Ooh wist ik niet, ik doe het altijd handmatigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
hoezo OP komt zo, je kan facking op "nieuw deel knop" klikken
En dat wil je van mij horen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik vraag alleen maar goede en chille platen aan spaghettivreter
Klopt. en raarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij draait toch?
In het VLC balkje staat 'djkoelkast' namelijk
Waar zit ie dan? Ik wist dat ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh wist ik niet, ik doe het altijd handmatig
als je lapo hebt gewoon op F5 drukken en dan op nieuw deel openen klikkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh wist ik niet, ik doe het altijd handmatig
SSB is gewoon oldskoolquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
De oude lay-out belde. Hij wil zijn handmatige OP invoeren terug.
Ik dacht alquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
oepsSpouwerranger, je UI doet me te veel denken aan spaghettivreter
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ben dus weg
Ik weet alleen nog niet wat ik vanavond ga draaien
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
oepsSpouwerranger, je UI doet me te veel denken aan spaghettivreter
Zo kan je het ook opvatten jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oftewel een autist die niet tegen verandering kan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja thnx nog voor de DJ's van vanmiddag
Vooral Doppie draaide chill
dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja thnx nog voor de DJ's van vanmiddag
Vooral Doppie draaide chill
dan gaat snufquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil eventueel wel om 18:00 alleen ik weet niet of het lukt, ik denk het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja net zoals met je brank zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
o kut het moest 629 zijn ipv 329hahahaha
hebbe hebbe hebbe!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Snuf is van 1700 tot 1800
1800 - 1900 is nog vrij
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
SLECHTEN GRAP ALERT!! (dit keer echt heul slecht)Een stotteraar werkt in een autowinkel, wat vraagt hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UHm er staat dan ook 269quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
o kut het moest 629 zijn ipv 329hahahaha
mash wel dacht ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gebruikt iemand die request pagina nog trouwens?
Mijn request van 3 dagen geleden staat er ook nog inquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gebruikt iemand die request pagina nog trouwens?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een stotteraar werkt in een autowinkel, wat vraagt hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook veel logischer om requests te vragen als je draait, anders draai je een nummer voor iemand die er niet eens isquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn request van 3 dagen geleden staat er ook nog in
ik heb geen eens inloggegevensquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn request van 3 dagen geleden staat er ook nog in
ERBEN WENNEMARS DRAAIDEquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Nitrouz het volgende:
Vanmiddag op school wou ik ONZ Radio luisteren, maar hij stotterde verschrikkelijk.
Dat terwijl het internet op school erg snel is
Dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Iwaa
[..]
We love you Feyenoord
[..]
ey swa
[..]
nieuwe styloo!!! Hij's hard hé!
Sorry, die lul was niet voor jouw bedoeld. NOHOMO!quote:
dildoquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it, you'll shit bricks
Ik draai idd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Delando.
[..]
Draai jij nu?
[..]
Jaaa
DOE NOU NIETquote:
Haha, ja, tegen mijn vader. Niet tegen jou.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteravond
Het leuke is dat deze foto serieus op een site stond van een makelaarquote:
Shit is fucked upquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het leuke is dat deze foto serieus op een site stond van een makelaar
hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het leuke is dat deze foto serieus op een site stond van een makelaar
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Haha, ja, tegen mijn vader. Niet tegen jou.
Doe je aan verzoekjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ik draai idd.nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |