Rustug eh sahbiquote:
Nee man sorry!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Dalando het volgende:
Snuf hou jij ook zo van seks met wc rollen?![]()
kl00tsakk!!!1 <3quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga weg Rotterdammer. Zo een vieze.
Oh sorry, het was niet aan jou gericht, eerder aan de makers van het nummer. Ze horen het niet, maar tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
zeg dan niet dat ik een genre moet kiezen als ik verzoekjes draai?
Kom dan joh!quote:
Dit niet. Vorige wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Goeien muziek! Laat me raden, sabinen?
Welken was dat?quote:
Oh oke!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh sorry, het was niet aan jou gericht, eerder aan de makers van het nummer. Ze horen het niet, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oh oke!
Hoezo leuk bedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a day to remember - since you been gone.quote:
Dat is wat negers doen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Forever young is opzich al een scheitnummer en nu zitten er nog negers doorheen te rappen ook ;'(
Pics?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef mash_ het volgende:
Zo weer 2 matte paintings af
Dus weer even onzin radio luisteren/
Naja, goede herinneringen.. Het liedje alleen is wel leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Brengt goeie herinneringen terugLekker zuipen in de stad
Jouw naamtoppa is baas eh mattie ook al ben je van rotterdam.quote:
Hoezo op het wk zijn we tweede geworden. Ik vind dat goed hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Naja, goede herinneringen.. Het liedje alleen is wel leuk
AJAX AMSTERDAMquote:
K'Naan? Doet me denken aan Startrekquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
Kijk dit is dan weer zaad. Want Waving flag was een kankergoed nummer van het album Troubadour van K'naan ( luister trouwens ook eens zijn nrs: '' in the beginning'' en '' take a minute'' ) .. en toen kwam die achterlijke coca cola remix.
Kortom, deze remix is zaad, het origineel is mooier!
*proest*quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik neem over 2 maand een piercing in m'n gezicht.
Kom haten dan a mattie
Nee sabinenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan a mattie
Je bent een mooi meisje, waarom verkrachten met vieze, ranzige ijzerwaren in je bakkes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan a mattie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |