Wat een skills he?quote:
Was het zo erg?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
en Toek was vrijdag bang met 3 Muck's
Ik zit al 21 post over de 60kquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry Toek
![]()
[..]
Koffie voor mij![]()
Doet me denken aan een omgebouwde die elke week zo'n beetje belde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het begon heel voorzichtig, ik ben hermafrodiet, weet je wat dat is? Dat wist ik dus dat maakte het gesprek meteen stukken korterHet enige wat ik kon was serieus antwoorden (op een aansprakelijkheidsverzekering is schade door seksuele gedragingen standaard uitgesloten
) en hopen dat ie het nu sneller aannam dan het eerste gesprek
![]()
Ik wil ook koffiequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry Toek
![]()
[..]
Koffie voor mij![]()
Symph's paintskillsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een skills he?
Em veel beter dan dit gaat het ook niet worden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet me denken aan een omgebouwde die elke week zo'n beetje belde.
Het was niet zo makkelijk om het geslacht van iemand te veranderen in het systeem, zeker als iemand veel producten heeft lopen.
Zo was het op de zorgverzekering een man en op de inboedel een vrouw en hij/zij belde om de haverklap en ging dan totaal uit zijn/haar stekker
Jij bent geen slettebakquote:
Zo fijnquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
Ze zijn wel heel erg lief. Maar praten erg veel!quote:
Wie zegt datquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Lol
[..]
Jij bent geen slettebakMaar GF wel, dus moet alsnog de koffie delen
Dat eerste weet ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg lief. Maar praten erg veel!
en eten mijn eten op
en mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry Toek
![]()
[..]
Koffie voor mij![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg lief. Maar praten erg veel!
en eten mijn eten op
Ikkequote:
Ben jij ook een slettebak?quote:
hell no.. ik ben uniekquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en LL is jullie
van zo iemand verwacht je toch juist dat ie een beetje begrip heeft voor zoiets?quote:
En praat ook veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hell no.. ik ben uniek
oke ik ben ook wel een beetje een slettebak enzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja sorry
Als ik me op mijn plek voel dan praat ik veel
[..]
IkkeIk heb volgens mij net zo veel vrouwen als jij gezoend
![]()
psiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En praat ook veel![]()
![]()
En knuffelt graag
Ach, zal wel een frustiburger zijn door al die nieuwe vrouwelijke hormonenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
van zo iemand verwacht je toch juist dat ie een beetje begrip heeft voor zoiets?
Zeg ik nietquote:
Ik ookquote:
Tadaaaahhhquote:
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, zal wel een frustiburger zijn door al die nieuwe vrouwelijke hormonen![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg ik niet![]()
[..]
Ik ookMijn laatste niet-nerd vriendje was geen succes
![]()
Oh wacht, dat was het eigenlijk met al mijn vriendjes niet
![]()
Whehehehe, POWNED!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Tadaaaahhh
[..]
Dat dacht ik ook ja
PMS to the max
ah toe ?quote:
His lossquote:Ik ookMijn laatste niet-nerd vriendje was geen succes
![]()
Het zijn er niet overdreven veel... Op hoeveel zit jij dan?quote:
dat moet echt seriously fucked up zijnquote:
Ik zeg nu even niets, eerst MPG die wat moet zeggenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg nu even niets, eerst MPG die wat moet zeggen
Wie wil er dan ook een vrouw wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet echt seriously fucked up zijn
nou ja financieel kan het handig zijn als je in Amsterdam woont om vrouw te zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook een vrouw worden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Toekito het volgende:
KSC is overgenomen door de 3 Mucks................Muck Slow Chat of Slet Slow Chat
Nee eigenlijk zal het me een worst wezenquote:
Dat is echt het laatste wat ik zou doen, de prostitutie ingaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja financieel kan het handig zijn als je in Amsterdam woont om vrouw te zijnof denk ik te simpel!
Worstquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
die laatste
[..]
Nee eigenlijk zal het me een worst wezen
Ja, wat bezielt jequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook een vrouw worden
Muck's Slet Chatquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Toekito het volgende:
KSC is overgenomen door de 3 Mucks................Muck Slow Chat of Slet Slow Chat
Ik denk wel meer dan mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
die laatste
[..]
Nee eigenlijk zal het me een worst wezen
Slotje dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja volgens mij ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, wat bezielt je
Man -> vrouw komt echt veel vaker voor dan vrouw -> man volgens mij...
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk wel meer dan mij
Maar ja zoveel heb ik er dan ook niet gehad
Ik ben je slettebakquote:
Soms hou ik van jequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat ik zou doen, de prostitutie ingaanIk wil zelf bepalen met wie ik seks heb
Nee, dan gezelsschapsdame ofzo, mee gaan naar feestjes enzo en geen seksquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn er zat die er goud geld mee verdienen omdat ze denken dan iets voor te stellen enzulks
dat is een profi-sletquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan gezelsschapsdame ofzo, mee gaan naar feestjes enzo en geen seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |