Ooh wist ik niet, ik doe het altijd handmatigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
hoezo OP komt zo, je kan facking op "nieuw deel knop" klikken
En dat wil je van mij horen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik vraag alleen maar goede en chille platen aan spaghettivreter
Klopt. en raarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij draait toch?
In het VLC balkje staat 'djkoelkast' namelijk
Waar zit ie dan? Ik wist dat ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh wist ik niet, ik doe het altijd handmatig
als je lapo hebt gewoon op F5 drukken en dan op nieuw deel openen klikkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh wist ik niet, ik doe het altijd handmatig
SSB is gewoon oldskoolquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
De oude lay-out belde. Hij wil zijn handmatige OP invoeren terug.
Ik dacht alquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
oepsSpouwerranger, je UI doet me te veel denken aan spaghettivreter
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ben dus weg
Ik weet alleen nog niet wat ik vanavond ga draaien
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
oepsSpouwerranger, je UI doet me te veel denken aan spaghettivreter
Zo kan je het ook opvatten jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oftewel een autist die niet tegen verandering kan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja thnx nog voor de DJ's van vanmiddag
Vooral Doppie draaide chill
dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja thnx nog voor de DJ's van vanmiddag
Vooral Doppie draaide chill
dan gaat snufquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil eventueel wel om 18:00 alleen ik weet niet of het lukt, ik denk het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja net zoals met je brank zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
o kut het moest 629 zijn ipv 329hahahaha
hebbe hebbe hebbe!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Snuf is van 1700 tot 1800
1800 - 1900 is nog vrij
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
SLECHTEN GRAP ALERT!! (dit keer echt heul slecht)Een stotteraar werkt in een autowinkel, wat vraagt hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UHm er staat dan ook 269quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
o kut het moest 629 zijn ipv 329hahahaha
mash wel dacht ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gebruikt iemand die request pagina nog trouwens?
Mijn request van 3 dagen geleden staat er ook nog inquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gebruikt iemand die request pagina nog trouwens?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een stotteraar werkt in een autowinkel, wat vraagt hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook veel logischer om requests te vragen als je draait, anders draai je een nummer voor iemand die er niet eens isquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn request van 3 dagen geleden staat er ook nog in
ik heb geen eens inloggegevensquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn request van 3 dagen geleden staat er ook nog in
ERBEN WENNEMARS DRAAIDEquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Nitrouz het volgende:
Vanmiddag op school wou ik ONZ Radio luisteren, maar hij stotterde verschrikkelijk.
Dat terwijl het internet op school erg snel is
Dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Iwaa
[..]
We love you Feyenoord
[..]
ey swa
[..]
nieuwe styloo!!! Hij's hard hé!
Sorry, die lul was niet voor jouw bedoeld. NOHOMO!quote:
dildoquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it, you'll shit bricks
Ik draai idd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Delando.
[..]
Draai jij nu?
[..]
Jaaa
DOE NOU NIETquote:
Haha, ja, tegen mijn vader. Niet tegen jou.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteravond
Het leuke is dat deze foto serieus op een site stond van een makelaarquote:
Shit is fucked upquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het leuke is dat deze foto serieus op een site stond van een makelaar
hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het leuke is dat deze foto serieus op een site stond van een makelaar
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Haha, ja, tegen mijn vader. Niet tegen jou.
Doe je aan verzoekjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ik draai idd.nog steeds
Amaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zat er tussenin, we hadden het over mijn nieuwe UI.
Maar ik ben heul niet lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef Snuf. het volgende:
Ik eet al die spammers. Ik eet hun helemaal.
Nou. Hoe wordt peiffer overgegeven?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi, DV, hoe heb jij pfeiffer opgelopen?
Mijn oomquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
Nitta, wie is deze mannetje? Mustapha Oukbih
Wat een stoereboiquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Nitrouz het volgende:
Vriend van mij heeft zijn scooterNou gaat hij natuurlijk vanavond langs om hem te showen
er waren enige theorieënquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou. Hoe wordt peiffer overgegeven?
Wholla tog ik eet jou jwtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar ik ben heul niet lekker
Midden Oosten Deskundige bij de NOSquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
Nitta, wie is deze mannetje? Mustapha Oukbih
komt eraanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kun je a day to remember - since you been gone draaien?
lolwhutquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
WIE IS SPOUWERRANGER ECHT EEN LEUKEN VENT.
JA IK VIND DIE ANDERE DALANDO NIET ZO LIEV ALS IKquote:
Heb je uit eht flesje gedronken van een vriendin van jequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Via speeksel is enige wat ik weet.
Hoe komt die daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Er zit een kriebel in mn keel, en ik krijg hem niet weg
Even krabben dan hequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoestdrank?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
stop je vinger in je keelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
terugkriebelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat is mijn lul, ik zal hem er wel even uithalen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn 30 centimeter wil hem wel weghalen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Drink watquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn vriendinnen hebben nog nooit pfeiffer gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Heb je uit eht flesje gedronken van een vriendin van je![]()
niet zo handig van je
Jij hebt kleine armenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn 30 centimeter wil hem wel weghalen?
Niet zomaar een, van DV!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Gelebadeend het volgende:
Damn , 8 reacties op een kriebel ofzo
Snuffies zou anders ook wel een goeie naam zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
Als ik een koekjesfabriek was zouden de koekjes die ik maakte DALANDO'S heten. Bazen koekjesnaam
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is mijn lul, ik zal hem er wel even uithalen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Opties genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Drink wat
Ik heb al 2 dagen last van m'n keel, ik denk dat m'n stem straks stuk is
zomaar uit een flesje van een wild vreemde drinken is al helemaal onverstandigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen hebben nog nooit pfeiffer gehad.
Best erg inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Gelebadeend het volgende:
Damn , 8 reacties op een kriebel ofzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]IK WIST DAT IEMAND DIT GING ZEGGEN
HAD JE DAN OOK VOORBEREID!!!!!!!111!1!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]IK WIST DAT IEMAND DIT GING ZEGGEN
Voorbereidingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
HAD JE DAN OOK VOORBEREID!!!!!!!111!1!!!
Tazquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee sorry mattie! ik ken 1 donny van gamekings
Kelly clarkson ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Van welke blérkut is dit nummer oorspronkelijk ookal weer?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is mijn lul, ik zal hem er wel even uithalen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Drink wat
Ik heb al 2 dagen last van m'n keel, ik denk dat m'n stem straks stuk is
Wat een humor hier mensen.quote:
quote:
Ik ga mezelf snijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
WAT IS DIT. halfgare emo muziek met grunten erdoorheen? Dude, kies een genre
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
pauzeren, en weer op play drukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Jenglejack het volgende:
Die radiostream is zwaaaaaaaaar aan het stotteren
DUDE, dit komt van dromenvangertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dromenvangertje luistert goede muziek
via vlc luisterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Jenglejack het volgende:
Dan ben je de enige.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Jenglejack het volgende:
Ja en dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
DUDE, dit komt van dromenvangertje
Is een klasgenoot van me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
Zie je, Nitrouz is gewoon Rotterdammer...
Apa kabar eh mattie?quote:
em-sie pielquote:
[grunt] HOW COME I NEVER HEAR YOU SAYYY, I JUST WANNA BE WITH YOUUUU [/grunt]quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je mee aan het zingen?
Ga weg Rotterdammer. Zo een vieze.quote:
Rustug eh sahbiquote:
Nee man sorry!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Dalando het volgende:
Snuf hou jij ook zo van seks met wc rollen?![]()
kl00tsakk!!!1 <3quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga weg Rotterdammer. Zo een vieze.
Oh sorry, het was niet aan jou gericht, eerder aan de makers van het nummer. Ze horen het niet, maar tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
zeg dan niet dat ik een genre moet kiezen als ik verzoekjes draai?
Kom dan joh!quote:
Dit niet. Vorige wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Goeien muziek! Laat me raden, sabinen?
Welken was dat?quote:
Oh oke!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh sorry, het was niet aan jou gericht, eerder aan de makers van het nummer. Ze horen het niet, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oh oke!
Hoezo leuk bedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a day to remember - since you been gone.quote:
Dat is wat negers doen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Forever young is opzich al een scheitnummer en nu zitten er nog negers doorheen te rappen ook ;'(
Pics?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef mash_ het volgende:
Zo weer 2 matte paintings af
Dus weer even onzin radio luisteren/
Naja, goede herinneringen.. Het liedje alleen is wel leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Brengt goeie herinneringen terugLekker zuipen in de stad
Jouw naamtoppa is baas eh mattie ook al ben je van rotterdam.quote:
Hoezo op het wk zijn we tweede geworden. Ik vind dat goed hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Naja, goede herinneringen.. Het liedje alleen is wel leuk
AJAX AMSTERDAMquote:
K'Naan? Doet me denken aan Startrekquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
Kijk dit is dan weer zaad. Want Waving flag was een kankergoed nummer van het album Troubadour van K'naan ( luister trouwens ook eens zijn nrs: '' in the beginning'' en '' take a minute'' ) .. en toen kwam die achterlijke coca cola remix.
Kortom, deze remix is zaad, het origineel is mooier!
*proest*quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik neem over 2 maand een piercing in m'n gezicht.
Kom haten dan a mattie
Nee sabinenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan a mattie
Je bent een mooi meisje, waarom verkrachten met vieze, ranzige ijzerwaren in je bakkes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan a mattie
De maker van dit nummer? En goeie ex-mattie van Akon.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
K'Naan? Doet me denken aan Startrek
Ik stop om 5u vraag maar aan Snufquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
trouwens, DJ, Heb je iets van Muse?
Is die onderste van 2012?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ben alleen nog niet zo goed hoor. Ben nu veel aan het oefenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan a mattie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ik stop om 5u vraag maar aan Snuf!
Rechterkant, onder m'n lip. Een side labret.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee sabinen![]()
!!!!
Waar komt ie?... Waaarom![]()
??!
Ziet er best awesome uit heurquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ik !quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
Wie draait nu? DJ Doppie zegt me niet zoveel
Oke dan man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Snuf hierna kan jij erin !
koffie etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
Merel, hoe was de date met Paul? Nog lekker Douwe Egberts koffie en Vockingworst gegeten?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Snuf hierna kan jij erin !
Dezen, al wilde ik in eerste instantie al niet scoren bij Sabinen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Dromenvangertje hoef ik niet meer, daar mag iemand anders over...
Wij begrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dezen, al wilde ik in eerste instantie al niet scoren bij Sabinen!
Maar toch, piercings ( behalve oor en navel) zijn een hardstikke No-Go!!!!
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Oorpiercings zijn zo 2005quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dezen, al wilde ik in eerste instantie al niet scoren bij Sabinen!
Maar toch, piercings ( behalve oor en navel) zijn een hardstikke No-Go!!!!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Jaquote:
Ik vind dat het bij me past, en ik vind het mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent een mooi meisje, waarom verkrachten met vieze, ranzige ijzerwaren in je bakkes?
Jij ook, vertrek aub.quote:
Tnxsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt? Nice. Hij lijkt er wel een beetje op
Ben jij een beetje Andrew Kramer fan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..Next...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Je ziet 'm amper. Op foto's werk ik 'm weg, en op eventuele meets doe ik 'm uit.
Maar waar komt ie nou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Je ziet 'm amper. Op foto's werk ik 'm weg, en op eventuele meets doe ik 'm uit.
[..]
Ja
[..]
Ik vind dat het bij me past, en ik vind het mooi
Jij hebt zeker oorpiercings en jij bent op je pikkie getrapt? Faalhaasquote:
Ah okequote:
Heel gezellig hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
Merel, hoe was de date met Paul? Nog lekker Douwe Egberts koffie en Vockingworst gegeten?
is goed zeg maar warneer je erin moetquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Snuf. het volgende:
KAN DE DJ NOG EVEN DOORGAAN KUT GAAT IETS GOED FOUT MET VIRTUALDJ
Nee, het enige dat van staal is in mijn lichaam zijn de stalen pinnen die ik uit m'n knokkels kan laten komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hebt zeker oorpiercings en jij bent op je pikkie getrapt? Faalhaas
In mijn laatste showreel zie je 2 tutorials van hem jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben jij een beetje Andrew Kramer fan?![]()
Ik zie al zijn werk in jouw showreels namelijk
Oek duurt een paar minuten want mijn Virtual DJ heeft de gratis versie geinstalleerd ipv de andere en ik snap er niks van ga nu effe proberemquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
is goed zeg maar warneer je erin moet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Rechter kant, onder m'n lip.
Side labret heet 't
[..]
Side labret heet 't
[..]
Side labret heet 't
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, het enige dat van staal is in mijn lichaam zijn de stalen pinnen die ik uit m'n knokkels kan laten komen.
Juist die hele kleine irriteren mij het meest, als je eht doet, doe het dan meteen goed, niet zo lafjes halfquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Side labret heet 't
Echt ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Side labret heet 't
Met de gratis kun je max 10 broodkastenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oek duurt een paar minuten want mijn Virtual DJ heeft de gratis versie geinstalleerd ipv de andere en ik snap er niks van ga nu effe proberem
Inderdaad! Gooi dan gewoon 'n stretcher van 80mm in je onderlip ofzo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Juist die hele kleine irriteren mij het meest, als je eht doet, doe het dan meteen goed, niet zo lafjes half
maar, dat is natuurlijk mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |