden moeilijk te doen met een pan waarbij ik niet goed bijkon omdat de oven er pal naast zit. Kom ik met mijn ovenwant in het gasvuur terecht. Die hele want in de brand..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, nuttigIk brandde vandaag m'n hand, doet nog zeer ondanks lang koelen
Weet ik, maar dan hopelijk kan ik het later ook combineren met het werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou ik zeker doen... onthou wel goed dat je dan elk jaar een herhalingscursus doet, soort van opfrissingscursus
Cijfers, nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik naast die vrouwen ook nog een heleboel mannen gezoend hebDus dat haal je noooooooooooooooooooit meer in
![]()
Mijn mannenteller staat op 0. En dat blijft zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Oeh, dat is schrikkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat pas geleden moeilijk te doen met een pan waarbij ik niet goed bijkon omdat de oven er pal naast zit. Kom ik met mijn ovenwant in het gasvuur terecht. Die hele want in de brand..
Ik geluk hebben dus
Denk niet dat je dan lang hoeft te wachten op reactiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, dan moet ik dus een advertentie plaatsen met:
Vrouw zoekt man, alles draait al om seks.
Nee, die ga ik niet geven, hier niet, nooit nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan hopelijk kan ik het later ook combineren met het werk
[..]
Cijfers, nu
De sleur komt van twee kanten. En als een vrouw er alleen maar voor dood bij ligt kun je ook niet zoveel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook wel... Maar vaak is dat echt omdat de sleur er dan in zit of de man niet echt zijn best doet.. Dan vergaat mij de lust namelijk ook wel
Je komt wel in aanmerking voor koffie, maar niet voor slettebakken koffiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn mannenteller staat op 0. En dat blijft zo.
Dus nee, dat haal ik niet meer in..
Maar maar maar hoe kan ik dan in aanmerking komen voor die koffie![]()
?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die ga ik niet geven, hier niet, nooit nietDat wordt het best bewaarde geheim van deze eeuw
Zit ie stiekem in je buik?quote:
cijfers van de mannen of cijfers van de vrouwen? of beide?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die ga ik niet geven, hier niet, nooit nietDat wordt het best bewaarde geheim van deze eeuw
Wees gerust, die komen er bij mij niet in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
links laten liggen, stomme wijven
[..]
Sorry, ik had een beetje trekquote:
Dammmm, dus nog 88 jaar, 10 maanden en 26 dagen wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, dan moet ik dus een advertentie plaatsen met:
Vrouw zoekt man, alles draait al om seks.
Natuurlijk, maar uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het doorgaans de man is die opeens niet meer van voorspel heeft gehoord en of niet meer zijn best doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De sleur komt van twee kanten. En als een vrouw er alleen maar voor dood bij ligt kun je ook niet zoveel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je komt wel in aanmerking voor koffie, maar niet voor slettebakken koffie
Zij niet bij jou of jij niet bij henquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wees gerust, die komen er bij mij niet in.
De vrouwen had ik al verklapt, de mannen nooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cijfers van de mannen of cijfers van de vrouwen? of beide?
Mag ik wel slettebakkenkoffie![]()
![]()
Dan heb je een falende man gehad. Het voorspel is juist leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het doorgaans de man is die opeens niet meer van voorspel heeft gehoord en of niet meer zijn best doetDan is de lol er snel af hoor
q
Beide.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zij niet bij jou of jij niet bij hen
Ik weet het niet... Ik kan me niet herinneren dat ik hem vandaag op heb gegeten en heb nog een beeld in mijn hoofd waarin ie in mijn broodtrommel lag net. Dus ik denk dat ik hem opgepakt heb en ergens neergelegd, omdat ik iets anders wilde pakken, maar nu kan ik hem dus niet meer vinden. Gaat ie dalijk ergens liggen rotten!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vrouwen had ik al verklapt, de mannen nooit
En jij wel![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ik kan me niet herinneren dat ik hem vandaag op heb gegeten en heb nog een beeld in mijn hoofd waarin ie in mijn broodtrommel lag net. Dus ik denk dat ik hem opgepakt heb en ergens neergelegd, omdat ik iets anders wilde pakken, maar nu kan ik hem dus niet meer vinden. Gaat ie dalijk ergens liggen rotten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel ooit gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat antwoord gemist, en hou jij de mannen bij?
![]()
Ja want ik ben ook een sletZo'n lijst, maar ik ben een keer gestopt dus ben de tel kwijt
![]()
![]()
![]()
Daarom houd ik van je
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij bent geen sletquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat antwoord gemist, en hou jij de mannen bij?
![]()
Ja want ik ben ook een slet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou dan ruik je dat wel snel genoeg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wel ooit gedaanZo'n lijst, maar ik ben een keer gestopt dus ben de tel kwijt
![]()
![]()
![]()
Daarom houd ik van je
Ik ga maar even zoeken ja, want het ligt hier ergens in huis. Ik heb ook al een keer een fles mayonaise in de vaatwasser gezet en twee messen in de koelkast (moest natuurlijk andersom) en ga zo maar door.![]()
Twee minder dan bij mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar hoeveel vrouwen waren het dan Marijke![]()
3 meer als bij mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar hoeveel vrouwen waren het dan Marijke![]()
Zuster Enfermerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Ho, zat ff met mn ouders aan de telefoonWeer een hele pagina gemist hier
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
........ bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla bla
Inafwachting van,
verblijven wij in de KSC
Hey Friemelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
........ bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla bla
Inafwachting van,
verblijven wij in de KSC
Daarom bel ik nooit als ik aan het fokken benquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Ho, zat ff met mn ouders aan de telefoonWeer een hele pagina gemist hier
Mpgquote:
XDquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
[..]
Daarom bel ik nooit als ik aan het fokken ben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga maar even zoeken ja, want het ligt hier ergens in huis. Ik heb ook al een keer een fles mayonaise in de vaatwasser gezet en twee messen in de koelkast (moest natuurlijk andersom) en ga zo maar door.
Haha dat scheelt ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ja zo vaak bel ik dan ook niet
Rekenenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekenen![]()
![]()
Makkie: Welk getal hoort er niet bij?
1 - 2 - 5 - 7
Deze weet je vast wel LL
Dat is ongeveer het ENIGE antwoord wat niet goed isquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga serieus geen antwoord geven
Ja hou ook van jou....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het ENIGE antwoord wat niet goed is
Bis Later LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hou ook van jou....
koffieen dan ben ik weg.. tot later lieffies
Misschien is er wel een nerd hier die het goede antwoord weetquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekenen![]()
![]()
Makkie: Welk getal hoort er niet bij?
1 - 2 - 5 - 7
Deze weet je vast wel LL
Succes met cursus en tot laterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hou ook van jou....
Laterssss LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hou ook van jou....
Het ligt er aan naar wat voor een rij want bij de simpele antwoord is het 2 want de rest is onevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is er wel een nerd hier die het goede antwoord weet
of 7 , want kwadraat + 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan naar wat voor een rij want bij de simpele antwoord is het 2 want de rest is oneven
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon hier mijn koffie opdrinken
2 of 7quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1, want geen priemgetalquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2, want even.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon hier mijn koffie opdrinken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan naar wat voor een rij want bij de simpele antwoord is het 2 want de rest is oneven
[..]quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef friemelaar het volgende:
[quote]Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 of 7
2 is even en 7 is niet het voorgaande getal maal 2 plus die daarvoor
(is 2 ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 of 7
2 is even en 7 is niet het voorgaande getal maal 2 plus die daarvoor
Precies. Alle antwoorden zijn goed namelijk:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
och jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hoor, want voor 1 staat niets
Hoezo cijfer fanaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Alle antwoorden zijn goed namelijk:
1 is geen priemgetal, de rest wel
2 is geen oneven getal, de rest wel
5 is geen Lucas-getal, de rest wel
7 is geen Fibonacci-getal, de rest welHoewaa!!!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
gegeten en gedoucht.
wokkie gaat vandaag vroeg in maintenance mode
Slaap lekker wokquote:
Zit die nog niet klaar met een boekje danquote:
Halloquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
* Ajacied422 komt even om het hoekje kijken
quote:
Niet alleen een batstent heeft klantjes hequote:
Dsudzsak loopt knieblessure op tegen Adoquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hallo![]()
nog een paar weken en dan PSV-AJax
Kan, maar dan nog heb ik zin in de wedstrijd (Heb seizoenskaart van PSV, dus zal er bij zijn)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dsudzsak loopt knieblessure op tegen Ado
Ado gaat winnen van Psv, Willem II kan zelfs tot laat stand houdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog heb ik zin in de wedstrijd (Heb seizoenskaart van PSV, dus zal er bij zijn)
Nee, een heroïnekoerier ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alleen een batstent heeft klantjes he?
Dat kan, ben ook bang voor puntverlies, maar willem II heeft zelf ook nks afgedwongen en PSV speelde ook niet te goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ado gaat winnen van Psv, Willem II kan zelfs tot laat stand houden
Paster of Muppets have pulling your stringsquote:
Ik heb wel vaker een naam topic voor je gemaakt, maar die was wel bewust toen..quote:
Da's bij deze ook vergevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een naam topic voor je gemaakt, maar die was wel bewust toen..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paster of Muppets have pulling your strings
Vandaagquote:
Lukt nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? zou wel een record zijn
Oja, maar die's ook met acht, dus die's tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja was in de TAL sc, honderD. en acht
Schandaligquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn dagrecord is net geen 700Iets van 697 ofzo
BIj mij 319 Laag dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn dagrecord is net geen 700Iets van 697 ofzo
woeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu eerst boerenkoolstamp met worst![]()
![]()
Jaquote:
Nee joh, gekkiequote:
6 dagen moet je beschouwen als een vakantie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaZooooooooooo vermoeiend, weer werken na 6 dagen weekend
[..]
Nee joh, gekkie
Nee, volgens mij vond ik jou stom, dus ik zeg terughoudend hoiquote:
Moet je voor stellen hoe dat is na 2 wekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, gekkie
Oke.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij vond ik jou stom, dus ik zeg terughoudend hoi
Dat was geen weekend, dat was arbeidsongeschiktquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je voor stellen hoe dat is na 2 weken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was geen weekend, dat was arbeidsongeschikt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, gekkie
Geen burgers flippen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu eerst boerenkoolstamp met worst![]()
![]()
Het is dat ik te lui ben om dat te doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Bad looptweer vol overigens, zo weer even erin. Voor de derde dag achter elkaar
met mij slapen is ook leuk hoor, weet je het zeker?quote:
Joh!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke noemde het al vakantie, ik heb toch liever vakantie als dit
Suikerbeeeeeebquote:
Goed planquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook een bad, volgens mijn fantasie en dankzij Diequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Nou niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met mij slapen is ook leuk hoor, weet je het zeker?
Okee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook een bad, volgens mijn fantasie en dankzij Die
Hoe was je werkdagquote:
Jaaaa, bofferd, met je badquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Nee ik heb het geluk dat er in bad in dit huis zat. Ja ik woon dan ook niet zelfstandig he
Drukquote:
Anders ga je toch naar je oudersquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, bofferd, met je bad![]()
Maar wel lekker voor jou, want het werkt blijkbaar rustgevend en dat is tof
Ja, klopt, maar ik kom even de bank niet meer afquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders ga je toch naar je oudersdie hebben toch een bad?
Mja, dat snap ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Druk![]()
Lekker hoor!
Maar ik vind twee dagen werken echt een beetje stom, je kunt net niets doen
De receptioniste?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Vandaag eindelijk gesprek gehad met de meest ongrijpbare persoon binnen t bedrijf
Dan houd het opquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik kom even de bank niet meer af
Hey JBquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Vandaag eindelijk gesprek gehad met de meest ongrijpbare persoon binnen t bedrijf
Ik vind vier uur per dag soms ook te weinig hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik. Ben je net lekker bezig, moet je alweer weekend gaan vieren...
Dat is stom hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik. Ben je net lekker bezig, moet je alweer weekend gaan vieren...
Nee, hoofd van een afdeling die nooit tijd heeft, of ja, wel tijd, maar niet voor mijquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
Zo samen met Muck een sollicitatie voor een interne vacature in elkaar gedraait. Morgen even verzenden.
Oeh, knapperds!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
Zo samen met Muck een sollicitatie voor een interne vacature in elkaar gedraait. Morgen even verzenden.
The things you make me say...quote:
de planning bij ons wordt veranderd en dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, knapperds!![]()
Wat wil je gaan doen?
He, nou niet op mij afschuiven he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
The things you make me say...
Oeh spannendquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
1 schaal is al leuk, en wie weet wat er uit voortkomtquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
de planning bij ons wordt veranderd en dat lijkt me wel watIs helaas maar 1 schaal omhoog maargoed is beter dan niks.
Ik moet ook nog 1 dagje werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen nog 1 dagje werkenBijna weekend
![]()
Ik nog 2 halve dagen, dus pas vrijdag om 12:15quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
![]()
nou, tof toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
de planning bij ons wordt veranderd en dat lijkt me wel watIs helaas maar 1 schaal omhoog maargoed is beter dan niks.
half dagje met evt meer als mijn pa de zak is die ik vrees dat die isquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
![]()
de andere functie is HBO en 3 schalen hoger. Maar dat durf ik niet aan. En lijkt me minder leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
1 schaal is al leuk, en wie weet wat er uit voortkomt![]()
en het begon als grap omdat mijn rooster weer eens beroerd was. Als er 50 a 60 man zitten en ik heb 3 avonddiensten per week waar gaat het dan scheef? Er is een regel die zegt eerlijk zullen we alles delen maar dat gaat niet op bij ons geloof ik.quote:
Liebchenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
![]()
Dat is niet slimquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef summer2bird het volgende:
F*ck, moet morgen om 08.20 bij huisarts zijn, had mij vergist in de tijd.
Op mijn vrije dag
Oiquote:
Delen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Die warme chocomel met slagroom en zonder rum smaakte weer prima.
Klopt en zo heb je nog wat je dagquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nope, maar dan kan ik erna nog wel even de stad in.
Ik kan niet wachten tot zaterdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Ik had net een whiskey-cola zonder whiskeyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
In een Chocomelbeker uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en zo heb je nog wat je dag
[..]
Ik kan niet wachten tot zaterdag
Pomper.quote:
Wil je dat daar verandering in komt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon alleen vanavond, kindjes in bed enzo....
Vriend weg
Gedraag jequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je dat daar verandering in komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |