bah ik vind 't niet lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Gelebadeend het volgende:
Waarom vindt iedereen AA Drink lekker eigenlijk? Ranzige zooi
Behalve als je met de brankard van het veld gehaald moet wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Liever AA dan Extran.
Echt heerlijk na het voetballen
Ik werd getild door een gast uit mijn team.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Behalve als je met de brankard van het veld gehaald moet worden
Was het een beer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werd getild door een gast uit mijn team.
Hij tilde me met 1 arm van de grond, terwijl ik 88 kilo ben
Dikzak, geen AA meer voor jou, veels teveel suikerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werd getild door een gast uit mijn team.
Hij tilde me met 1 arm van de grond, terwijl ik 88 kilo ben
Ja lol ik moest snel wat willekeurigs pakken had niet door dat het andere nummer voorbij was zat te lullen via msnquote:
Knulquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ja lol ik moest snel wat willekeurigs pakken had niet door dat het andere nummer voorbij was zat te lullen via msn
88 kilo en 1.90m is gewoon netjes hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dikzak, geen AA meer voor jou, veels teveel suiker
Oh, dan welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
88 kilo en 1.90m is gewoon netjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |