dat klinkt idd beter!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan gezelsschapsdame ofzo, mee gaan naar feestjes enzo en geen seks
Voor een dagje lijkt het me fantastischquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja volgens mij ookIk kan me er weinig bij voorstellen
quote:[..]
[..]
Ik ben je slettebak![]()
In Duitsland zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb goedkope haarkleuring gescoord![]()
Oeh, vertelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
tegen bomen plassen is overratedquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me fantastisch
Tegen bomen plassen, helikopteren, kijken wat dat ding no weer doet....
[..]
Over de kerktoren is een veel betere uitdagingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tegen bomen plassen is overrated
nee bij de DA stond een laatste verpakking en een kleurtje die ik wel eens vaker heb voor 6 euroquote:
Jeujquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over de kerktoren is een veel betere uitdaging
rukken danquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil een slettebak zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hell no.. ik ben uniek
oke ik ben ook wel een beetje een slettebak enzo
Maar toch... Ik zou het proberenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor een dagje lijkt het me fantastisch
Tegen bomen plassen, helikopteren, kijken wat dat ding no weer doet....
[..]
dit was een laatste verpakking van Vital colors van schwarzkopfquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujWelke?
Ik had van de week m'n gratis verf getest, die is fijn!Ik heb nog een pakje met een donkerbruine tint over, interesse? Dan neem ik em zo voor je mee
Man --> vrouw komt dus inderdaad vaker voorquote:
Mij welquote:
FICKSCHNITZELquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Welk scheldwoord was dat nou ook alweer van die Duitse New Kids film?![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mij wel
Toen werd ik verdomme door 3 bewakers Madurodam uitgezet:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |