De maker van dit nummer? En goeie ex-mattie van Akon.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
K'Naan? Doet me denken aan Startrek
Ik stop om 5u vraag maar aan Snufquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
trouwens, DJ, Heb je iets van Muse?
Is die onderste van 2012?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ben alleen nog niet zo goed hoor. Ben nu veel aan het oefenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik neem over 2 maand een piercing in m'n gezicht.
Kom haten dan a mattie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ik stop om 5u vraag maar aan Snuf!
Rechterkant, onder m'n lip. Een side labret.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee sabinen![]()
!!!!
Waar komt ie?... Waaarom![]()
??!
Ziet er best awesome uit heurquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ben alleen nog niet zo goed hoor. Ben nu veel aan het oefenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ik !quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
Wie draait nu? DJ Doppie zegt me niet zoveel
Oke dan man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Snuf hierna kan jij erin !
koffie etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
Merel, hoe was de date met Paul? Nog lekker Douwe Egberts koffie en Vockingworst gegeten?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Snuf hierna kan jij erin !
Dezen, al wilde ik in eerste instantie al niet scoren bij Sabinen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Dromenvangertje hoef ik niet meer, daar mag iemand anders over...
Wij begrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dezen, al wilde ik in eerste instantie al niet scoren bij Sabinen!
Maar toch, piercings ( behalve oor en navel) zijn een hardstikke No-Go!!!!
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Dromenvangertje hoef ik niet meer, daar mag iemand anders over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |