Begin gaat altijd hard maar deze keer stond ik er ook wel van te kijken hoe snel het gaat. Zal dan ook wel een stapje terugnemen als het zo hard blijft gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef MrBarros het volgende:
[..]
Nice!
Ik doe alleen niet fitnessen/sporten in het weekend, weekend is weekend hè.
En ik wissel altijd af: De enige dag alleen maar cardio/buik. Andere dag kracht/buik. Vind het wel goed werken.
8kg is veel btw. hoeveel nog?
Dat valt te regelen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Of ClearOdds je laten masseren idd
Wat voor pijn is het btw? Ervaar je het als verkramping die erger wordt en op een gegeven moment zijn piek bereikt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Toch maar even pauze in gelast voordat de pijn in de schenen erger wordt. Vanmiddag eerst eens naar een hardloop winkel toe om goede schoenen aan te laten meten...
Er is hier echt niemand die in/om utrecht een goede winkel weet he?
die gaan dan lekker naar de Aktiesport en kopen er een paar van 49 euro.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef Periodista het volgende:
Damn. Waarom zijn al die stomme hardloopschoenen zo duur?
Wordt er bij het maken van die dingen niet nagedacht dat jongeren met een klein bijbaantje geen schoenen van ¤120 of ¤140 kunnen betalen?
comfort en échte bescherming tegen blessures zijn goud waardquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef Periodista het volgende:
Wordt er bij het maken van die dingen niet nagedacht dat jongeren met een klein bijbaantje geen schoenen van ¤120 of ¤140 kunnen betalen?
Bij gebrek aan sportbeha heb ik een hele strakke normale aan en een sportshirt met een binnentopje dat strak om den boezem zit. Dat gaat op zich wel. Tenzij je cup E ofzo hebt, dan is t vast anders. Ik wil wel nog een sportbeha kopen trouwens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaah, crap, sportbeha vergeten. Morgenvroeg dan maar. Dan ben ik weer ergens anders, waar ik volgens mij nog wel een sportbeha heb liggen. Met gewone heb ik 1 keer geprobeerd, geen succes.
ik heb cup ofzo (75G) dus kmoet echt een sportbeha aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij gebrek aan sportbeha heb ik een hele strakke normale aan en een sportshirt met een binnentopje dat strak om den boezem zit. Dat gaat op zich wel. Tenzij je cup E ofzo hebt, dan is t vast anders. Ik wil wel nog een sportbeha kopen trouwens.
Het voelt aan als kramp, en dan aan de voorkant, ietsjes richting de spier. Dus voorlopig even een tikkeltje rustiger aan doen. Wel naar andere schoenen wezen kijken, schijnt dat ik redelijk ver naar binnen zak met mn voeten. Hij had ook nog andere schoenen in gedachten om even te proberen, maar die waren niet op voorraad, dus zijn in bestelling.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Wat voor pijn is het btw? Ervaar je het als verkramping die erger wordt en op een gegeven moment zijn piek bereikt?
Of is het meer pijn die wat van de zijkant lijkt te komen?
Ik heb schoenen bij de Decathlon gehaald naast de Amsterdam ArenA. 25 euro universeelmodel, maar ik heb nu na een maand nog steeds geen klachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef Periodista het volgende:
Het is ook erg afhankelijk van de ondergrond. Verschil tussen zand en asfalt is enorm, dat voel je zelf wel als je hardloopt. Verder gaat het ook om je gewrichten op lange termijn en zeker in het begin zijn je spieren niet getraind en vangen je gewrichten dat op (geen idee of dit echt zo is maar het klinkt vrij logischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb schoenen bij de Decathlon gehaald naast de Amsterdam ArenA. 25 euro universeelmodel, maar ik heb nu na een maand nog steeds geen klachten.
Hmm ok. Als het kramp is die langzaam komt opzetten en dan niet uit je scheen weg lijkt te willen totdat je rust dan is het een verkramping die met doorbloeding te maken heeft. Dan kan je rust nemen wat je wil maar de enige remedie is veel training en/of een stevige warming up.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het voelt aan als kramp, en dan aan de voorkant, ietsjes richting de spier. Dus voorlopig even een tikkeltje rustiger aan doen. Wel naar andere schoenen wezen kijken, schijnt dat ik redelijk ver naar binnen zak met mn voeten. Hij had ook nog andere schoenen in gedachten om even te proberen, maar die waren niet op voorraad, dus zijn in bestelling.
Over een weekje weer terug om nog verder te kijken naar schoenen. Moet toch echt voor eind augustus met 2 vingers in de neus 10 km. kunnen lopen
En bovendien is het afhankelijk van je voeten (overpronatie, supinatie etc)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het is ook erg afhankelijk van de ondergrond. Verschil tussen zand en asfalt is enorm, dat voel je zelf wel als je hardloopt. Verder gaat het ook om je gewrichten op lange termijn en zeker in het begin zijn je spieren niet getraind en vangen je gewrichten dat op (geen idee of dit echt zo is maar het klinkt vrij logisch)
hmm, nee, het is toch iets andersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Hmm ok. Als het kramp is die langzaam komt opzetten en dan niet uit je scheen weg lijkt te willen totdat je rust dan is het een verkramping die met doorbloeding te maken heeft. Dan kan je rust nemen wat je wil maar de enige remedie is veel training en/of een stevige warming up.
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmm, nee, het is toch iets andersanders zou ik er wel iets minder last van hebben volgens mij..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
OkJe kan eens proberen de plek te masseren. In mijn ervaring is het zo van als je het kan masseren dan is het geen big deal
Ik denk dat je als je met je duim stevig op de verkrampte plek drukt dat je een iet of wat zeurderige stressreactie van je spier krijgt. Als dat het geval is dan weet ik wel wat voor kramp het isAnders nevermind
.
Eh, waarom 'willen die niet passen' (rare zin)?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zelf Asics... bij een sportwinkel blind gepast, deze was het beste.
Toen bij Scapino ook blind de Asics getest, dezelfde model eruit gepikt
Bij sportzaak: 125 E
Bij Scapino (aanbieding): 65 E
Waarom denkt iedereen dat het duurste altijd het beste is?
Gewoon passen, voelen en niet naar de prijs kijken.
Als iets goed is dan voel je dat gelijk!!
Nike, adidas en andere merken willen gewoon niet passen
Je zou. Zondag 27 februari de rico salvettiloop in Moergestel kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:12 schreef MrBarros het volgende:
Wie woont er omstreken Breda en doet aan hardloopwedstrijden? 5 of 10km.
Zit voor geen meter, je doet ze aan, je loopt en je voelt van alles... tja, niet mijn pasvorm ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Slickk het volgende:
[..]
Eh, waarom 'willen die niet passen' (rare zin)?
Je doet net of het een feit is, maar het is gewoon een mening. Vandaar dat ik het wat een rare zin vond. Ik heb een aantal paar schoenen aangehad, maar steeds was de hak te strak. De Adidas die ik aanhad voelden gelijk goed, zaten lekker en zitten nog steeds lekker. Gen last van overproneren of iets, maar toch is het per persoon verschillend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zit voor geen meter, je doet ze aan, je loopt en je voelt van alles... tja, niet mijn pasvorm ofzo?
Ik probeer t niet eens..kan niet eens normaal wandelen dankzij deze windquote:Op zondag 6 februari 2011 10:44 schreef Noek het volgende:
Ik kan niet lopen in de harde wind.Het voelt alsof mijn lucht wordt afgesneden en daardoor reageert mijn lijf overspannen lijkt het wel. Ben ik de enige miet die daar last van heeft?
Vanavond nog een keer proberen. Kijken of ik de 40 minuten kan halen.
Mmm, onweer en extreme pure gladheid zijn voor mij de redenen om niet te gaanquote:k heb al in de vrieskou gerend, en nu met harde wind. Alleen nog een keer in de regen en dan heb ik elk excuus om niet te gaan rennen overleefd. Psychologisch spelletje tussen mij en moeder natuur
Hey hey nou ok maar dan hoop ik dat je er gauw geen last van meer hebtquote:van het verkrampen van spieren weet ik best wel wat. Heb vroeger wel wat idiote dingen op sportief gebied gedaan en redelijk wat krampen meegemaakt. Helaas is dat het niet
In de regen is heerlijk! Veel zuurstof in de lucht. Tegen de wind in voelt alsof je op de handrem staat. Ik kan het niet, zo'n faal.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb al in de vrieskou gerend, en nu met harde wind. Alleen nog een keer in de regen en dan heb ik elk excuus om niet te gaan rennen overleefd. Psychologisch spelletje tussen mij en moeder natuur
Ik waai met dit weer al half weg als ik naar me auto loop, laat staan als ik hier een rondje ga rennen. Dan kan je net zo goed op een loopband gaan staanquote:Op zondag 6 februari 2011 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
In de regen is heerlijk! Veel zuurstof in de lucht. Tegen de wind in voelt alsof je op de handrem staat. Ik kan het niet, zo'n faal.
Ja maar jij bent stoer, ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben vanmorgen gewoon gaan lopen. Vond het erg meevallen met de harde wind
En gestraft met een kuitblessurequote:
Ja, doe mee!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef ray_nl het volgende:
Net ff in het Zuiderpark wezen rennen, les 4 van Evy.
Was goed te doen, alleen 1 stukje tegen de wind in waar je bijna geen zuurstof krijgt. Dat was ff doorzetten, maar 2,75 km in 23,58, 6,9 km gemiddeld per uur, ben trots op mezelf
Zit nu stiekem te twijfelen om de 5 km bij de City Pier City te doen.
op 13 maart in den haag? Doe ik ook aan mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, doe mee!Zijn er inmiddels een boel van Fok die of de 5 km, of de 10 km gaan doen
Yepquote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
op 13 maart in den haag? Doe ik ook aan mee.
Kheb net les 9 gedaan. Ging prima. 3.33 km in 26 minuten. Niet veel wind hier.
Dankquote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat wordt voorlopig even niet hobbelen. schenen overbelast shin splint
dan maar fietsen en zwemmen. Hoop dat het wel vlot beter gaat.. gelukkig was ik er redelijk op tijd bij.
MissMSX, succes met de kuit!
Hij staat wel in m'n agenda. Ik ga denk ik voor de 5km. Dat weekend is ook de duinenmars. Slechte timingquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen waarvoor de City Pier City net iets te vroeg komt (zoals voor mijn persoontje) is er ook nog de AD 5 kilometer loop tijdens de Marathon van Rotterdam op zondag 10 april 2011. Ik zit er serieus over te denken om me daar voor in te schrijven. Er is ook een 10 km run voor de licht-gevorderden
Zie HIER voor meer info.
Any takers?
Mwah. Misschien. Maar heb al een vol programma qua hardlopen, al is april leeg..hm.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen waarvoor de City Pier City net iets te vroeg komt (zoals voor mijn persoontje) is er ook nog de AD 5 kilometer loop tijdens de Marathon van Rotterdam op zondag 10 april 2011. Ik zit er serieus over te denken om me daar voor in te schrijven. Er is ook een 10 km run voor de licht-gevorderden
Zie HIER voor meer info.
Any takers?
http://www.arcadehalvemar(...)px?MenuId=97&LngId=1quote:Het E-Kwadraat Reclame Run Circuit wordt samengesteld uit de uitslagen van 8 wedstrijdlopen met afstanden tussen de 10 km en 21,1 km. De Arcade Halve Marathon en de Akropolis Run zijn de eerste wedstrijden die beide meetellen voor dit klassement.
Dit jaar wordt voor de tweede keer het E-Kwadraat Reclame 5 km circuit georganiseerd. De Alfa Accountants 5 km Run is de eerste wedstrijd in dit circuit.
Sucks. Scheelt dat je wel nog kan fietsen/zwemmen, kun je in ieder geval je conditie behouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat wordt voorlopig even niet hobbelen. schenen overbelast shin splint
Hmz, beetje te snel voor mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef Clayton1 het volgende:
27 februari, ricco salvettiloop in Moergestel (brabant)
Ging beter dan les 3! Vooral de stukjes lopen van 3 minuten, vorige keer maakte ik die niet af maar nu wel!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Skaai het volgende:
Allemaal aan de Evy. Ik ga zo voor les 4 het gure weer in
.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef zjenien85 het volgende:
Jajajaja.. Net Les 1 gelopen..!Ging gemakkelijk! En wat een lekker weertje..!
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ging beter dan les 3! Vooral de stukjes lopen van 3 minuten, vorige keer maakte ik die niet af maar nu wel!
Odlo is topklasse spul. Mooie cadeausquote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, mijn ouders zijn op de terugweg van de vakantie langs een outlet center in Duitsland gereden en hebben daar een supercool sportjasje en longsleeve voor me gekocht. Het is van het merk Odlo. Ik ken het niet, maar als iets al 120 euro in de Outlet kost (nu 80) zal t wel goed zijn. Mijn moeder schiet af en toe een beetje uit met geld uitgeven. Ik klaag niet vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook nog een hoofdband voor mee meegenomen uit Italie. Ik ren nu met internationaal equipment
mooi!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, mijn ouders zijn op de terugweg van de vakantie langs een outlet center in Duitsland gereden en hebben daar een supercool sportjasje en longsleeve voor me gekocht. Het is van het merk Odlo. Ik ken het niet, maar als iets al 120 euro in de Outlet kost (nu 80) zal t wel goed zijn. Mijn moeder schiet af en toe een beetje uit met geld uitgeven. Ik klaag niet vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook nog een hoofdband voor mee meegenomen uit Italie. Ik ren nu met internationaal equipment
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Odlo is topklasse spul. Mooie cadeaus
Ja he, ik was helemaal flabbergasted toen ik het kreeg. Alsof ik dat nu al waard ben met mn 2 weken lopen, haha. En ik was al helemaal happy met mn cheapass jasje van Leontien. Die gaat nu maar even de kast in voor noodgevallen.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:46 schreef DarkElf het volgende:
Net gelopen en wat een fijn weer is het! Stralende zon, blauwe lucht, af en toe fikse woei maar goed, dat is geen drama (als t regent, dan vind ik dat veel vervelender)
Ging lekker
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef zjenien85 het volgende:
Jajajaja.. Net Les 1 gelopen..!Ging gemakkelijk! En wat een lekker weertje..!
Mag ik jullie vragen waar jullie je in Nederland bevinden? Het is hier de hele dag (en de dagen voor vandaag ook) al grijs, grauw, koud en met een windkracht die ook niet onder 6 is geweest, jawel, het westen van Nederland en aan zee.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik zou vandaag gaan spinnen, maar de zon schijnt zo heerlijk dat ik gewoon vandaag en morgen ga lopen.
Noord-Limburg..!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Periodista het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik jullie vragen waar jullie je in Nederland bevinden? Het is hier de hele dag (en de dagen voor vandaag ook) al grijs, grauw, koud en met een windkracht die ook niet onder 6 is geweest, jawel, het westen van Nederland en aan zee.
Toch Evy haar vijfde les keurig voltooid vanmiddag.
Vlaanderenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Periodista het volgende:
Mag ik jullie vragen waar jullie je in Nederland bevinden? Het is hier de hele dag (en de dagen voor vandaag ook) al grijs, grauw, koud en met een windkracht die ook niet onder 6 is geweest, jawel, het westen van Nederland en aan zee.
Toch Evy haar vijfde les keurig voltooid vanmiddag.
Ziet er super uit, dat moet motiverenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent al goed op weg en het is nog een paar weken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz, beetje te snel voor mij.
Nee joh, pas les 9. Morgen 10.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Je bent al goed op weg en het is nog een paar weken.
Heel vervelend, sterkte! en niks forcerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef joers1 het volgende:
Bij mij is gisteren, tijdens een kijkoperatie, fors kraakbeenletsel ontdekt, en best grof ook.
Orthopeed heeft flinke rafels en een stevige scheur meteen met een "shaver" weggefreesd. Het bleek dus helaas niet een (simpele) meniscusschewur te zijn.
Kraakbeen groeit echter nooit aan, dus schade is blijvend. Ik vraag me af, of hardlopen nog wel mogelijk is straks....orthopeed was er gematigd over. Niets is onmogelijk, maar hij vond het in eerste instantie toch wat onverstandig om aan hardlopen te denken.
Eerst afwachten hoe het herstel gaat verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |