abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:09:16 #121
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_92373042
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik heb schoenen bij de Decathlon gehaald naast de Amsterdam ArenA. 25 euro universeelmodel, maar ik heb nu na een maand nog steeds geen klachten.
Het is ook erg afhankelijk van de ondergrond. Verschil tussen zand en asfalt is enorm, dat voel je zelf wel als je hardloopt. Verder gaat het ook om je gewrichten op lange termijn en zeker in het begin zijn je spieren niet getraind en vangen je gewrichten dat op (geen idee of dit echt zo is maar het klinkt vrij logisch :'))
pi_92373112
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Het voelt aan als kramp, en dan aan de voorkant, ietsjes richting de spier. Dus voorlopig even een tikkeltje rustiger aan doen. Wel naar andere schoenen wezen kijken, schijnt dat ik redelijk ver naar binnen zak met mn voeten. Hij had ook nog andere schoenen in gedachten om even te proberen, maar die waren niet op voorraad, dus zijn in bestelling.

Over een weekje weer terug om nog verder te kijken naar schoenen. Moet toch echt voor eind augustus met 2 vingers in de neus 10 km. kunnen lopen :P
Hmm ok. Als het kramp is die langzaam komt opzetten en dan niet uit je scheen weg lijkt te willen totdat je rust dan is het een verkramping die met doorbloeding te maken heeft. Dan kan je rust nemen wat je wil maar de enige remedie is veel training en/of een stevige warming up.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:13:52 #123
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92373229
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef Slickk het volgende:

[..]

Het is ook erg afhankelijk van de ondergrond. Verschil tussen zand en asfalt is enorm, dat voel je zelf wel als je hardloopt. Verder gaat het ook om je gewrichten op lange termijn en zeker in het begin zijn je spieren niet getraind en vangen je gewrichten dat op (geen idee of dit echt zo is maar het klinkt vrij logisch :'))
En bovendien is het afhankelijk van je voeten (overpronatie, supinatie etc)
pi_92373346
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Hmm ok. Als het kramp is die langzaam komt opzetten en dan niet uit je scheen weg lijkt te willen totdat je rust dan is het een verkramping die met doorbloeding te maken heeft. Dan kan je rust nemen wat je wil maar de enige remedie is veel training en/of een stevige warming up.
hmm, nee, het is toch iets anders :) anders zou ik er wel iets minder last van hebben volgens mij..
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:17:30 #125
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_92373362
Ik heb ooit een schoen gehad van inderdaad een soort Aktiesport...cheap model dus. LEEK gen klachten, maar na een tijd kreeg ik toch pijnkl;achten. Ik bleek overpronatie te hebben en dan is het toch verdomd fijn als je schoenen hebt, die dat tegenaan. NOOIT meer klachten gehad.
Zulke dingen weten ze alleen in goede sportzaken....bij Aktiesport weten ze niet eens wat pronatie/overpronatie is!
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_92373439
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

hmm, nee, het is toch iets anders :) anders zou ik er wel iets minder last van hebben volgens mij..
Ok :P Je kan eens proberen de plek te masseren. In mijn ervaring is het zo van als je het kan masseren dan is het geen big deal :)

Ik denk dat je als je met je duim stevig op de verkrampte plek drukt dat je een iet of wat zeurderige stressreactie van je spier krijgt. Als dat het geval is dan weet ik wel wat voor kramp het is :P Anders nevermind :).
pi_92373547
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Ok :P Je kan eens proberen de plek te masseren. In mijn ervaring is het zo van als je het kan masseren dan is het geen big deal :)

Ik denk dat je als je met je duim stevig op de verkrampte plek drukt dat je een iet of wat zeurderige stressreactie van je spier krijgt. Als dat het geval is dan weet ik wel wat voor kramp het is :P Anders nevermind :).
;) van het verkrampen van spieren weet ik best wel wat. Heb vroeger wel wat idiote dingen op sportief gebied gedaan en redelijk wat krampen meegemaakt. Helaas is dat het niet :)
pi_92378327
Die link werkt niet voor mij, hier een alternatief: http://www.ted.com/talks/(...)_we_born_to_run.html
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:08:16 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92381977
Heb zelf Asics... bij een sportwinkel blind gepast, deze was het beste.

Toen bij Scapino ook blind de Asics getest, dezelfde model eruit gepikt

Bij sportzaak: 125 E
Bij Scapino (aanbieding): 65 E

Waarom denkt iedereen dat het duurste altijd het beste is?
Gewoon passen, voelen en niet naar de prijs kijken.

Als iets goed is dan voel je dat gelijk!!

Nike, adidas en andere merken willen gewoon niet passen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:32:15 #131
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_92383018
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zelf Asics... bij een sportwinkel blind gepast, deze was het beste.

Toen bij Scapino ook blind de Asics getest, dezelfde model eruit gepikt

Bij sportzaak: 125 E
Bij Scapino (aanbieding): 65 E

Waarom denkt iedereen dat het duurste altijd het beste is?
Gewoon passen, voelen en niet naar de prijs kijken.

Als iets goed is dan voel je dat gelijk!!

Nike, adidas en andere merken willen gewoon niet passen
Eh, waarom 'willen die niet passen' (rare zin)?
pi_92383278
Vandaag in de wind geprobeerd te rennen, ging behoorlijk goed *O*
pi_92383658
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:12 schreef MrBarros het volgende:
Wie woont er omstreken Breda en doet aan hardloopwedstrijden? 5 of 10km.
Je zou. Zondag 27 februari de rico salvettiloop in Moergestel kunnen doen.
Is leuk, heb ik ook wel eens gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Clayton1 op 07-02-2011 13:08:00 (datum aangepast) ]
#35.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:46:11 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92383668
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Slickk het volgende:

[..]

Eh, waarom 'willen die niet passen' (rare zin)?
Zit voor geen meter, je doet ze aan, je loopt en je voelt van alles... tja, niet mijn pasvorm ofzo?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92384099
Mijn schoenen heb ik ook gekocht om het goed aanvoelen en fijn zitten.Ik heb niet naar merk gekeken wel verschillende geprobeerd.
Ik heb nu Nike Air nog wat. van 69.95 en ze lopen prima, en zonder klachten.
zal wel eens proberen te achterhalen welk type ik ook al weer heb. kan het labetje niet meer lezen.

Gevonden Nike Air n sight II

[ Bericht 19% gewijzigd door Clayton1 op 05-02-2011 21:10:05 ]
#35.
pi_92384241
Ik ben er klaar voor, morgen ga ik de 8km lopen in Apeldoorn.
De Midwintermarathon!

Heb er erg veel zin in, hoop op een mooie dag :)

Denk dat ik een loopshirt aantrek met korte mouwen, dat zal toch niet te koud zijn?
II 'Who runs in circles never gets far' II
pi_92384513
Nog een leuk stukje gevonden op internet.

Tien redenen om hard te lopen
En niet meer te stoppen!

Overweeg je om wat meer te gaan sporten? Maar lukt het je net niet om daadwerkelijk te beginnen? Reken maar dat je met de volgende redenen snel in je hardloopschoenen schiet.

1. Verbeter je denkvermogen
Niet alleen je spieren, maar ook je hersenen zijn gebaat bij regelmatig sporten. Onderzoekers moeten de exacte reden nog aantonen, maar mogelijk bevordert intensieve lichaamsbeweging de bloedsomloop. Zo komt er dus ook meer zuurstof in je hersenen en dat is goed.
2. Meer zin in seks
Als je hardloopt, word je ook actiever in bed. Dat bleek niet alleen uit onderzoek, maar het is ook logisch te verklaren. Hardlopers zijn immers tevreden met hun lichaam.

3. Gezonde zwangerschap
Vrouwen die sporten tijdens de zwangerschap hebben minder kans op zwangerschapskwalen, zoals:
zwangerschapsdiabetes
bloedarmoede
spataderen
dikke handen plus voeten
vermoeidheid
slechte nachtrust
constipatie
4. Geef hartziekten geen kans
Hardlopen heeft effect op de belangrijkste oorzaken van hartaandoeningen.
Het verlaagt de bloeddruk.
Vermindert de kans op diabetes.
Vermindert het cholesterolgehalte.
Vermindert overtollig vet.
Vermindert de kans op aderverkalking.
5. PMS en menstruatiepijn
Drie maanden lang regelmatig sporten vermindert premenstruele pijnen. Dat blijkt uit onderzoek. Dit komt onder andere door het vrijkomen van de stof endorfine. Het verzacht de pijn en het geeft een euforisch gevoel. Nog een leuk weetje: wanneer je tijdens de laatste fase van de menstruatiecyclus beweegt, verbrand je meer vet én kun je langer hardlopen zonder moe te worden.

6. Verbrand vet
Met hardlopen verbrand je meer calorieën dan met de meeste andere activiteiten. Maar dat is niet de enige manier om op gewicht te blijven. Je spiermassa neemt toe en je hoeveelheid vet vermindert. Spieren hebben namelijk meer calorieën nodig.
450 gram vet heeft twee tot drie kilocalorieën nodig om te functioneren.
450 gram spieren hebben 35 tot 45 kilocalorieën nodig om te functioneren.
7. Tevreden met je lichaam
Uit onderzoek blijkt dat je door te bewegen een positiever lichaamsbeeld en meer zelfvertrouwen krijgt. Je gaat je lichaam anders bekijken. In plaats van hoe het eruit ziet, ga je ook kijken wat het allemaal kan. En daardoor sta je tevreden voor de spiegel.

8. Minder stress en zorgen
Door hard te lopen, maakt je lichaam onder andere endorfine aan. Dat is een stof die je een euforisch gevoel geeft, waardoor je beter tegen stress en zorgen kunt.

9. Bevrijd je van dipjes
Talloze onderzoeken wezen uit dat hardlopen depressieve gevoelens kan verminderen. Je lichaam maakt tijdens het hardlopen fenyletylamine aan. Als gevolg van de inspanningen stijgt het gehalte van deze stof snel. Voor het beste resultaat is het verstandig om regelmatig twintig ŕ dertig minuten aan een vorm van inspanning te doen op 70 procent van je vermogen. Dat is nu juist wat je met hardlopen doet!

10. Houd je botten gezond
De dichtheid van je botten neemt na je dertigste af, waardoor ze steeds brozer worden. Hardlopen kan je helpen dit tegen te gaan. Om sterk te worden en te blijven, moeten botten belast worden. Doe een activiteit waarbij je botten je gewicht dragen. Hardlopen is daar een goed voorbeeld van.
#35.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:50:27 #138
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_92386877
Nike, tsja...Aktiesport ;)
Niets mis mee hoor. Als je normale voeten en normale loop hebt....maar weet je of je dat hebt?
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:32:52 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92389302
Tsja, ik heb totaal zo'n 12 schoenen gepast (niet alleen gepast, ook bij elk paar +- 100 meter gerend buiten), en m'n Saucony's van 120 euro bleken het beste. Op advies v/d Hardloopwinkel heb ik ze gepast :Y
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:38:33 #140
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_92389567
Ik klap bij alle schoenen door mijn enkels heen na een tijdje. Behalve bij Saucony's. O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 6 februari 2011 @ 01:19:35 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_92396824
Ik wil niet eens het risico nemen om met schoenen te gaan lopen waar professionals niet een positief oordeel i.c.m. mijn voeten over hebben gegeven. Stel dat je je voeten/enkels/knieën nou permanent beschadigd met verkeerde schoenen? Dan heb je voor een paar tientjes de rest van je leven problemen.

Ik snap ook wel dat mensen niet zomaar dik 100 euro hebben liggen voor een 'gratis' sport. Ik heb het ook niet maar heb mijn Saucony's gekocht van mijn verjaardagsgeld.
Spoilers!
  zondag 6 februari 2011 @ 01:30:59 #142
124312 Jazoist
schone schijn
pi_92397164
Mijn idee is dat je niet zozeer naar je schoenen moet kijken, als wel naar je looptechniek en de ondergrond waarop je loopt.

Als je begint dan kun je het best op een zachtere ondergrond lopen, en dan je voeten heel secuur neerzetten, zodat het ontspannen voelt en je soepel loopt. Met name als je veel loopt spaar je zo je knieën en je hielen/zolen. En je achillespezen, waar je vooral zuinig op moet zijn.
Om zonder overbelasting op asfalt te lopen moet je een heel goede looptechniek hebben (en voldoende vering), en dat wordt volgens mij onderschat.

Loop je op een zachte ondergrond, dan heb je niet veel vering nodig, dus volgens mij is het het beste om te beginnen met niet heel veel vering op een zachte ondergrond. Dan kun je je de veerkracht van je voeten beter voelen dan bij heel veel vering.

Veel belangrijker dan rekken/strekken of opbouw van de training naar mijn idee, want de kwetsbare punten bij het lopen zijn je knieën en hielen en in mindere mate de spieren die je rekt.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
  zondag 6 februari 2011 @ 03:58:27 #143
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_92400378
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zit voor geen meter, je doet ze aan, je loopt en je voelt van alles... tja, niet mijn pasvorm ofzo?
Je doet net of het een feit is, maar het is gewoon een mening. Vandaar dat ik het wat een rare zin vond. Ik heb een aantal paar schoenen aangehad, maar steeds was de hak te strak. De Adidas die ik aanhad voelden gelijk goed, zaten lekker en zitten nog steeds lekker. Gen last van overproneren of iets, maar toch is het per persoon verschillend.

En tsja, die TED-talk zit wel iets in. Alleen 'vroeger' was er nog geen asfalt ;)
  zondag 6 februari 2011 @ 09:43:30 #144
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_92401579
Gisteren: 20 minuten fietsen naar afgesproken hardloopplek
Run 9
20 minuten terugfietsen naar huis.
En dat allemaal met windkracht 6 om je oren. Tijdens het lopen 1 klein verzuringsdipje gehad, maar op de tanden gebeten en doorgezet. De 2x4 en 1x5 minuten goed doorgekomen, wel moe maar niet kapot!

Ik ben zo trots op mezelf :D
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 6 februari 2011 @ 10:25:21 #145
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92402150
Ik ga zo ook 9 doen. Spannend!
pi_92402471
Ik kan niet lopen in de harde wind. ;( Het voelt alsof mijn lucht wordt afgesneden en daardoor reageert mijn lijf overspannen lijkt het wel. Ben ik de enige miet die daar last van heeft?
Vanavond nog een keer proberen. Kijken of ik de 40 minuten kan halen.
Go hard or go home
  zondag 6 februari 2011 @ 10:46:09 #147
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92402508
Ja gvd! Ik heb hier helemaal geen sportbeha liggen! Maar tis koopzondag in nijmegen, dus ik ga er gewoon een halen. Jeez. Faalweekend.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:09:53 #148
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92402992
quote:
9s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:44 schreef Noek het volgende:
Ik kan niet lopen in de harde wind. ;( Het voelt alsof mijn lucht wordt afgesneden en daardoor reageert mijn lijf overspannen lijkt het wel. Ben ik de enige miet die daar last van heeft?
Vanavond nog een keer proberen. Kijken of ik de 40 minuten kan halen.
Ik probeer t niet eens..kan niet eens normaal wandelen dankzij deze wind :D (Den Haag)
  zondag 6 februari 2011 @ 12:01:56 #149
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_92404399
Ik heb al in de vrieskou gerend, en nu met harde wind. Alleen nog een keer in de regen en dan heb ik elk excuus om niet te gaan rennen overleefd. Psychologisch spelletje tussen mij en moeder natuur :)
pi_92408838
Heb er ook niet zoveel hinder van eerlijk gezegd. Vind het zelfs wel lekker bij wind tegen, dan kan je er als het ware lekker in hangen. De sneeuw en ijs van paar maand terug was een grotere vijand >:)

quote:
k heb al in de vrieskou gerend, en nu met harde wind. Alleen nog een keer in de regen en dan heb ik elk excuus om niet te gaan rennen overleefd. Psychologisch spelletje tussen mij en moeder natuur :)
Mmm, onweer en extreme pure gladheid zijn voor mij de redenen om niet te gaan :P

quote:
;) van het verkrampen van spieren weet ik best wel wat. Heb vroeger wel wat idiote dingen op sportief gebied gedaan en redelijk wat krampen meegemaakt. Helaas is dat het niet :)
Hey hey nou ok maar dan hoop ik dat je er gauw geen last van meer hebt ;)
pi_92409837
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb al in de vrieskou gerend, en nu met harde wind. Alleen nog een keer in de regen en dan heb ik elk excuus om niet te gaan rennen overleefd. Psychologisch spelletje tussen mij en moeder natuur :)
In de regen is heerlijk! Veel zuurstof in de lucht. Tegen de wind in voelt alsof je op de handrem staat. Ik kan het niet, zo'n faal. ;(
Go hard or go home
pi_92411795
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:14 schreef Noek het volgende:

[..]

In de regen is heerlijk! Veel zuurstof in de lucht. Tegen de wind in voelt alsof je op de handrem staat. Ik kan het niet, zo'n faal. ;(
Ik waai met dit weer al half weg als ik naar me auto loop, laat staan als ik hier een rondje ga rennen. Dan kan je net zo goed op een loopband gaan staan :')
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zondag 6 februari 2011 @ 16:14:19 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92414697
Onweer, gladheid en harde wind (zoals nu :+) zijn de enige redenen waarom ik niet ga hardlopen. Regen is, zoals gezegd, heeeerlijk :9
  zondag 6 februari 2011 @ 16:15:23 #154
17979 MissMSX
Knightmare
pi_92414733
Ik ben vanmorgen gewoon gaan lopen. Vond het erg meevallen met de harde wind :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 6 februari 2011 @ 16:16:59 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92414816
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben vanmorgen gewoon gaan lopen. Vond het erg meevallen met de harde wind :)
Ja maar jij bent stoer, ik niet :P
  zondag 6 februari 2011 @ 16:29:01 #156
17979 MissMSX
Knightmare
pi_92415447
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja maar jij bent stoer, ik niet :P
En gestraft met een kuitblessure :(
50.000 O+
pi_92415930
:( dat wordt voorlopig even niet hobbelen. schenen overbelast shin splint ;(

dan maar fietsen en zwemmen. Hoop dat het wel vlot beter gaat.. gelukkig was ik er redelijk op tijd bij.

MissMSX, succes met de kuit!
  zondag 6 februari 2011 @ 16:42:56 #158
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_92416096
Net ff in het Zuiderpark wezen rennen, les 4 van Evy.
Was goed te doen, alleen 1 stukje tegen de wind in waar je bijna geen zuurstof krijgt. Dat was ff doorzetten, maar 2,75 km in 23,58, 6,9 km gemiddeld per uur, ben trots op mezelf :)
Zit nu stiekem te twijfelen om de 5 km bij de City Pier City te doen.
  zondag 6 februari 2011 @ 16:45:42 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_92416220
Zo, de tweede keer les 2 was ook een succes! En wederom poeploos gelukkig. Ik begin me nu te ergeren aan de lange stukken lopen tussendoor. Ik hoef echt geen 3 minuten te wandelen na 3 minuten 'lopen'. Volgens mij ga ik dus de goede kant op!
Spoilers!
  zondag 6 februari 2011 @ 16:54:23 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92416611
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef ray_nl het volgende:
Net ff in het Zuiderpark wezen rennen, les 4 van Evy.
Was goed te doen, alleen 1 stukje tegen de wind in waar je bijna geen zuurstof krijgt. Dat was ff doorzetten, maar 2,75 km in 23,58, 6,9 km gemiddeld per uur, ben trots op mezelf :)
Zit nu stiekem te twijfelen om de 5 km bij de City Pier City te doen.
Ja, doe mee! *O* Zijn er inmiddels een boel van Fok die of de 5 km, of de 10 km gaan doen :Y
pi_92417357
Gisteren heb ik les 7 gelopen en het was goed te doen met die harde wind. In eerste instantie liep ik mijn normale route maar toen ik in de verte een aantal scooters zag slingeren en rondjes draaien heb ik maar rechtsomkeert gemaakt, want in het donker in een afgelegen gebied ontwijk ik liever dat soort gasten. Vervolgens ben ik lekker langs een kanaal wezen hardlopen waarbij ik wel in plaats van rechts dit keer links van de weg liep omdat de wind me soms wel gevaarlijk dicht langs het kanaal blies. :') Gelukkig had ik wind mee en op de terugweg moest ik nog 3 minuten tegen de wind inlopen wat ook uitstekend ging.
Tok.
  zondag 6 februari 2011 @ 17:12:51 #162
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92417419
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, doe mee! *O* Zijn er inmiddels een boel van Fok die of de 5 km, of de 10 km gaan doen :Y
op 13 maart in den haag? Doe ik ook aan mee. :)

Kheb net les 9 gedaan. Ging prima. 3.33 km in 26 minuten. Niet veel wind hier.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:25:00 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92423141
quote:
99s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

op 13 maart in den haag? Doe ik ook aan mee. :)

Kheb net les 9 gedaan. Ging prima. 3.33 km in 26 minuten. Niet veel wind hier.
Yep :Y
Zit nu bij les 20, dus dat gaat met gemak lukken, mits geen blessures enzo :Y
  zondag 6 februari 2011 @ 19:45:12 #164
17979 MissMSX
Knightmare
pi_92424148
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:

dan maar fietsen en zwemmen. Hoop dat het wel vlot beter gaat.. gelukkig was ik er redelijk op tijd bij.

MissMSX, succes met de kuit!
Dank :) Jij met de shin splints. Die zijn denk ik veel erger -O-
50.000 O+
  maandag 7 februari 2011 @ 10:21:01 #165
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_92450088
Voor degenen waarvoor de City Pier City net iets te vroeg komt (zoals voor mijn persoontje) is er ook nog de AD 5 kilometer loop tijdens de Marathon van Rotterdam op zondag 10 april 2011. Ik zit er serieus over te denken om me daar voor in te schrijven. Er is ook een 10 km run voor de licht-gevorderden :)

Zie HIER voor meer info.

Any takers?
pi_92450446
quote:
Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen waarvoor de City Pier City net iets te vroeg komt (zoals voor mijn persoontje) is er ook nog de AD 5 kilometer loop tijdens de Marathon van Rotterdam op zondag 10 april 2011. Ik zit er serieus over te denken om me daar voor in te schrijven. Er is ook een 10 km run voor de licht-gevorderden :)

Zie HIER voor meer info.

Any takers?
Hij staat wel in m'n agenda. Ik ga denk ik voor de 5km. Dat weekend is ook de duinenmars. Slechte timing -O-

En wat later heb je ook nog de Ladies Run (sorry heren ;) ).
50.000 O+
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2011 @ 10:43:14 #167
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_92450668
Allemaal aan de Evy :o. Ik ga zo voor les 4 het gure weer in O+.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 7 februari 2011 @ 10:53:31 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92450957
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef robdriessen het volgende:

Zie HIER voor meer info.

Any takers?
Mwah. Misschien. Maar heb al een vol programma qua hardlopen, al is april leeg..hm.
Ik (en Flappekz, en m'n vader :D) doen mee aan het E-kwadraat Run circuit. Zij doen de 10 km, ik de 5 :Y Zat!

quote:
Het E-Kwadraat Reclame Run Circuit wordt samengesteld uit de uitslagen van 8 wedstrijdlopen met afstanden tussen de 10 km en 21,1 km. De Arcade Halve Marathon en de Akropolis Run zijn de eerste wedstrijden die beide meetellen voor dit klassement.
Dit jaar wordt voor de tweede keer het E-Kwadraat Reclame 5 km circuit georganiseerd. De Alfa Accountants 5 km Run is de eerste wedstrijd in dit circuit.
http://www.arcadehalvemar(...)px?MenuId=97&LngId=1
pi_92453455
quote:
17s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:

Sucks. Scheelt dat je wel nog kan fietsen/zwemmen, kun je in ieder geval je conditie behouden.

Ik ga me vandaag aan les 13 wagen, de wind is volgens mij wat minder dan afgelopen paar dagen dus dat is wel fijn.
pi_92454868
Net gelopen en wat een fijn weer is het! Stralende zon, blauwe lucht, af en toe fikse woei maar goed, dat is geen drama (als t regent, dan vind ik dat veel vervelender :P)

Ging lekker :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92455641
27 februari, ricco salvettiloop in Moergestel (brabant)
#35.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:10:48 #172
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92455699
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef Clayton1 het volgende:
27 februari, ricco salvettiloop in Moergestel (brabant)
Hmz, beetje te snel voor mij.
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2011 @ 13:48:28 #173
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_92457288
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Skaai het volgende:
Allemaal aan de Evy :o. Ik ga zo voor les 4 het gure weer in O+.
Ging beter dan les 3! Vooral de stukjes lopen van 3 minuten, vorige keer maakte ik die niet af maar nu wel! :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_92459461
Jajajaja.. Net Les 1 gelopen..! :Y Ging gemakkelijk! En wat een lekker weertje..! ^O^
  maandag 7 februari 2011 @ 14:42:48 #175
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92459486
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef zjenien85 het volgende:
Jajajaja.. Net Les 1 gelopen..! :Y Ging gemakkelijk! En wat een lekker weertje..! ^O^
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ging beter dan les 3! Vooral de stukjes lopen van 3 minuten, vorige keer maakte ik die niet af maar nu wel! :D
*O*
pi_92459577
Wow, mijn ouders zijn op de terugweg van de vakantie langs een outlet center in Duitsland gereden en hebben daar een supercool sportjasje en longsleeve voor me gekocht. Het is van het merk Odlo. Ik ken het niet, maar als iets al 120 euro in de Outlet kost (nu 80) zal t wel goed zijn. Mijn moeder schiet af en toe een beetje uit met geld uitgeven. Ik klaag niet vandaag O-)

En ze hebben ook nog een hoofdband voor mee meegenomen uit Italie. Ik ren nu met internationaal equipment oO<
Spoilers!
  maandag 7 februari 2011 @ 14:46:44 #177
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_92459647
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, mijn ouders zijn op de terugweg van de vakantie langs een outlet center in Duitsland gereden en hebben daar een supercool sportjasje en longsleeve voor me gekocht. Het is van het merk Odlo. Ik ken het niet, maar als iets al 120 euro in de Outlet kost (nu 80) zal t wel goed zijn. Mijn moeder schiet af en toe een beetje uit met geld uitgeven. Ik klaag niet vandaag O-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ze hebben ook nog een hoofdband voor mee meegenomen uit Italie. Ik ren nu met internationaal equipment oO<
Odlo is topklasse spul. Mooie cadeaus :Y
Ik ben van pindavlees
pi_92459663
Nou, ik zou vandaag gaan spinnen, maar de zon schijnt zo heerlijk dat ik gewoon vandaag en morgen ga lopen.

Ipod is opgeladen, en denk dat ik toch, iig voor de 5km weer naar Evy ga luisteren.

Ik begin wel meteen in week 3 met les 7, aangezien die kleine stukjes wel heel weinig voor me zijn :@ :P

zo maar 's omkleden en nog even 't water laten zakken... ga wel ergens deze week zo'n Nike+ ding halen, hier in Nijmegen kan dat bij de Run2day naar 't schijnt :) *O* grafiekjes en statistiekjes O+
Ja doei.
pi_92459667
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

mooi! ^O^
Ja doei.
pi_92459854
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Odlo is topklasse spul. Mooie cadeaus :Y

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mooi! ^O^
Ja he, ik was helemaal flabbergasted toen ik het kreeg. Alsof ik dat nu al waard ben met mn 2 weken lopen, haha. En ik was al helemaal happy met mn cheapass jasje van Leontien. Die gaat nu maar even de kast in voor noodgevallen.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')