Ja.quote:
Tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dinsdag naar de musical We WIll Rock you samen met mijn vader. Kijk er nu al naar uit
Trouwen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Teal het volgende:
[..]
Kost je wat, maar dan heb je ook wat
[..]
Klinkt niet alleen goed
Wat ist snuitje?quote:
Laat het je smaken!quote:
Je bedoelt:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.
Dan moet ik daar dus op selecteren.
Ik zal een contactadvertentie zetten: Man zoekt vrouw, neuken geen bezwaar.
Het is woensdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraag het woensdag zou ik zeggen, mocht ik het vergeten.
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zinquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ben erg moe en heb nergens zin in
Al vast dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai knuffelmeisje
[..]
Is goed
Hey Pgrquote:
Komt goed schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ben erg moe en heb nergens zin in
Gimme gimme gimmequote:
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is woensdag![]()
Nou als het geweldig is zullen we je er ook wel over horen toch?
[..]
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zin
Nee, niet alles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Man zoekt vrouw, alles moet om seks draaien.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, niet alles.
Maar ik zou het wel fijn vinden als ze net zo veel zin in seks heeft als ik.En niet maar één keer in de week/maand/jaar/eeuw *
* doorhalen wat niet van toepassing is
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben er pas na 21:45 denk ik
Tis gratisquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?En wel je studiekosten van de belasting aftrekken he?
Ik vang wel een vers bakje voor jequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt goed schatje
Rustig aan!
[..]
Gimme gimme gimme![]()
![]()
[..]
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?En wel je studiekosten van de belasting aftrekken he?
Wieso geen slettebak? Nou? He?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist vandaag dan?
[..]
Nee, want je bent nog steeds geen slettebak
Oeh, nuttigquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis gratisen het gaat om brandwonden preventie en EHBO bij brandwonden
Ik wil nog wel een keertje een EHBO cursus gaan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis gratisen het gaat om brandwonden preventie en EHBO bij brandwonden
quote:
Zeg dat niet te hard, er zijn zat vrouwen die nog minder heet zijn dan mijn vriezer en die vaker hoofdpijn hebben dan iemand met migraine. Daar heb ik geen invloed op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]als jij een beetje je best doet dan gebeurd dat vast niet
zou ik zeker doen... onthou wel goed dat je dan elk jaar een herhalingscursus doet, soort van opfrissingscursusquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keertje een EHBO cursus gaan doen
Omdat ik naast die vrouwen ook nog een heleboel mannen gezoend hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso geen slettebak? Nou? He?
En waarom jij wel?
Ja ik zal waarschijnlijk wel hier gewoon posten hoe ik het vond..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is woensdag![]()
Nou als het geweldig is zullen we je er ook wel over horen toch?
[..]
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zin
zo kom ik ook aan Muckquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Man zoekt vrouw, alles moet om seks draaien.
Weet ik ook wel... Maar vaak is dat echt omdat de sleur er dan in zit of de man niet echt zijn best doet.. Dan vergaat mij de lust namelijk ook welquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, er zijn zat vrouwen die nog minder heet zijn dan mijn vriezer en die vaker hoofdpijn hebben dan iemand met migraine. Daar heb ik geen invloed op.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, er zijn zat vrouwen die nog minder heet zijn dan mijn vriezer en die vaker hoofdpijn hebben dan iemand met migraine. Daar heb ik geen invloed op.
Is goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zal waarschijnlijk wel hier gewoon posten hoe ik het vond..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik naast die vrouwen ook nog een heleboel mannen gezoend hebDus dat haal je noooooooooooooooooooit meer in
![]()
Woah, dan moet ik dus een advertentie plaatsen met:quote:
Ik zat pas geleden moeilijk te doen met een pan waarbij ik niet goed bijkon omdat de oven er pal naast zit. Kom ik met mijn ovenwant in het gasvuur terecht. Die hele want in de brand..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, nuttigIk brandde vandaag m'n hand, doet nog zeer ondanks lang koelen
Weet ik, maar dan hopelijk kan ik het later ook combineren met het werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou ik zeker doen... onthou wel goed dat je dan elk jaar een herhalingscursus doet, soort van opfrissingscursus
Cijfers, nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik naast die vrouwen ook nog een heleboel mannen gezoend hebDus dat haal je noooooooooooooooooooit meer in
![]()
Mijn mannenteller staat op 0. En dat blijft zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Oeh, dat is schrikkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat pas geleden moeilijk te doen met een pan waarbij ik niet goed bijkon omdat de oven er pal naast zit. Kom ik met mijn ovenwant in het gasvuur terecht. Die hele want in de brand..
Ik geluk hebben dus
Denk niet dat je dan lang hoeft te wachten op reactiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, dan moet ik dus een advertentie plaatsen met:
Vrouw zoekt man, alles draait al om seks.
Nee, die ga ik niet geven, hier niet, nooit nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan hopelijk kan ik het later ook combineren met het werk
[..]
Cijfers, nu
De sleur komt van twee kanten. En als een vrouw er alleen maar voor dood bij ligt kun je ook niet zoveel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook wel... Maar vaak is dat echt omdat de sleur er dan in zit of de man niet echt zijn best doet.. Dan vergaat mij de lust namelijk ook wel
Je komt wel in aanmerking voor koffie, maar niet voor slettebakken koffiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn mannenteller staat op 0. En dat blijft zo.
Dus nee, dat haal ik niet meer in..
Maar maar maar hoe kan ik dan in aanmerking komen voor die koffie![]()
?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die ga ik niet geven, hier niet, nooit nietDat wordt het best bewaarde geheim van deze eeuw
Zit ie stiekem in je buik?quote:
cijfers van de mannen of cijfers van de vrouwen? of beide?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die ga ik niet geven, hier niet, nooit nietDat wordt het best bewaarde geheim van deze eeuw
Wees gerust, die komen er bij mij niet in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
links laten liggen, stomme wijven
[..]
Sorry, ik had een beetje trekquote:
Dammmm, dus nog 88 jaar, 10 maanden en 26 dagen wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, dan moet ik dus een advertentie plaatsen met:
Vrouw zoekt man, alles draait al om seks.
Natuurlijk, maar uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het doorgaans de man is die opeens niet meer van voorspel heeft gehoord en of niet meer zijn best doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De sleur komt van twee kanten. En als een vrouw er alleen maar voor dood bij ligt kun je ook niet zoveel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je komt wel in aanmerking voor koffie, maar niet voor slettebakken koffie
Zij niet bij jou of jij niet bij henquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wees gerust, die komen er bij mij niet in.
De vrouwen had ik al verklapt, de mannen nooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cijfers van de mannen of cijfers van de vrouwen? of beide?
Mag ik wel slettebakkenkoffie![]()
![]()
Dan heb je een falende man gehad. Het voorspel is juist leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het doorgaans de man is die opeens niet meer van voorspel heeft gehoord en of niet meer zijn best doetDan is de lol er snel af hoor
q
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |