Mja, dat snap ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Druk![]()
Lekker hoor!
Maar ik vind twee dagen werken echt een beetje stom, je kunt net niets doen
De receptioniste?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Vandaag eindelijk gesprek gehad met de meest ongrijpbare persoon binnen t bedrijf
Dan houd het opquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik kom even de bank niet meer af
Hey JBquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Vandaag eindelijk gesprek gehad met de meest ongrijpbare persoon binnen t bedrijf
Ik vind vier uur per dag soms ook te weinig hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik. Ben je net lekker bezig, moet je alweer weekend gaan vieren...
Dat is stom hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dat snap ik. Ben je net lekker bezig, moet je alweer weekend gaan vieren...
Nee, hoofd van een afdeling die nooit tijd heeft, of ja, wel tijd, maar niet voor mijquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
Zo samen met Muck een sollicitatie voor een interne vacature in elkaar gedraait. Morgen even verzenden.
Oeh, knapperds!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
Zo samen met Muck een sollicitatie voor een interne vacature in elkaar gedraait. Morgen even verzenden.
The things you make me say...quote:
de planning bij ons wordt veranderd en dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, knapperds!![]()
Wat wil je gaan doen?
He, nou niet op mij afschuiven he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
The things you make me say...
Oeh spannendquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Toekito het volgende:
1 schaal is al leuk, en wie weet wat er uit voortkomtquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
de planning bij ons wordt veranderd en dat lijkt me wel watIs helaas maar 1 schaal omhoog maargoed is beter dan niks.
Ik moet ook nog 1 dagje werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen nog 1 dagje werkenBijna weekend
![]()
Ik nog 2 halve dagen, dus pas vrijdag om 12:15quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
![]()
nou, tof toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
de planning bij ons wordt veranderd en dat lijkt me wel watIs helaas maar 1 schaal omhoog maargoed is beter dan niks.
half dagje met evt meer als mijn pa de zak is die ik vrees dat die isquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
![]()
de andere functie is HBO en 3 schalen hoger. Maar dat durf ik niet aan. En lijkt me minder leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
1 schaal is al leuk, en wie weet wat er uit voortkomt![]()
en het begon als grap omdat mijn rooster weer eens beroerd was. Als er 50 a 60 man zitten en ik heb 3 avonddiensten per week waar gaat het dan scheef? Er is een regel die zegt eerlijk zullen we alles delen maar dat gaat niet op bij ons geloof ik.quote:
Liebchenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
![]()
Dat is niet slimquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef summer2bird het volgende:
F*ck, moet morgen om 08.20 bij huisarts zijn, had mij vergist in de tijd.
Op mijn vrije dag
Oiquote:
Delen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Die warme chocomel met slagroom en zonder rum smaakte weer prima.
Klopt en zo heb je nog wat je dagquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nope, maar dan kan ik erna nog wel even de stad in.
Ik kan niet wachten tot zaterdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Ik had net een whiskey-cola zonder whiskeyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
In een Chocomelbeker uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en zo heb je nog wat je dag
[..]
Ik kan niet wachten tot zaterdag
Pomper.quote:
Wil je dat daar verandering in komt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon alleen vanavond, kindjes in bed enzo....
Vriend weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |