Ja.quote:
Tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dinsdag naar de musical We WIll Rock you samen met mijn vader. Kijk er nu al naar uit
Trouwen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Teal het volgende:
[..]
Kost je wat, maar dan heb je ook wat
[..]
Klinkt niet alleen goed
Wat ist snuitje?quote:
Laat het je smaken!quote:
Je bedoelt:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.
Dan moet ik daar dus op selecteren.
Ik zal een contactadvertentie zetten: Man zoekt vrouw, neuken geen bezwaar.
Het is woensdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vraag het woensdag zou ik zeggen, mocht ik het vergeten.
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zinquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ben erg moe en heb nergens zin in
Al vast dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai knuffelmeisje
[..]
Is goed
Hey Pgrquote:
Komt goed schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ben erg moe en heb nergens zin in
Gimme gimme gimmequote:
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is woensdag![]()
Nou als het geweldig is zullen we je er ook wel over horen toch?
[..]
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zin
Nee, niet alles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Man zoekt vrouw, alles moet om seks draaien.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, niet alles.
Maar ik zou het wel fijn vinden als ze net zo veel zin in seks heeft als ik.En niet maar één keer in de week/maand/jaar/eeuw *
* doorhalen wat niet van toepassing is
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben er pas na 21:45 denk ik
Tis gratisquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?En wel je studiekosten van de belasting aftrekken he?
Ik vang wel een vers bakje voor jequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt goed schatje
Rustig aan!
[..]
Gimme gimme gimme![]()
![]()
[..]
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?En wel je studiekosten van de belasting aftrekken he?
Wieso geen slettebak? Nou? He?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist vandaag dan?
[..]
Nee, want je bent nog steeds geen slettebak
Oeh, nuttigquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis gratisen het gaat om brandwonden preventie en EHBO bij brandwonden
Ik wil nog wel een keertje een EHBO cursus gaan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis gratisen het gaat om brandwonden preventie en EHBO bij brandwonden
quote:
Zeg dat niet te hard, er zijn zat vrouwen die nog minder heet zijn dan mijn vriezer en die vaker hoofdpijn hebben dan iemand met migraine. Daar heb ik geen invloed op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]als jij een beetje je best doet dan gebeurd dat vast niet
zou ik zeker doen... onthou wel goed dat je dan elk jaar een herhalingscursus doet, soort van opfrissingscursusquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keertje een EHBO cursus gaan doen
Omdat ik naast die vrouwen ook nog een heleboel mannen gezoend hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso geen slettebak? Nou? He?
En waarom jij wel?
Ja ik zal waarschijnlijk wel hier gewoon posten hoe ik het vond..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is woensdag![]()
Nou als het geweldig is zullen we je er ook wel over horen toch?
[..]
oh hier ook, ik heb cursusavond maar heb zooooooooo geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |