quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
iemand in mijn oude team had dat ook!, moest hij zijn tepels afplakken, mochten wij eht er elke training eraf scheuren! Geneiten zeg!
Achja, maakt niet uit, schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat komt door zo een hoeren bug in VirtualDJ die ze er nog steeds niet uit hebben gehaald. Na 2 jaar ofzo. Paupers.
Kusje op je tepelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx allemaal
Ik heb een mooie fiets gekregen, en een nieuw voetbaltas, en zo'n nikeshirt voor onder het voetbalshirt omdat ik anders pijnlijke tepels krijg.
En geld, en een multimediakaart.
En ik heb iedereen uit eten genomen naar een Japans restaurant.
Toen was al mijn geld op
anders ook gewoon afplakken, en je teammates het eraf alten scheuren, creëert teamverband man!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er soms echt nog wel eens 3 dagen erna last er van
Nu met dat shirt niet meer hoop ik.
Ja, maar zij ging nog iets verderquote:
Afgestudeerde VWO-er wenst Sharr weltrustenquote:
En waar is haar andere vriendinnetjen? MissBullshitquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die was hier tot 15 uur ongeveer. Samen met Rietjesterreur
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel even met een lekkere bejaarde willen slapen.
Maandag op dinsdag 3 uur geslapen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel even willen slapen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel even willen slapen.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En waar is haar andere vriendinnetjen? MissBullshit
Heb je zijn kop wel eens gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, wat een bende daar in Egypte heh
Waarom snapt die dictator niet gewoon dat hij gewoon af moet treden !?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |