Snel maak koelkast wakkerquote:
Jullie zijn 's ochtends echt op je bestquote:
Jaaquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn 's ochtends echt op je best
quote:
Werk ze chickquote:
PANIEK PANIEKquote:
Ben ook alweer aan het werkquote:
Velletje naar achterquote:
Stelletje mafkezen julliequote:
Trololo moet zn automaat anders instellen.quote:
Lachen tochquote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Lachen tochHet is nooit saai met ons
Hoe kan je nou een hele marathon missenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik heb ook weer genoten gisteren.
Ga waarschijnlijk helaas de marathon missen
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hele marathon missenWij maken 12 uur lang radio en jij gaat alles missen? Dan schrappen we de show
Ik ga verhuizen en heb pas 1 maart weer internetquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hele marathon missenWij maken 12 uur lang radio en jij gaat alles missen? Dan schrappen we de show
Als ik op internet van de buren kan ben ik er ook gewoon de hele nacht bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, al die 12 uur natuurlijk.
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!Wordt volgens mij echt een zooitje hoe later het wordt.
Ghehe jullie kunnen me niet eens bellen tijdens de marathonquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke zit, super dat je er bij bent!Wordt volgens mij echt een zooitje hoe later het wordt.
Ahhh dat is waar ook, ik ga duimen voor gratis draadloos internet voor jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen en heb pas 1 maart weer internet![]()
Morgen even kijken of ik buren heb met onbeveiligd draadloos![]()
Doe duimen voor me dus!!
Wel bellen met een stijfje danquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangen
Hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even bellen om jullie wakker te houden natuurlijk. Als jullie niet snel ophangen
Haha gaan we zeker doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel bellen met een stijfje dan
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel bellen met een stijfje dan
Gehoorzaam type jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hahaik kreeg opdracht om op te hangen
en bel maar, we zullen het nodig hebben.
Running gagquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangen
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trololo moet zn automaat anders instellen.
Haha maar ik had het nog goed gemaakt door samen met mono te bellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hahaik kreeg opdracht om op te hangen
en bel maar, we zullen het nodig hebben.
Dat ie niet om 9 uur al uit gaat TIJDENS BROTHERS IN ARMS VERDOMMEquote:
alleen als het mij uitkomtquote:
Die zeehondquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha maar ik had het nog goed gemaakt door samen met mono te bellen
Die verwacht ik ieder momentquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik ga maar eens wat doen, doe straks koelkast de groeten van mij![]()
en tot straks weer
Sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ie niet om 9 uur al uit gaat TIJDENS BROTHERS IN ARMS VERDOMME
Nee doe 10 uur!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sorryik zet hem sowiezo vanaf morgen automatisch om half 10 af, en ik maak een scriptje dat hij kapt als een aantal mensen ergens op klikken (als de opvolger beschikbaar is)
Ojaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
en tot straks weer
Lolquote:
Nog 10 minuutjes in stiltequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmorgen
Waarom werkt de listen.pls niet?
Ikquote:
Oh, daar heb je mij niet mee hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik
Maar die nieuwe harddisk werkt ook nog niet mee (lees: windows heeft geen zin hem te herkennen) dus tot die tijd 'random'.
"Hier zijn Patje en zijn Stijfje!"quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast heb je vandaag misschien tijd om te kijken naar een jingle voor mijn show, heb eigenlijk nog niets
Hahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"Hier zijn Patje en zijn Stijfje!"
?
Maak er R van. Mag hij geen probleem van maken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ah de backupschijf werkt inmiddels, maar het is J: geworden ipv R:
En alles verwijst naar R:
Alles opnieuw importeren (alles, dus ook wat op andere schijven staat en da's veel werk!) of van J: R: proberen te maken?
shinequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
Jeuj, ik heb weer muziek om uit te zoeken![]()
Verzoeksels?
Zou je hem ome Henk stijl in kunnen spreken omdat dat mijn held was/isquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet wel aangeven wat er precies in moet, anders weet ik het ook niet he.
Nerddingetje, moest van Dragems, die er volgens mij aardig doorheen zit en alles serieus neemtquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou je ergens R. van willen maken![]()
Awwwww lievquote:Koelkast je hebt de groeten van darcli
Hier moet ik dan nog even op reageren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe komen jullie daar trouwens bij. Ik heb ooit een gezegd dat ik ergens een stijfje van kreeg volgens mij en dat is blijven hangen
Dit is onjuist, ik heb gezegd dat ik van dat liedje een stijfje kreeg. Dat was een metafoor en sindsdien heb ik altijd een stijfje jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier moet ik dan nog even op reageren.
Jij zei elke avond dat je een stijfje had. Daarvoor had ik nog nooit van stijfjes gehoord, dus doe jij voortaan niets meer zonder jouw stijfje.
Ga jij maar lekker in bed liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is onjuist, ik heb gezegd dat ik van dat liedje een stijfje kreeg. Dat was een metafoor en sindsdien heb ik altijd een stijfje ja. Ik vind dit niet gezellig en ga nu dus naar bed.
Wou dat dat konquote:
1x gezegd, nu is het altijd jouw ding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is onjuist, ik heb gezegd dat ik van dat liedje een stijfje kreeg. Dat was een metafoor en sindsdien heb ik altijd een stijfje ja. Ik vind dit niet gezellig en ga nu dus naar bed.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nerddingetje, moest van Dragems, die er volgens mij aardig doorheen zit en alles serieus neemt
[..]
Awwwww lievWas 'ie vroeg of juist laat?
Is dat vroeg of juist laat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:38 schreef Dj_Darcli het volgende:
en tot straks weer
ik kom zeker ook nooit meer af van mn tarrels, die ik nieteens had?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1x gezegd, nu is het altijd jouw ding.
Nee ik refereerde eigenlijk naar dragems die dat gisteren zei, maar dat heb je gemist natuurlijkquote:
Ik zou er niet trots op zijn dat ik dat weet als man zijndequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef JJH het volgende:
Esmee Denters is toch op youtube door Timberlake ontdenkt en heeft nooit meegedaan met popstars/idols/anythingelse?
Of deed ze daar een gastoptreden?
Ik zag ze ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik kom zeker ook nooit meer af van mn tarrels, die ik nieteens had?
= improved
= afkappen die plaat
= super goed
= super slecht
= goed
= slecht
en 1x
= niet goed, niet slecht

dat is vreemd zegquote:
Ik weet wel meer dingen waar ik niet trots op ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn dat ik dat weet als man zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |