quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ben dus weg
Ik weet alleen nog niet wat ik vanavond ga draaien
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
oepsSpouwerranger, je UI doet me te veel denken aan spaghettivreter
Zo kan je het ook opvatten jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oftewel een autist die niet tegen verandering kan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja thnx nog voor de DJ's van vanmiddag
Vooral Doppie draaide chill
dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja thnx nog voor de DJ's van vanmiddag
Vooral Doppie draaide chill
dan gaat snufquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil eventueel wel om 18:00 alleen ik weet niet of het lukt, ik denk het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja net zoals met je brank zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
o kut het moest 629 zijn ipv 329hahahaha
hebbe hebbe hebbe!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Snuf is van 1700 tot 1800
1800 - 1900 is nog vrij
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
SLECHTEN GRAP ALERT!! (dit keer echt heul slecht)Een stotteraar werkt in een autowinkel, wat vraagt hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |