Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Stu hier ook ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
sstttt straks komt Stu weer de lapo kapen
Had je een leuke TT dan?quote:
Vond ik ookquote:
Je kunt beter vragen waar niet met zulke postaantallenquote:
Ik ben geen trutquote:
oh had ik laposlet moeten zeggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
[..]
Je kunt beter vragen waar niet met zulke postaantallen![]()
[..]
Ik ben geen trutToch?
quote:
Ben je ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
[..]
[..]
Ik ben geen trutToch?
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh had ik laposlet moeten zeggen?
Das waarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
[..]
[..]
Ik ben geen trutToch?
dealquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik geef je zaterdag wel een extra knuffel om het goed te maken
Morgen ook zoiets voor mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
Morgen rond deze tijd begint het weekend.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant een slettebak ben ik wel
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
gekkie
ik vind je te lief om je een trut te vinden
Voor mij nog nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
Morgen rond deze tijd begint het weekend.
Jij hebt er ook net een paar weken vakantie opzitten he?quote:
ik heb liever 2 weken vakantie dan ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt er ook net een paar weken vakantie opzitten he?
Had ik vanmiddag ook, iemand die zei dat hij de XCF-3000 nog voor me had liggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Gebeld door nummer dat ik niet kenEven googelen
Begon het met 023? Dan was het misschien de Mycom die mij moeten hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Gebeld door nummer dat ik niet kenEven googelen
En toen zei jij: "Ik had nog zo gezegd, met minder dan de XCF-4000 neem ik geen genoegen!"quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Teal het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ook, iemand die zei dat hij de XCF-3000 nog voor me had liggen
Fout verbonden
Nooit meer Mycomquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begon het met 023? Dan was het misschien de Mycom die mij moeten hebben.
moet ik ze even over de toonbank trekken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, eerst mijn laptop terugkrijgen.
Ja maar daar trapte hij niet in want de XCF-3000 is het nieuwste typequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen zei jij: "Ik had nog zo gezegd, met minder dan de XCF-4000 neem ik geen genoegen!"
Hoe lang moet je nog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Symphonic het volgende:
pffff kan iemand de klok even een slinger geven?
tot 5 uur..quote:
Nah, als ik niks hoor, dan ga ik morgen uit werk wel even langsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet ik ze even over de toonbank trekken?
Ik zit er vlakbij
Kom maar hier heen, ik geef je wel een schuiladresquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Symphonic het volgende:
pffff kan iemand de klok even een slinger geven?
Flitserquote:
Jij en je verslavingquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Teal het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ook, iemand die zei dat hij de XCF-3000 nog voor me had liggen
Fout verbonden
Dan valt het nu wel mee, maar dat was gisteren zeker een lange dagquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot 5 uur..
Gisteren was ik pas tegen 23:00 thuis, we hadden open dag gisteren
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot 5 uur..
Gisteren was ik pas tegen 23:00 thuis, we hadden open dag gisteren
ik heb deze week heul nog geen roze koeken gehad hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, ik geef je wel een schuiladres![]()
[..]
Flitser![]()
[..]
Jij en je verslaving![]()
![]()
Nougat
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWant een slettebak ben ik wel
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Flitser![]()
[..]
Jij en je verslaving![]()
![]()
Nougat
![]()
Onder het mom van 'een echte slettebak moet wel een rood kruis hebben'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Jij hebt hier op school gezeten?
[ afbeelding ]
Plaatje kaput...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb deze week heul nog geen roze koeken gehad hoor
Na het linkje gekopieerd te hebben moet ik constateren dat ik al een slettebak van mezelf benquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij doet het hier nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
klik
doe maar niet, ik ben vorige week zo erg de fout in gegaan dat ik deze week echt ff moet dimmen...quote:
Hoi ktpquote:
Nee, iets met een kikkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder het mom van 'een echte slettebak moet wel een rood kruis hebben'?.
Ik zei nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe maar niet, ik ben vorige week zo erg de fout in gegaan dat ik deze week echt ff moet dimmen...
Je post is leegquote:
Mooiquote:
Wok daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei niets![]()
[..]
Je post is leeg
[..]
Mooi
Hier wel ok
Diebedoelikdus.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
Zoo oooo, verhuiskaartjes zijn geschreven en bepostzegeld
Én bijna klaar met schuren, dus vanavond nog een stukkie voorstrijken
we hebben 1 stalker en die belt rond de middagpauze meestal: "Ja met Jan ik ben naakt" en dan volgt meestal een heel ranzig verhaal althans als je hem laat praten zoals 1 eikel hier deed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Wij hadden een heel boekwerk met grappige uitsprakenHet ergste was volgens mij een nieuwe collega die een man aan de lijn had waarvan zij dacht dat ie onwel werd, maar eigenlijk vond ie haar stem wel heeeeeeeeel leuk zeg maar
Dus toen was ze helemaal overstuur
Opnemen voor de weblogquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben 1 stalker en die belt rond de middagpauze meestal: "Ja met Jan ik ben naakt" en dan volgt meestal een heel ranzig verhaal althans als je hem laat praten zoals 1 eikel hier deed.
Jaah nu zie ik hemquote:
Dankquote:
Doet je pa nou wéér vervelend?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben 1 stalker en die belt rond de middagpauze meestal: "Ja met Jan ik ben naakt" en dan volgt meestal een heel ranzig verhaal althans als je hem laat praten zoals 1 eikel hier deed.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank
[..]
Doet je pa nog wéér vervelend?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP dit kan ik niet aan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hadden een vaste klant die steeds wild vertellen dat ie hermafrodiet was en dat ie zijn 14 jarige vriendin niet wilde verwonden met zijn enorme lul, maar dat ie daar toch een verzekering voor wilde afsluitenIk heb het 3 keer aan de lijn gehad in 1 week, was lekker makkelijk afkappen
![]()
Volgens mij heb je de eerste keer echt zo iets van: Wait whutquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hadden een vaste klant die steeds wild vertellen dat ie hermafrodiet was en dat ie zijn 14 jarige vriendin niet wilde verwonden met zijn enorme lul, maar dat ie daar toch een verzekering voor wilde afsluitenIk heb het 3 keer aan de lijn gehad in 1 week, was lekker makkelijk afkappen
![]()
'Bepostzegeld'quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
Zoo oooo, verhuiskaartjes zijn geschreven en bepostzegeld
Én bijna klaar met schuren, dus vanavond nog een stukkie voorstrijken
Iewquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik bedenk woorden waar je bij staatquote:
OMGquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, das waar.quote:
Ik neem het woord overquote:
Ja, het begon heel voorzichtig, ik ben hermafrodiet, weet je wat dat is? Dat wist ik dus dat maakte het gesprek meteen stukken korterquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de eerste keer echt zo iets van: Wait whut
Ik ben jouquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het begon heel voorzichtig, ik ben hermafrodiet, weet je wat dat is? Dat wist ik dus dat maakte het gesprek meteen stukken korterHet enige wat ik kon was serieus antwoorden (op een aansprakelijkheidsverzekering is schade door seksuele gedragingen standaard uitgesloten
) en hopen dat ie het nu sneller aannam dan het eerste gesprek
![]()
Ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das waar.
En je ken ertegen schuppen.
Dit is een mooie he?quote:
en LL is julliequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het begon heel voorzichtig, ik ben hermafrodiet, weet je wat dat is? Dat wist ik dus dat maakte het gesprek meteen stukken korterHet enige wat ik kon was serieus antwoorden (op een aansprakelijkheidsverzekering is schade door seksuele gedragingen standaard uitgesloten
![]()
Wooow netjes gepaint hoorquote:
3 Mucksquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
en Toek was vrijdag bang met 3 Muck's
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
Koffie voor mijquote:
Was het zo erg?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
Ik zit al 21 post over de 60kquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry Toek
![]()
[..]
Koffie voor mij![]()
Doet me denken aan een omgebouwde die elke week zo'n beetje belde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook koffiequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry Toek
![]()
[..]
Koffie voor mij![]()
Symph's paintskillsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een skills he?
Em veel beter dan dit gaat het ook niet worden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet me denken aan een omgebouwde die elke week zo'n beetje belde.
Het was niet zo makkelijk om het geslacht van iemand te veranderen in het systeem, zeker als iemand veel producten heeft lopen.
Zo was het op de zorgverzekering een man en op de inboedel een vrouw en hij/zij belde om de haverklap en ging dan totaal uit zijn/haar stekker
Jij bent geen slettebakquote:
Zo fijnquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
Ze zijn wel heel erg lief. Maar praten erg veel!quote:
Wie zegt datquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lol
[..]
Jij bent geen slettebakMaar GF wel, dus moet alsnog de koffie delen
Dat eerste weet ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg lief. Maar praten erg veel!
en eten mijn eten op
en mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry Toek
![]()
[..]
Koffie voor mij![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg lief. Maar praten erg veel!
en eten mijn eten op
Ikkequote:
Ben jij ook een slettebak?quote:
hell no.. ik ben uniekquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
van zo iemand verwacht je toch juist dat ie een beetje begrip heeft voor zoiets?quote:
En praat ook veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hell no.. ik ben uniek
oke ik ben ook wel een beetje een slettebak enzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja sorry
Als ik me op mijn plek voel dan praat ik veel
[..]
IkkeIk heb volgens mij net zo veel vrouwen als jij gezoend
![]()
psiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En praat ook veel![]()
![]()
En knuffelt graag
Ach, zal wel een frustiburger zijn door al die nieuwe vrouwelijke hormonenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
van zo iemand verwacht je toch juist dat ie een beetje begrip heeft voor zoiets?
Zeg ik nietquote:
Ik ookquote:
Tadaaaahhhquote:
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, zal wel een frustiburger zijn door al die nieuwe vrouwelijke hormonen![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg ik niet![]()
[..]
Ik ookMijn laatste niet-nerd vriendje was geen succes
![]()
Oh wacht, dat was het eigenlijk met al mijn vriendjes niet
![]()
Whehehehe, POWNED!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Tadaaaahhh
[..]
Dat dacht ik ook ja
PMS to the max
ah toe ?quote:
His lossquote:Ik ookMijn laatste niet-nerd vriendje was geen succes
![]()
Het zijn er niet overdreven veel... Op hoeveel zit jij dan?quote:
dat moet echt seriously fucked up zijnquote:
Ik zeg nu even niets, eerst MPG die wat moet zeggenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg nu even niets, eerst MPG die wat moet zeggen
Wie wil er dan ook een vrouw wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet echt seriously fucked up zijn
nou ja financieel kan het handig zijn als je in Amsterdam woont om vrouw te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook een vrouw worden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Toekito het volgende:
KSC is overgenomen door de 3 Mucks................Muck Slow Chat of Slet Slow Chat
Nee eigenlijk zal het me een worst wezenquote:
Dat is echt het laatste wat ik zou doen, de prostitutie ingaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja financieel kan het handig zijn als je in Amsterdam woont om vrouw te zijnof denk ik te simpel!
Worstquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
die laatste
[..]
Nee eigenlijk zal het me een worst wezen
Ja, wat bezielt jequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook een vrouw worden
Muck's Slet Chatquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Toekito het volgende:
KSC is overgenomen door de 3 Mucks................Muck Slow Chat of Slet Slow Chat
Ik denk wel meer dan mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
die laatste
[..]
Nee eigenlijk zal het me een worst wezen
Slotje dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja volgens mij ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, wat bezielt je
Man -> vrouw komt echt veel vaker voor dan vrouw -> man volgens mij...
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk wel meer dan mij
Maar ja zoveel heb ik er dan ook niet gehad
Ik ben je slettebakquote:
Soms hou ik van jequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat ik zou doen, de prostitutie ingaanIk wil zelf bepalen met wie ik seks heb
Nee, dan gezelsschapsdame ofzo, mee gaan naar feestjes enzo en geen seksquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn er zat die er goud geld mee verdienen omdat ze denken dan iets voor te stellen enzulks
dat is een profi-sletquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan gezelsschapsdame ofzo, mee gaan naar feestjes enzo en geen seks
dat klinkt idd beter!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan gezelsschapsdame ofzo, mee gaan naar feestjes enzo en geen seks
Voor een dagje lijkt het me fantastischquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja volgens mij ookIk kan me er weinig bij voorstellen
quote:[..]
[..]
Ik ben je slettebak![]()
In Duitsland zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb goedkope haarkleuring gescoord![]()
Oeh, vertelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
tegen bomen plassen is overratedquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me fantastisch
Tegen bomen plassen, helikopteren, kijken wat dat ding no weer doet....
[..]
Over de kerktoren is een veel betere uitdagingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tegen bomen plassen is overrated
nee bij de DA stond een laatste verpakking en een kleurtje die ik wel eens vaker heb voor 6 euroquote:
Jeujquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over de kerktoren is een veel betere uitdaging
rukken danquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil een slettebak zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hell no.. ik ben uniek
oke ik ben ook wel een beetje een slettebak enzo
Maar toch... Ik zou het proberenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me fantastisch
Tegen bomen plassen, helikopteren, kijken wat dat ding no weer doet....
[..]
dit was een laatste verpakking van Vital colors van schwarzkopfquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujWelke?
Ik had van de week m'n gratis verf getest, die is fijn!Ik heb nog een pakje met een donkerbruine tint over, interesse? Dan neem ik em zo voor je mee
Man --> vrouw komt dus inderdaad vaker voorquote:
FICKSCHNITZELquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Welk scheldwoord was dat nou ook alweer van die Duitse New Kids film?![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mij wel
Toen werd ik verdomme door 3 bewakers Madurodam uitgezet:(
Dan weet je wat je te doen staatquote:
Fles de New Kids expertquote:
[..]
Mij wel
Toen werd ik verdomme door 3 bewakers Madurodam uitgezet
zal ik het je lerenquote:
ja als ik voor een dag een man/jongen mocht zijn, zou dat het eerste zijn wat ik zou doenquote:
[..]
Mij wel
Meer dames zoenen als jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat
Nee eerst seks, dan rukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik het je leren![]()
[..]
ja als ik voor een dag een man/jongen mocht zijn, zou dat het eerste zijn wat ik zou doen
Dat moet em vast al wel gelukt zijnquote:
[..]
Mij wel
Tuurlijk welquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee johzo snel kan je toch geen meisje vinden
dus eerst rukken en dan seks
Ja dat zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk zou er desnoods voor betalen, maar dat moet ik geprobeerd hebben
![]()
who caresquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Toekito het volgende:
Maar hoeveel dames heeft MPG nou gezoend?
Heeft ie dat wel ooit gedaan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Toekito het volgende:
succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me melden in de file..
Tot strakkies
dan wil je het zeker heel graag proberenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk zou er desnoods voor betalen, maar dat moet ik geprobeerd hebben
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft ie dat wel ooit gedaan dan?
Wel thuis symphquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Symphonic het volgende:
Tot strakkies
"dames" dames of "technische vrouwelijkheden"?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Toekito het volgende:
Datquote:
Nee, gewoon een man die veel vrouwen scoort, ik wil me niet om laten bouwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Man --> vrouw komt dus inderdaad vaker voor![]()
Bis Later Symquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Symphonic het volgende:
Tot strakkies
Hey Barretjequote:
Mucks Slet Chat!quote:
Ja, vrouwen versieren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat
psiessssssssss slettebakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, vrouwen versieren.En verleiden tot seks.
Das ook overratedquote:
Ja.quote:
waarom zou seks voor vrouwen lekkerder zijn dan voor mannenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik denk wel dat seks voor vrouwen lekkerder is dan voor mannen.![]()
Alleen vind ik staand plassen en niet ongesteld/zwanger worden het grote voordeel aan man zijn.
Dat denk ik. Vrouwen maken er meer geluid bij en hun orgasme is volgens mij heftiger. Mijn ex was tenminste altijd even van de wereld en dat heb ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom zou seks voor vrouwen lekkerder zijn dan voor mannendie link leg ik even niet of dan doe je toch iets verkeerd
zit ook wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat denk ik. Vrouwen maken er meer geluid bij en hun orgasme is volgens mij heftiger. Mijn ex was tenminste altijd even van de wereld en dat heb ik niet.
Zeker twee meer dan jij denkt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn er niet overdreven veel... Op hoeveel zit jij dan?
En de restquote:
trevquote:
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het nog wel op 1 hand te tellen?
Nog twee, dan kan ik het niet meer op één hand tellen.quote:
Ik dus nog 2 meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nog twee, dan kan ik het niet meer op één hand tellen.
Eet sequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ook het eten op tafel zetten
quote:
Smakelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar ik ben even weg.Tot straks.
6 dan?quote:
Bis Laterquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar ik ben even weg.Tot straks.
Eet ze LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ook het eten op tafel zetten
Hey TFMquote:
Ik weet nog niet wat ik wil gaan lerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmhhhh.... ovenpatatjes met een crispino en sla
leren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil gaan leren
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh etenben even helemaal van slag
Hai Bosquote:
quote:
Dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Snap ik toch, en niet van slag zijn
al dat sexgeweld?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh etenben even helemaal van slag
Gewoon doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet een hele sexistische.. Maar die zal ik maar niet posten
Het is geen gokken hequote:
Okee laatste gok, 7quote:
Midsomer murdersquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeder-irriterende Menstruatie Cyclus?
ze ligt al de hele dag op de bank met thee en kijkt naar midsommer murders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk vind ik hem niet zo leuk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zeg jij maar hoeveel jij...quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk vind ik hem niet zo leuk
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
[..]Boefje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk vind ik hem niet zo leukKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]Die is wel erg ver gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk vind ik hem niet zo leuk![]()
[..]Wel creatief, maar niet helemaal mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eigenlijk vind ik hem niet zo leuk
7 dus?quote:Ik 2 minder
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mijne eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel creatief, maar niet helemaal mijn ding![]()
[..]
7 dus?Ik 2 minder
Dus... Krijg ik nu wel koffie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
7 dus?Ik 2 minder
Nee klopt. HAAR ding zegtie tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan ik je dus nog makkelijk inhalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
7 dus?Ik 2 minder
Hoe ist vandaag dan?quote:
Nee, want je bent nog steeds geen slettebakquote:
Oh jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. HAAR ding zegtie toch
Dat hoop ik toch voor jequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan ik je dus nog makkelijk inhalen
Dan wordt het wel lastig voor mij maar ik kan er altijd 1tje meer zoenen dan jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch voor jeOf ik moet ondertussen met nog meer vrouwen zoenen
ik dacht dat het Klingel Ton in het duits wasquote:
Ga je dan ook net zoveel mannen zoenen als ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het wel lastig voor mij maar ik kan er altijd 1tje meer zoenen dan jij
Euh, nee, dat was ik niet van planquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je dan ook net zoveel mannen zoenen als mij?
Mwa matigjes, bij de psychiater was het wel okee, maar sinds ik terug ben van apotheek-supermarkt niet helemaal meer lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist vandaag dan?
[..]
Nee, want je bent nog steeds geen slettebak
dan moettie eerst een advertentie in de krant zetten om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je dan ook net zoveel mannen zoenen als ik?
Dan win ik dus altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, nee, dat was ik niet van plan
quote:
Meisjequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa matigjes, bij de psychiater was het wel okee, maar sinds ik terug ben van apotheek-supermarkt niet helemaal meer lekker
Bis Later Toekquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vrij! Tot vanavond nu naar Muckvoedsel![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nu wel eindelijk af van de risperdal. NU gaan we het met een lichtere anti-psychotica proberen.quote:
Dat is fijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel eindelijk af van de risperdal. NU gaan we het met een lichtere anti-psychotica proberen.
tot vanavondquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Toekito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |