Ik weet het niet... Ik kan me niet herinneren dat ik hem vandaag op heb gegeten en heb nog een beeld in mijn hoofd waarin ie in mijn broodtrommel lag net. Dus ik denk dat ik hem opgepakt heb en ergens neergelegd, omdat ik iets anders wilde pakken, maar nu kan ik hem dus niet meer vinden. Gaat ie dalijk ergens liggen rotten!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vrouwen had ik al verklapt, de mannen nooit
En jij wel![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ik kan me niet herinneren dat ik hem vandaag op heb gegeten en heb nog een beeld in mijn hoofd waarin ie in mijn broodtrommel lag net. Dus ik denk dat ik hem opgepakt heb en ergens neergelegd, omdat ik iets anders wilde pakken, maar nu kan ik hem dus niet meer vinden. Gaat ie dalijk ergens liggen rotten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel ooit gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat antwoord gemist, en hou jij de mannen bij?
![]()
Ja want ik ben ook een sletZo'n lijst, maar ik ben een keer gestopt dus ben de tel kwijt
![]()
![]()
![]()
Daarom houd ik van je
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij bent geen sletquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat antwoord gemist, en hou jij de mannen bij?
![]()
Ja want ik ben ook een slet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou dan ruik je dat wel snel genoeg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wel ooit gedaanZo'n lijst, maar ik ben een keer gestopt dus ben de tel kwijt
![]()
![]()
![]()
Daarom houd ik van je
Ik ga maar even zoeken ja, want het ligt hier ergens in huis. Ik heb ook al een keer een fles mayonaise in de vaatwasser gezet en twee messen in de koelkast (moest natuurlijk andersom) en ga zo maar door.![]()
Twee minder dan bij mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar hoeveel vrouwen waren het dan Marijke![]()
3 meer als bij mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar hoeveel vrouwen waren het dan Marijke![]()
Zuster Enfermerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Ho, zat ff met mn ouders aan de telefoonWeer een hele pagina gemist hier
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
........ bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla bla
Inafwachting van,
verblijven wij in de KSC
Hey Friemelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
........ bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla blabla bla bla
Inafwachting van,
verblijven wij in de KSC
Daarom bel ik nooit als ik aan het fokken benquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Ho, zat ff met mn ouders aan de telefoonWeer een hele pagina gemist hier
Mpgquote:
XDquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
[..]
Daarom bel ik nooit als ik aan het fokken ben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga maar even zoeken ja, want het ligt hier ergens in huis. Ik heb ook al een keer een fles mayonaise in de vaatwasser gezet en twee messen in de koelkast (moest natuurlijk andersom) en ga zo maar door.
Haha dat scheelt ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ja zo vaak bel ik dan ook niet
Rekenenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekenen![]()
![]()
Makkie: Welk getal hoort er niet bij?
1 - 2 - 5 - 7
Deze weet je vast wel LL
Dat is ongeveer het ENIGE antwoord wat niet goed isquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga serieus geen antwoord geven
Ja hou ook van jou....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het ENIGE antwoord wat niet goed is
Bis Later LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hou ook van jou....
koffieen dan ben ik weg.. tot later lieffies
Misschien is er wel een nerd hier die het goede antwoord weetquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekenen![]()
![]()
Makkie: Welk getal hoort er niet bij?
1 - 2 - 5 - 7
Deze weet je vast wel LL
Succes met cursus en tot laterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hou ook van jou....
Laterssss LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hou ook van jou....
Het ligt er aan naar wat voor een rij want bij de simpele antwoord is het 2 want de rest is onevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is er wel een nerd hier die het goede antwoord weet
of 7 , want kwadraat + 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan naar wat voor een rij want bij de simpele antwoord is het 2 want de rest is oneven
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon hier mijn koffie opdrinken
2 of 7quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1, want geen priemgetalquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2, want even.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon hier mijn koffie opdrinken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan naar wat voor een rij want bij de simpele antwoord is het 2 want de rest is oneven
[..]quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef friemelaar het volgende:
[quote]Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 of 7
2 is even en 7 is niet het voorgaande getal maal 2 plus die daarvoor
(is 2 ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 of 7
2 is even en 7 is niet het voorgaande getal maal 2 plus die daarvoor
Precies. Alle antwoorden zijn goed namelijk:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
och jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hoor, want voor 1 staat niets
Hoezo cijfer fanaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Alle antwoorden zijn goed namelijk:
1 is geen priemgetal, de rest wel
2 is geen oneven getal, de rest wel
5 is geen Lucas-getal, de rest wel
7 is geen Fibonacci-getal, de rest welHoewaa!!!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
gegeten en gedoucht.
wokkie gaat vandaag vroeg in maintenance mode
Slaap lekker wokquote:
Zit die nog niet klaar met een boekje danquote:
Halloquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
* Ajacied422 komt even om het hoekje kijken
quote:
Niet alleen een batstent heeft klantjes hequote:
Dsudzsak loopt knieblessure op tegen Adoquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hallo![]()
nog een paar weken en dan PSV-AJax
Kan, maar dan nog heb ik zin in de wedstrijd (Heb seizoenskaart van PSV, dus zal er bij zijn)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dsudzsak loopt knieblessure op tegen Ado
Ado gaat winnen van Psv, Willem II kan zelfs tot laat stand houdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog heb ik zin in de wedstrijd (Heb seizoenskaart van PSV, dus zal er bij zijn)
Nee, een heroïnekoerier ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alleen een batstent heeft klantjes he?
Dat kan, ben ook bang voor puntverlies, maar willem II heeft zelf ook nks afgedwongen en PSV speelde ook niet te goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ado gaat winnen van Psv, Willem II kan zelfs tot laat stand houden
Paster of Muppets have pulling your stringsquote:
Ik heb wel vaker een naam topic voor je gemaakt, maar die was wel bewust toen..quote:
Da's bij deze ook vergevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een naam topic voor je gemaakt, maar die was wel bewust toen..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paster of Muppets have pulling your strings
Vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |