Mucks Slet Chat!quote:
Ja, vrouwen versieren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat
psiessssssssss slettebakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, vrouwen versieren.En verleiden tot seks.
Das ook overratedquote:
Ja.quote:
waarom zou seks voor vrouwen lekkerder zijn dan voor mannenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik denk wel dat seks voor vrouwen lekkerder is dan voor mannen.![]()
Alleen vind ik staand plassen en niet ongesteld/zwanger worden het grote voordeel aan man zijn.
Dat denk ik. Vrouwen maken er meer geluid bij en hun orgasme is volgens mij heftiger. Mijn ex was tenminste altijd even van de wereld en dat heb ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom zou seks voor vrouwen lekkerder zijn dan voor mannendie link leg ik even niet of dan doe je toch iets verkeerd
zit ook wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat denk ik. Vrouwen maken er meer geluid bij en hun orgasme is volgens mij heftiger. Mijn ex was tenminste altijd even van de wereld en dat heb ik niet.
Zeker twee meer dan jij denkt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn er niet overdreven veel... Op hoeveel zit jij dan?
En de restquote:
trevquote:
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het nog wel op 1 hand te tellen?
Nog twee, dan kan ik het niet meer op één hand tellen.quote:
Ik dus nog 2 meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nog twee, dan kan ik het niet meer op één hand tellen.
Eet sequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ook het eten op tafel zetten
quote:
Smakelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar ik ben even weg.Tot straks.
6 dan?quote:
Bis Laterquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar ik ben even weg.Tot straks.
Eet ze LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ook het eten op tafel zetten
Hey TFMquote:
Ik weet nog niet wat ik wil gaan lerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmhhhh.... ovenpatatjes met een crispino en sla
leren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil gaan leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |