quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, ik geef je wel een schuiladres![]()
[..]
Flitser![]()
[..]
Jij en je verslaving![]()
![]()
Nougat
![]()
Onder het mom van 'een echte slettebak moet wel een rood kruis hebben'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Jij hebt hier op school gezeten?
[ afbeelding ]
Plaatje kaput...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb deze week heul nog geen roze koeken gehad hoor
Na het linkje gekopieerd te hebben moet ik constateren dat ik al een slettebak van mezelf benquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, ik geef je wel een schuiladres![]()
Hij doet het hier nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
klik
doe maar niet, ik ben vorige week zo erg de fout in gegaan dat ik deze week echt ff moet dimmen...quote:
Hoi ktpquote:
Nee, iets met een kikkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder het mom van 'een echte slettebak moet wel een rood kruis hebben'?.
Ik zei nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe maar niet, ik ben vorige week zo erg de fout in gegaan dat ik deze week echt ff moet dimmen...
Je post is leegquote:
Mooiquote:
Wok daarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei niets![]()
[..]
Je post is leeg
[..]
Mooi
Hier wel ok
Diebedoelikdus.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
Zoo oooo, verhuiskaartjes zijn geschreven en bepostzegeld
Én bijna klaar met schuren, dus vanavond nog een stukkie voorstrijken
we hebben 1 stalker en die belt rond de middagpauze meestal: "Ja met Jan ik ben naakt" en dan volgt meestal een heel ranzig verhaal althans als je hem laat praten zoals 1 eikel hier deed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Wij hadden een heel boekwerk met grappige uitsprakenHet ergste was volgens mij een nieuwe collega die een man aan de lijn had waarvan zij dacht dat ie onwel werd, maar eigenlijk vond ie haar stem wel heeeeeeeeel leuk zeg maar
Dus toen was ze helemaal overstuur
Opnemen voor de weblogquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben 1 stalker en die belt rond de middagpauze meestal: "Ja met Jan ik ben naakt" en dan volgt meestal een heel ranzig verhaal althans als je hem laat praten zoals 1 eikel hier deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |